- 1
Forum - Off-topic
Vancouver Olympics 2010
Siinä on paikka, miksi vaihdoit sukset !
// Oho, olipa kylmä temppu !
- 2
AK laulaa! Rätätätätätätät! Ronssia!
- 0
Kovaa peliä Bostonissa!!!!
- 2
Schimanski76 wrote: Kovaa peliä Bostonissa!!!!Taas se eksy, Adam Malyzin sisko voittaa!! e. Huh huh, lumppu paulaa. eiku pumppu laulaa. kova kisa!
- 0
Ac3Way wrote: Taas se eksy, Adam Malyzin sisko voittaa!Aika kova oli vääntö,Hirvi vei,mutta hieno hiihto/ronssi Aikulta!!!!
- 0
Virpi on ihan finaalissa.
- 0
Virbi menee Jarin luo ja Jari kysyy Virbiltä sarasvuomaisia kysymyksiä pitkin yötä.Virbi vittuuntuu,karkaa,poistuu,pakenee.Anssi Kukkosen kanssa.
- 0
Mä oon jo ihan Sozzizza.
- 0
TehBigBunny wrote: Mä oon jo ihan Sozzizza.Sozzista tuloo 18 mitalia!!!! Nyt vaan ahoselle,koivurannalle,Virbille ja AapeeNikkolalle lumilautaa tassuihin ja työnnetään ränniin.Isosti kapakaksseiskaa,fronttitonnia,mellaccaa ja allihuuppeja kehiin ja mitalia pukkaa!!!!
- 0
Matsikin alkaisi (vasta) 3h 20min päästä. Saas nähä riittääkö kolmen tunnin yöunet.
En usko, että riittää. No eipä ole tuon USA-matsin jälkeen hirveästi luottoa jäljellä, niin ei hirveästi harmita jos jää tuo pronnssiottelu näkemäti.
- 0
teemu1337 wrote: Matsikin alkaisi (vasta) 3h 20min päästä. Saas nähä riittääkö kolmen tunnin yöunet. En usko, että riittää. No eipä ole tuon USA-matsin jälkeen hirveästi luottoa jäljellä, niin ei hirveästi harmita jos jää tuo pronnssiottelu näkemäti.Amatööri.
- 0
Schimanski76 wrote: Amatööri.Hiljaasielä >:(
- 1
Mietiskelin, että jos sittenkin katsoisin matsin. Pronssimitali ei edelleenkään lämmittäisi kovasti, mutta valvomalla koko yön saisin ainakin unirytmin kohdalleen, kun koulu jatkuu taas maanantaina.
- 0
Mie en valvo!
Laitan 1/4 herätyskelloista soimaan 4.59 ja jos en siihen herää, niin sitten en herää.
- 0
teemu1337 wrote: Hiljaasielä >:(Ammattimiehet seuraa matseja tekstiteeveestä.Katoin kerran Nieminen vs en muista kuka Usan Turneella tekstiteeveestä ja oli jännin matsi ikinä.Nelisen tuntia,mutta se päivittyi järkevästi.Nieminen syöttää....... :)
- 0
Schimanski76 wrote: Ammattimiehet seuraa matseja tekstiteeveestä.Katoin kerran Nieminen vs en muista kuka Usan Turneella tekstiteeveestä ja oli jännin matsi ikinä.Nelisen tuntia,mutta se päivittyi järkevästi.Nieminen syöttää....... :)kuka se tässä hullu nyt olikaan :)
- 0
"Turpa kiinni Tesoma":http://www.youtube.com/watch?v=qg0YSffd8sA
:)
- 0
Jos talviolymmppialaasissa olis jäärataautoolua, niin saisivat olymppialaaset ainakin yhren kattojan lissää!
- 0
HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ TULEE VIHASEN NÄKÖISIÄ ÄIJIÄ JÄÄLLE !
-PRONSSIA HIENOA LEIJONAT !-
-NELJÄNSIÄ, VOI VITTU ...-
- 1
Tapsa woittaa tän!!!!