- 1
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
Muumilimsaa?!
Määkin haluan Lintsille!
Voiko osallistua molempiin ja onko se toinen siellä Korppoossa edelleen?
- 2
Korppoossa Korppoossa !
- 1
TehBigBunny wrote: Korppoossa Korppoossa !Kiitos Bani, olet oikea ystävä! Hetken jo epäilin, että joku mahdollisesti huijaisi tuon paikan suhteen. Nyt vain reppu täyteen ja turba kohti Korppoon metsiä!
- 0
Nipsuhuuli wrote: Oma lista tapaamisjärjestyksessä: - dcftinti - Miqqe - jupe - jzx100 - Sunsh1neFI - teemu1337 - IIPPONENListalle lisätty teemu ja iipponen. Jotkut varmaan muistaa, että teemu oli mun kanssa samaan aikaan Vekaranjärvellä ja me nähtiin jo palvelukseenastumispäivänä kun sovittiin, että mennään samaa matkaa. Iipposen näin viime lokakuussa, kun olin päässyt lomille ja olin Kouvolan juna-asemalla. Tunnistettiin toisemme, kun ollaan Facebookissa kavereita.
- 0
Schimanski76 wrote: Meetsie just tuona viikonloppuna Honda Fitin kanssa naimisiin? Ei tullunna kutsua häihin!Vilttu..on se hyvä. Mistä arvasit :) E// Häh, kesällä kaks häppeninkii suunnitteilla? Nyt oon jo ihan tipahtanut rattailta...
- 0
Ykx
- 2
Vielä mahtuu yksi messiin.Tai ehkä kaksi,koska yksi lähtijä ei ole ihan varma.
Paikka on siis "tämä":http://www.puntilantila.com/index.htm ja sinne menemme 19.-21-8. pe-su.
Majoituskustannukset noin 30€ koko viikonloppu per naama.K-18.
Privaa voi miulle laittaa,jos olet varma lähtijä.
- 0
Hieno olisi lähtee, ja noin lähelläkin vielä olisi mesta... Mutta kuinka ollakkaan en ole edes suomessa tuolloin.
Huonon ajan valitsitte!!
- 1
Vai valittiinko ?
- 2
Mää en o nähny ku DarkWarjon. Se vei mua Oulua ympäri ja ajo lujaa Nissanilla.
- 0
Eeegac wrote: Mää en o nähny ku DarkWarjon. Se vei mua Oulua ympäri ja ajo -lujaa- Nissanilla.Fix !
- 0
Kohta räjähtää...
- 6
Ai niin, voisinhan minäkin kommentoida otsikkoa mukaillen.
Mä en ole tavannut ketään ja kukaan ei ole tavannut minua, seuraavasta syystä..
Mä olen Banin luoma Botti, notta sen ei tarvisi olla täällä yksin ja sillä olisi joku jota se voi syyttää kaikesta.
Se voisi kyllä vähän parantaa tuota koodia, kun meinaa jo kyllästyä näihin seuraaviin: Yltiöpäinen viinanhimo, lumienkelit, vanhemmat naiset ja Skimmyn kiusaaminen..
- 2
:(
- 0
kenguru, vai alligaattori?
- 1
KENKURU!
- 1
Alvettulan kyläkauppa(7km mökiltä)
Kesäkauden päätösjuhla 20.8.2011 kello 19-01
"Bubissa" ja ulkoterassilla B- oikeudet
(sis.viinit, ym alle 21 prosenttiset)
Voi olla kova meno! :D
"linkki":http://www.alvettulankylakauppa.fi/
- 1
Schimanski76 wrote: Alvettulan kyläkauppa(7km mökiltä) Kesäkauden päätösjuhla 20.8.2011 kello 19-01 "Bubissa" ja ulkoterassilla B- oikeudet (sis.viinit, ym alle 21 prosenttiset) Voi olla kova meno! :D "linkki":http://www.alvettulankylakauppa.fi/TAKSI !
- 2
Tällä hetkellä menossa mukana:
Bani
Väiski
Finski
Skimmy
Capo26
Jumalavita mitä pappoja suurin osa!
Vielä on tilaa yhdelle ja peruutuspaikoille voi myös itsensä ilmoittaa.
- 0
Ville kuopuksena siellä, jos oikein tiedän. Taitaa tulla vanhainkodin pippalot noista ^thihihii^
/// Ei kun siis Sfinski.