- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Itse asiassa se tuttuakin tutumpi HIIIIHIHIIHIHIHIIHIHIHI kuului jääkaapin kulmilta? Tunnusta !!
- 0
Ja lonkero on muuten sitä parempaa mitä enemmän on voltteja
- 0
hulluseon wrote: Itse asiassa se tuttuakin tutumpi HIIIIHIHIIHIHIHIIHIHIHI kuului jääkaapin kulmilta? Tunnusta !!En tunnusta -hik- mitään!!
- 0
HUPS, eiku KUPS nousi liigassa kako seksi.
- 1
voi mustekala parkoi ku niitte lonkerot aina viiää :(
- 4
kirves wrote: Hallituksen lonkerot ulottuu lappiin asti. Lammas seuraa, ihminen on lammas, uriah sheep. Peep show, sheep show. Salaliitto 002.Mie sanoin jo kauvvan sitten että oluven tekeminen sienistä on huano idea...
- 0
Jep jep. Meno kohdallaan. Voisinpa veikata että kirves laulaa tällä hetkellä mutsi mä oon syöny sun lääkkeet? Vai onko niuvalla ulkoilu päivät?
- 5
Nonniih, kaikkea sitä tulee kokeiltua.. Tällä kertaa tuli kokeiltua zumbaa. Naikkoseni raahas mut hänen zumba -tunnille.. Aivan kujasella kokoajan, ei ollut mun bjuuströmmin pusipusinaminami -lantio vireessä. Pientä kankeutta havaittavassi ..juontaja palajo viive?
- 0
Lämpötila 21,0 °C; kosteus 95 %
TTU ...
- 0
Haiskahtaa vakuutuspetokselta by muuan sankari joka tunnetaan jo entuudestaan.... ikkuna ilm. rikottu rannalla, mikä taas vaikuttais siltä että koitettu lavastaa varastetuksi... noh, noi toki vain mun ja parin muun veikkauksia...
- 2
Terveisii Vekaranjärveltä! Täs viikon aikana on tullu muutamii hajotuksen hetkiä ja aamuja on ihan liikaa vielä. Onneks kunto on oman joukkueen keskitasoo niin en jää jalkoihin. Teemu1337 on naapurikomppaniassa mut ei olla törmäilty menomatkan jälkeen.
- 3
NO LOL JOKU INTTI !
- 1
TehBigBunny wrote: NO LOL JOKU HINTTI !i haz fixd it!
- 0
Keskoset kuus, lapset yhdeksän, mutta miehet kakstoista. Tai sitten dorkat.
- 0
hulluseon wrote: Keskoset kuus, lapset yhdeksän, mutta miehet kakstoista. Tai sitten dorkat.mä kävin 2.... vk. HA!
- 7
Bunny sai kyytiä....
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/rabbit_snack.jpg!
- 1
EI OLE HYVÄ TÄMÄ HARAKKA !
- 0
"Trials-thrills-track-pack-creator-competition-entry-thingy":https://microsoft.promo.eprize.com/trialshd
Eli kaikki ratojen väsäilijät yrittäkää voittaa... =)
Missä se Trials HD topikki on, kun en millään sitä löytäny?