Forum - Off-topic

Unelmien autosi oikeassa elämässä

semod

semod 20.12.2009

• 0
atomimato wrote: Naapurilla tuolla jenkkilässä istuu semmonen tallissa, hänellä on lisäksi pari Porschea ja '70-luvun kustomoituja e-bodyja.
asuks sä jenkeissä??
atomimato

atomimato 20.12.2009

• 0
**Asuin** nyt käyn pari kertaa vuodessa lomalla ja vähän kattelen samalla autoja.
ariko

ariko 20.12.2009

• 1
JZX100 wrote: luulin että makuasioista ei voi kiistellä nojoo takaisin aiheeseen
Makuasioista nimenomaan pitää kiistellä, koska muut ovat faktaa :)
semod

semod 20.12.2009

• 0
pääsisimpä mäkin asuu jenkkeihin. unelma auto corvette c4 gs
IIPPONEN

IIPPONEN 26.12.2009

• 0
Eiköhän se ole Mclaren F1 GTR Realistisempi unelma ois maserati grandsport :) se on vaa omasta mielestä niin hieno
warcryFIN

warcryFIN 26.12.2009

• 0
EVO 8/EVO 10/ kivalla bodykitillä, tehot ja äänet kuntoon, mustaks timeattack vanteilla tai GRB Impreza, chargen korisarjalla ja muuten samat kriteerit evon kanssa. Harrastaisin seksiä kuvailemani auton kanssa, jos se vain olisi mahdollista :P
Finski fani

Finski fani 26.12.2009

• 0
warcryFIN wrote: EVO 8/EVO 10/ kivalla bodykitillä, tehot ja äänet kuntoon, mustaks timeattack vanteilla tai GRB Impreza, chargen korisarjalla ja muuten samat kriteerit evon kanssa. Harrastaisin seksiä kuvailemani auton kanssa, jos se vain olisi mahdollista :P
"Miksi seksin harrastaminen auton kanssa olisi mahdotonta?":http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805237695123_ul.shtml
vaiski75

vaiski75 27.12.2009

• 0
Finski fani wrote: Miksi seksin harrastaminen auton kanssa olisi mahdotonta?
Miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä auton kanssa! Tuntuu niin kovin sairaalta, kivasti..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.01.2010

• 0
Hän tunnustaa harrastavansa seksiä myös täysin tuntemattomien autojen kanssa. LOL!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.01.2010

• 0
Olen jo aikasemmin antanut kritiikkiä vanhemmille autoille ja tässä tulee lisää. Autoilla on tapana kehittyä vuosien mittaan ja esimerkiksi 80-90 -lukujen autot ovat ominaisuuksiltaan selkeästi huonompia kuin uudet autot. Eli jos siis unelma-auto on sellainen, että haluaa sen olevan mahdollisimman hyvä, niin silloin kannattaa valita uusi auto. Jos taas pelkkä ulkonäkö merkitsee, niin silloin tulee helposti valittua huono auto. Uskallan väittää, että uudet autot ovat paljon nautittavampia kuin vanhat.
Northg7

Northg7 05.01.2010 (edit 05.01.2010)

• 1
^Riippuuhan se toki itse kunkin omista tarpeista, fiiliksistä ja arvostuksesta jne. Voipi olla erittäinkin nostalgista joillekin päästellä menemään jollain "jenkkiromulla" :) Unelma-auto voi olla vaikka vanha savuttava, mutta voimakas maastoauto. Täydellinen jollekin. E: Piti sanoa vielä, että jos tykkää itse roplata ja huoltaa/kunnostaa autoja, niin kannattaa haalia ympärilleen vanhempi raa'asta mekaniikasta ja fysiikanlaista nauttiva polttoainella käyvä auto. Joskus se voi koitua kohtaloksi, jos auto menee rikki ja ainoa vaihtoehto on viedä auto hinaten lähimmälle huoltokorjaamolle, jossa laitetaan läppäri kiinni, joka kertoo vian. En vieläkään osaa sanoa omaa unelma-autoani, enkä todennäköisesti tule osaamaankin. On niin monta :))
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.01.2010

