Forum - Off-topic

Unelmien autosi oikeassa elämässä

atomimato

atomimato 20.12.2009

• 0
F40 on kyllä ihan kiva, mutta liikenteessä se on aika "karu" ajaa, hiilaria koppi täynnä ja ei ilmastointia, stereoita ja ainakaan tuossa LM mallissa ei ole edes aukenevia ikkunoita. Mutta ei niitä stereoita mihinkään tarvii, kun siinä takana 8 pikku subbaria V-muodossa
sosra

sosra 20.12.2009

• 0
atomimato wrote: F40 on kyllä ihan kiva, mutta liikenteessä se on aika "karu" ajaa, hiilaria koppi täynnä ja ei ilmastointia, stereoita ja ainakaan tuossa LM mallissa ei ole edes aukenevia ikkunoita. Mutta ei niitä stereoita mihinkään tarvii, kun siinä takana 8 pikku subbaria V-muodossa
Radion sun muut "popit" saa itse helposti asennettua ja alustaakaan ei ole vaikea korottaa kaupunki ajoa varten ja F40 siinä "normi" mallissa saa kyllä ne ikkunat auki ja kyllä siinä on myös 3 pientä tuuletinta yskimässä, mutta eihän se tietenkään mikään ilmastointi ole, mutta topicissahan puhutaan unelmien autosta, ei joka päivän koirasta ;)
atomimato

atomimato 20.12.2009

• 0
Niinpä, itse olen tuommosella "normi" F40:llä ollut koikalla ja sen huomaa ettei sitä ole joka päivan kauppakassiksi tehty. Enkä menis siihen verrarin omaan alustaan koskemaan, ja siinä se on **hieman** vaikeampi työstää kuin jossain toyotassa:)
sosra

sosra 20.12.2009

• 0
Totta
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.12.2009

• 0
Ihmeen halpoja ja rumia unelma-autoja täällä on monilla. Jos saisi ilmaiseksi valita auton, niin kai nyt kannattaa ottaa mahdollisimman hieno ja kallis auto sen sijaan, että ottaa esim. jonkun 90-luvun vanhan rotiskon. Pientä vertailua: !http://www.fahrcar.com/porsche-new-911-turbo-side.jpg! !http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/4048/3801/22619400001_large.jpg! Alempi autoista on yksi jupen unelma-autoista.
J4mme

J4mme 20.12.2009

• 0
Dodge charger 1970 426 cid Hemi Vihreä tai sininen ja vakiosisusta ynnämuut hilppeet
simomakela

simomakela 20.12.2009

• 0
atomimato wrote: Niinpä, itse olen tuommosella "normi" F40:llä ollut koikalla
Missä sie fellalia oot ajellut?:D
Miqqe

Miqqe 20.12.2009

• 0
Nipsu taas vaihteeks levittelee tääl hyvää joulumieltä. Mutta siis itsekin vahvasti sillä linjalla, että jopa minä mielummin sen riisin valitsen, kunhan se on vain ''Tezuka spekseissä'' kuin tuon Possun.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.12.2009

• 0
Miqqe wrote: Nipsu taas vaihteeks levittelee tääl hyvää joulumieltä.
Hyvää ja lämpimää joulua myös Miqqelle!
Jupe San

Jupe San 20.12.2009

• 1
Bukurosu Nipsuhuuli!!!
Mudinski

Mudinski 20.12.2009

• 2
B-manta 3.0l kutosella... Punainen, valkoiset vanteet, 400-korisarja... Dream...
JANIchargedTT

JANIchargedTT 20.12.2009

• 0
Jos saa ilmasin vaikka Bugatin, niin en usko että monellakaan olisi varaa käyttää sitä ees ekassa huollossa. Ja ite en asu kaupungissa, niin olisi hieman ikävä ajella sillä 5cm maavaralla olevalla vellalilla
AJfin

AJfin 20.12.2009 (edit 20.12.2009)

• 1
1967 Shelby Mustang GT 500 Ja nipsu voi työntää ne 2000-luvun yariksen pelättimet ... !http://www.mustangview.com/wp-content/uploads/2009/10/200423125815_1967-Mustang-Shelby-GT-500-.jpg!
atomimato

atomimato 20.12.2009 (edit 20.12.2009)

• 0
-
Northg7

Northg7 20.12.2009

• 0
Mitä mä AJ sanoin Mustangeista :) Tässä olis yksi unelma-aines!
AJfin

AJfin 20.12.2009 (edit 20.12.2009)

• 0
atomimato wrote: Tuossakinhan on 2000-luvun korisarja ja tekniikka:)
Sitä alkuperäistä kyllä tarkotan että sellaisen haluisin mutta kuvahaulla tuli pari sivua tolla korisarjalla niin en jaksanu etsiä :) E. etsinpä oikean
JZX100

JZX100 20.12.2009

• 0
nipsulla tosiaan on aika mielenkiintoinen käsitys "mielipiteitä on monia" lauseesta ilmeisesti ei kelpaa muiden mielipiteet.... luulin että makuasioista ei voi kiistellä nojoo takaisin aiheeseen: lempiautoja on niin monia mutta mainittakoon sieltä nyt muutama jo toteutunut unelma on jzx100 chaser ja sitten tosiaan noita ricereita on muitakin täytyy nyt mainita yksi japanilainen ylitse muiden omasta mielestä eli HAKOSUKA Kpgc10 skyline gt-r aito mieluiten kopiokin kelpaa pahimmassa tapauksessa. ja sitten tietty tuo jo muutamaan otteeseen mainittu japanilaisen urheiluauto teollisuuden riemuvoitto joka syö elävältä uudet porsset ynnämuut NSX-R. kyseinen auto kuuluu japanilaisen autoteollisuuden kauneimpiin luomuksiin. mutta en siis tykkää vain ricereista kyllä joku plymouth hemi superbird tai hemi cuda kelpaisi mutta hemi cudista vain yksi vuosimalli ja se on ´70 malli. ja euroautoista täytyy varmaan mainita joku mb w124 200d miellelään vähintään 800tkm ajettu. nojoo oikeasti euroautoista olis varmaan p1800es volvo ja sitten hmmm d-type jaguar. noh nämä autot tulee ensimmäisenä mieleen! mut varmaan haukutaan lyttyyn tästä hyvästä :D
atomimato

atomimato 20.12.2009

• 0
simomakela wrote: Missä sie fellalia oot ajellut?:D
Naapurilla tuolla jenkkilässä istuu semmonen tallissa, hänellä on lisäksi pari Porschea ja '70-luvun kustomoituja e-bodyja.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.12.2009

• 0
JZX100 wrote: nipsulla tosiaan on aika mielenkiintoinen käsitys "mielipiteitä on monia" lauseesta ilmeisesti ei kelpaa muiden mielipiteet....
Ei kun jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Siinä missä itse en tykkää täällä monien lempiautoista, niin monet eivät tykkää omista lempiautoistani. Mielipiteitä voi siis olla erilaisia eikä ole yhtä oikeaa mielipidettä.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.12.2009

• 0
Nipsuhuuli wrote: Ei kun jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Siinä missä itse en tykkää täällä monien lempiautoista, niin monet eivät tykkää omista lempiautoistani. Mielipiteitä voi siis olla erilaisia eikä ole yhtä oikeaa mielipidettä.
Paitsi minun.

Write a post

Sign in to post a post.