Forum - Off-topic

Vancouver Olympics 2010

Ac3Way

Ac3Way 20.02.2010

• 0
Matti Hautamäki oli mun kanssa samalla luokalla. Ei tosin toi Matti, vaan Veli-Matti. Ei tosin mun veli, mutta säkki. Säkkejä ne on.
Schimanski76

Schimanski76 20.02.2010

• 2
Onneksi osaan käsitellä nämä pettymykset urheilussa nykyään kypsästi ja aikuismaisesti. -alkomaholia naamaan ihan vitusti- Ammani klitzaa,mut mieluummin se ku joku Itävallan tai Norjan pelle.Ja ei muuta ku odottamaan hiihtopettymyksiä.
DarkWarjo

DarkWarjo 20.02.2010 (edit 20.02.2010)

• 0
Matti Hautamäen veli oli oikeasti samassa koulussa ku minä. Eli mähän oon melkein sukua julkkikselle... tai jotai. emt. turha kommentti. poistakaa prkle.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.02.2010

• 1
Mun luokalla ei ollut yhtään Mattia eikä Hautamäkeä. Hyvä niin. Oltaisiin hakattu ne.
DarkWarjo

DarkWarjo 20.02.2010

• 1
Hahahaa, Harri Ollin vois kans hakata, tosin, mitä se auttais kun ei siellä päässä edelleenkään ole mitään kuten bunny jo sanoi.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.02.2010 (edit 20.02.2010)

• 0
Hihtäjät menevät muuten aika kivaa haipakkaa nuissa laskuissa. / Mäkihyppyä harrastaa vaan niin helvetin vähän jengiä että ei sitä voi oikein arvostaa kuten kiekkoa tai hiihtoa.
hulluseon

hulluseon 20.02.2010

• 1
Voi Matti minkä teit... Ei auta kuin kohti uusia pettymyksiä näissä kisoissa. Mutta olisihan se pitänyt arvata että lautailussa pärjätään parhaiten. Harmi vain että Siilinjärven mies loukkaantui reeneissä. Leijonatkin ottaa pataan ja reilusti seuraavassa pelissä. Naarasleijonat vuorostaan häviää kaikki kaksi peliä mitkä jäljellä. Kuitunen vois ehkä ja koRRRostan sanaa ehkä pärjätä 30km pertsassa, mutta eppäillä soppii... voi voi, no eipä tässä muuta kuin lisää Ryyd sahtia, niin eiköhän se olo siitä parane.
Schimanski76

Schimanski76 20.02.2010

• 0
Joukkuemäestä voisi ronssia ottaa helposti,jos ei tuollaisia emämunauksia satu.Tai ei kai se Ahonenkaan siellä voi hypätä jos polvi on pipi.Onko niillä edes 4 ukkoa koko kisaan,osalla on kuitenkin liian iso hyppypuku.(mite vitus sekin on mahdollista tällä tasolla).Mie soitan A-P Nikkolalle ja kysyn pääsiskö kisaan.Puikkosen Jarille lähti jo tekstari.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.02.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Joukkuemäestä voisi ronssia ottaa helposti,jos ei tuollaisia emämunauksia satu.Tai ei kai se Ahonenkaan siellä voi hypätä jos polvi on pipi.Onko niillä edes 4 ukkoa koko kisaan,osalla on kuitenkin liian iso hyppypuku.(mite vitus sekin on mahdollista tällä tasolla).Mie soitan A-P Nikkolalle ja kysyn pääsiskö kisaan.Puikkosen Jarille lähti jo tekstari.
Sielä on vielä pari kaveria jolta ei ole pukua hylätty joten eiköhän se mitalli mäne viimestään siihen :)
Schimanski76

Schimanski76 21.02.2010 (edit 21.02.2010)

• 0
On se ihana fiilis kun ruotsalaiset ottaa hiihdosta kultaa ja ronssia suomalaisten pettymyksien jälkeen.Kivoja nuo naapurit. Ja Warcry pitää sitten turpansa kiinni!
TehBigBunny

TehBigBunny 21.02.2010

• 0
Suomipojalla oli hyvää vääntöä Romanian ja Espanian Pablojen kanssa. Ihan ei pärjänny.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.02.2010

• 0
Mäkimääjoukkueen päävalmentaja Janne Väätäinen: _"Nyt ainakin tuntuu siltä, että nää ei ole mun hommia."_
Northg7

Northg7 21.02.2010

• 0
^Mitä paskaa kommenttia. Ehkä se ei aina ole valmentajan vika.
Northg7

Northg7 21.02.2010 (edit 21.02.2010)

• 0
Mainostus: Aamulla lätkää klo.07 FIN - SWE. 1.erän pystyy kattoo, sit puskemaan töihin..
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 21.02.2010

• 3
Nyt on talviloma, mutta on aivan pakko nähdä tuo matsi ja laittaa kello soimaan klo 7! Toivottavasti Suomi antaa kunnolla pataan Ruotsille!
Jusbazon

Jusbazon 22.02.2010

• 0
kirves wrote: 2:45 taitaa alkaa Canada - USA ... se olisi aika kova peli. Tekisi mieli katsoa, mutta ei voi koko yötä valvoa. Suomen turpasauna Ruotsille tekisi mieli katsoa tietysti myös. Kai se on klo soimaan klo 7.
Samaa just miettisin et pitäiskö molemmat kattoa. Mut kyl se Suami - Ruatti sit mielummin kuitenki
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.02.2010

• 0
*haukotus*
sosra

sosra 22.02.2010

• 0
SUOMI VOITTAA EKAN ALOTUKSEN YEAH JA EKA YV ALKAA
IL3

IL3 22.02.2010

• 0
Laittakaa vaan säännöllisesti infoa, tulin just työmaalle ni jää peli näkemättä, täältä voin vain tilannetta seurata..
TehBigBunny

TehBigBunny 22.02.2010

• 0
Ei ole hyvä tämä Suomi. 5 vs. 5 peli aiwan suolesta. Kipperi pudottelee kiekkoja. Pohjoos-Ameriikan poikia vastaan oltaisiin reilusti tappiolla. CAN - USA oli upea peli.

Write a post

Sign in to post a post.