• 0
Northg7 wrote: ^Riippuuhan se toki itse kunkin omista tarpeista, fiiliksistä ja arvostuksesta jne. Voipi olla erittäinkin nostalgista joillekin päästellä menemään jollain "jenkkiromulla" :) Unelmaauto voi olla vaikka vanha savuttava, mutta voimakas maastoauto. Täydellinen jollekin.
Vanhoissa autoissa kyllä löytyy sitä fiilistä ja nostalgiaa, mikä helposti puuttuu uusista autoista. En ole koskaan ajanut vanhemmilla autoilla, mutta toi on kyllä helppoa kuvitella. Erityisesti joku 70-luvun autolla ajaminen olisi hauska kokemus.
Miqqe

Miqqe 05.01.2010

• 0
Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, mielestäni Nipsun käsitys autoista ja etenkin niiden vuosimallin riippuminen ajonautinnosta on aivan liian mustavalkoinen. Laitanpa tähän muutaman esimerkin: "Auto1":http://www.nettiauto.com/seat/leon/2874783 -varmasti järkevä, sporttinen ja hyvä vastine rahalle "Auto2":http://www.nettiauto.com/bmw/m3/2853527 -vanhempi, enemmän ajettu, kalliimpi ylläpitää "Auto3":http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/2952571 -paljon vanhempi, historiasta ei varmuutta, riski ostos! Kun katsoit nuo vaihtoehdot, valintasi on selvä, Auto1 tottakai! Vai eikö olekaan? Jos itselläni tuon verran rahaa on ylimääräisenä, olen sen verran tyhmä ihminen, etten edes miettisi vaihtoehto ykköstä. Se olisi vaikea päätös kakkosen ja kolmosen välillä. Ja palataksemme aiheeseen, jokainen voi vapaasti sulkea silmät ja miettiä, kuinka paljon saisi sitä nautintoa kullakin edellämainituista autoista ajamalla =) (toki jos on jo kokemuksia, voi muistella niitäkin!) PS. Tää oli ehkä vähän turha avautuminen, mutta tulipahan kirjoteltua ja se vielä että mä oon vaan se Miqqe, jos koet ristiriitaisia tunteita mielipiteitäni kohtaan, älä vihaa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.01.2010

• 0
En oo sitä kiistänyt, etteikö löytyisi poikkeuksiakin joukosta, mutta yleinen trendi näyttää olevan se, että uudemmat autot ovat parempia. Miqqen esittämistä vaihtoehdoista ylivoimaisesti eniten herättää tunteita BMW ja se on mun mielestä kaiken lisäksi hienoin noista. Älä Miqqe turhaan vedä herneitä nenään, nää on vaan mun omia mielipiteitä ja ajatuksia, ei mitään yleisiä totuuksia. =)
sosra

sosra 05.01.2010

• 0
SATAN 666
J4mme

J4mme 05.01.2010

• 0
Millätavalla meinaat että uudet autot ovat parempia? ilmastointi, paremmat radiot ja muut saavat ehkä neidit nauttimaan autostaan enemmän. Aidot automiehet ei tarvitse muuta autoonsa kuin ratin ja polkimet.
IL3

IL3 05.01.2010

• 0
J4mme wrote: Aidot polkuautomiehet ei tarvitse muuta polkuautoonsa kuin ratin ja polkimet.
:D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.01.2010

• 0
J4mme wrote: Millätavalla meinaat että uudet autot ovat parempia? ilmastointi, paremmat radiot ja muut saavat ehkä neidit nauttimaan autostaan enemmän. Aidot automiehet ei tarvitse muuta autoonsa kuin ratin ja polkimet.
Kyllähän autot tavallisesti kaikin puolin kehittyy, esim. tekniikka, varusteet, ajettavuus ja tilat. Riippuen tietysti omista kiriteereistä, voi oma unelma-auto olla esimerkiksi 80-luvun auto. Itse koen parhaimpana sellaisen kokonaisuuden joka on täydellinen. Omaa unelma-autoa en osaa suoraan sanoa, mutta se on kuitenkin varmasti joku uusi ja tehokas urheluauto, jossa on ruksittu lisävarustelistalta lähes kaikki lisävarusteet.
vaiski75

vaiski75 05.01.2010

• 0
Ehdottomasti Camaro, muttei missään nimessä tuota.. Sisusta on aivan seulana, sähkötyöt mukaanlukien ja niinsanottu "turvakaari" on ilmeisesti tehty naapurin vesijohtoputkesta. Ei todellakaan ole halua edes nähdä tuon auton alle, katsomaan millä sitä on paikattu..
m00se79

m00se79 05.01.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Itse koen parhaimpana sellaisen kokonaisuuden joka on täydellinen.
Reps :D

Write a post

Sign in to post a post.