Forum - Off-topic

PPPP

DarkWarjo

DarkWarjo 14.07.2010

• 0
Toi o tommone nätti sade. entäs sit ku tulee esterin perseestä?
Mudinski

Mudinski 14.07.2010

• 2
DarkWarjo wrote: Toi o tommone nätti sade. entäs sit ku tulee esterin perseestä?
!http://www.hiphopgalaxy.com/IMG/esther_baxter_PICTURE.jpg! Olisko tämä mitään ? Esther Baxter kyseessä...
DarkWarjo

DarkWarjo 14.07.2010

• 0
Mudinski wrote: !http://www.hiphopgalaxy.com/IMG/esther_baxter_PICTURE.jpg! Olisko tämä mitään ? Esther Baxter kyseessä...
Kiitos, otan tämän :)
I bQ I

I bQ I 14.07.2010 (edit 14.07.2010)

• 0
Täällä ilmankosteus vaivaset 85 %. ;) e: 90 %
Pottae

Pottae 14.07.2010

• 3
Tänne kualeee!
FINBULLET

FINBULLET 14.07.2010

• 0
No en vittu lähde ulkomaille jos on näin tuskaa täälläkin.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.07.2010

• 2
Mä meen kolmannen kerran tänään suihkuun. OONX MÄ RASCAANA ?
I bQ I

I bQ I 14.07.2010

• 0
Ei jumaliste ku on hiostavaa...ilmankosteuski 94 %. Kuolema, jos ei mies saa viinaa.
Hookkis

Hookkis 14.07.2010

• 1
Kuka saatana on tehny henrijou nickin!!! Nyt ei tinti tykkää :(
djrunkkari

djrunkkari 14.07.2010

• 1
:""D sen teki sun alter egos hookkis112
IIPPONEN

IIPPONEN 14.07.2010

• 0
djrunkkari wrote: :""D sen teki sun alter egos hookkis112
Hookkis jr ;)
Schimanski76

Schimanski76 14.07.2010

• 0
Harvoin sitä tulee ulos juostua sen takia,että siellä tulee vettä.Nyt oli pakko.Pari minuuttia vesisateessa tuulettelin kainaloita ja myhäilin tyytyväisenä. :)
Finski fani

Finski fani 14.07.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Harvoin sitä tulee ulos juostua sen takia,että siellä tulee vettä.Nyt oli pakko.Pari minuuttia vesisateessa tuulettelin kainaloita ja myhäilin tyytyväisenä. :)
Tahtoo kanssa! Yhtään ei ole satanut täällä. I curse you God, and Santa, and Lada, and potato chips. I curse you I say!
DarkWarjo

DarkWarjo 14.07.2010

• 0
Hitto ku väki itkee kuumuudest... ettekä kuitenkaa suurin osa edes joudu tekee ruumiillista työtä ulkona... whine is for teh weak! :)
Finski fani

Finski fani 14.07.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Hitto ku väki itkee kuumuudest... ettekä kuitenkaa suurin osa edes joudu tekee ruumiillista työtä ulkona... whine is for teh weak! :)
Tottahan tuo. Sulla on vielä kuuman kelin haju bonuskin mukana. ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 15.07.2010

• 0
kirves wrote: Olisipa nyt ulkotyö, niin voisi nauttia näistä ilmoista jo päivällä. Nyt joudun olemaan sisällä ja ilmastointi ei toimi...koko viikon on ollut aamusta iltaan 36c lämmintä sisällä. Se, että tämä tapahtuu sisällä = perseestä. Ulkona on raikas tuuli ja ilmakaan ei ole noin kuumaa. Yhtä persettä on tehdä töitä meillä tällä hetkellä, niin se vain nyt on.
No miten sen nyt ottaa, ilma seisoo ihan samalla tavalla tuolla pihallakin, tuuli nolla, auton ilmastointi ei pelaa, koko ajan joudut hyppään autosta ulos ja käveleen ympäriinsä, nosteleen paskaa etc. kyl mä melkee istusin mielellää vaik koneel 36astees sisällä ku hyppäisin koko ajan tuol ulkona, vettä/mehuakaan ei varmaa menis kymmentä litraa päivä :D
DarkWarjo

DarkWarjo 15.07.2010

• 0
kirves wrote: Joku lungi ulkohomma nyt mulle ja Warjolle! Vaikka terassien tarkastaja? Vaimohan siinä lähtisi kävelemään, kun kotonakin tulisi varmaan hoidettua työasioita ilman terassia ympäri vuoden. Etänä katsos, se on buumi.
Joo, hyvä idea, idea hyvä. hyväksyn. Palkankihan ne voi maksaa nestemäisenä saman tien ku eihän se vaimokaan tosiaan enää ole rahaa vaatimassa.
Jupe San

Jupe San 15.07.2010

• 2
Hyi ku kylmä, 19 astetta vaan lämmintä..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.07.2010

• 1
jupe wrote: Hyi ku kylmä, 19 astetta vaan lämmintä..
Oispa täälläkin. Itse tykkään juurikin jostain 16-20 asteen lämpötilasta. Koskaan en odota näitä helteitä. Vois sitä piiiiitkästä aikaa päräytellä pari kierrosta Forzaakin.
Pottae

Pottae 15.07.2010 (edit 15.07.2010)

• 0
Nyt on viileeee!!

Write a post

Sign in to post a post.