Mudinski
22.07.2010 (edit 22.07.2010)
Finski fani wrote:
Onko Viinikauppa.com luotettava? Kukaan käyttänyt? Himottavan halpoja hintoja siellä...
//Kaytin parempaa sanavalintaa... =P
Hmm... Kiinostava sivu ! :D
Eiköhän tuo nyt ole viimeistään luotettava, kun oli lakiongelmiakin
Pottae
22.07.2010
Jollain sujahtaa palkokasvi hajuonkaloon aikas nopiasti..
Finski fani
22.07.2010
MoonTV:hän on tullut jo takaisin. Tosin se on täyttä sontaa entiseen verrattuna...
Aliboz
22.07.2010 (edit 22.07.2010)
"Nyt kävi näin":http://www.youtube.com/watch?v=1pA8FwsB0G0
Kirves, kyllähän MoonTV on takaisin pystyssä nettikanavana vaikka sitä usein vääräksi uudeksi MoonTV:ksi haukutaan. "Linkki":http://moontv.fi/
e: Finski jumalauta kerkesi ensin...
Eeegac
22.07.2010
!http://desmond.yfrog.com/Himg823/scaled.php?tn=0&server=823&filename=wfhx.jpg&xsize=640&ysize=640!
Kävimpä ostamassa Gamestopista ku sain 29 euron hintaan. Mukava peli. Toimii mahtavasti alottelupelinä.
FINBULLET
22.07.2010
Kuulosti hyvältä peliltä.
Pottae
22.07.2010
Todella mukava peli :)) Itellä kyllä jäänyt vähän pölyttymään hyllyyn, mutta välillä on kiva soittaa muutamat settilistat läpi :)
Eeegac
22.07.2010
Nice. Joo, tulee varmaa itekki nyt alus väännettyy tota niin kaua että kyllästyy, mut ei ollu pahat sijoitus 30:lle eurolle. Kyllä kelpaa.
Ac3Way
22.07.2010
kirves wrote:
Sontalaatikko > Riemurasia.
Sitä vain ole ei enää (joten väite ei edes pidä paikkaansa ilman oli-sanaa)...and that makes me a very sad Panda...myös nämä aiheuttivat (aiheuttavat edelleen) kirvessurua päättymisellään:
* Yölinjalla Pekka Sauri
* MoonTV
* McTaakibörstä
* Memmy Posse
* Vähäiset äänet
Näistä jos joitakin saisi maailmaan takaisin, olisi kaikki taas kauniimpaa. Kaunista kuin Haight-Ashburyssä hippiliikkeen aikaan 67-69. Tuokaa värit takaisin meidän elämään. Kiitos.
Pekka Saurin Yölinja oli aika vitun jepa, tuli aina välillä kuunneltua usempi tunti putkeen.
Aliboz
23.07.2010
Missä viipyy Futuraman uusin jakso? Pitäisi jo olla netissä, mutta kun ei ole.
Ac3Way
23.07.2010
Aliboz wrote:
Missä viipyy Futuraman uusin jakso? Pitäisi jo olla netissä, mutta kun ei ole.
Ai uusin kausi on jo pyörähtänyt käyntiin, kiitti infosta.
Aliboz
23.07.2010
Ac3Way wrote:
Ai uusin kausi on jo pyörähtänyt käyntiin, kiitti infosta.
Onhan se tuossa jo muutaman viikon pyöriny, ei ihan sitä samaa fiilistä mitä alkuperäisissä oli...
Ac3Way
23.07.2010
Aliboz wrote:
Onhan se tuossa jo muutaman viikon pyöriny, ei ihan sitä samaa fiilistä mitä alkuperäisissä oli...
Oho näköjään jo kuusi jakosa tullut, uusin ainakin löytyi jo tv-torrentista.
jasamy
23.07.2010 (edit 23.07.2010)
Pysyn sittenkin boxi miehenä just tuli haalittua uus 250gb "slim" kun sai kohtuu hintaan 229e
villek00
23.07.2010
jasamy wrote:
Pysyn sittenkin boxi miehenä just tuli haalittua uus 250gb "slim" kun sai kohtuu hintaan 229e
Oikein! Nyt muutkin pleikkari fan boit ottakaa ne lasit pois päästä ja heittäkää pleikkarillanne vesilintua :)
pokalemestari
23.07.2010
villek00 wrote:
Oikein! Nyt muutkin pleikkari fan boit ottakaa ne lasit pois päästä ja heittäkää pleikkarillanne vesilintua :)
Heittäkää mullekkin pleikkari!
ariko
Jippii mul on tyttöystävä, sain siltä just sähköpostia ;)
Hei kultaseni,
Nimeni on Edith. Tiedän email on yllätys sinulle. Ja toivon, että se on mukava surprise.I luulet on kysymys "jos ei minusta sinun sähköpostiosoitteesi. Käytin dating palvelujen viraston He pyysivät minua, millainen mies pidän, kun olen vastannut, he kertoivat minun aloittaa kirjeenvaihto teidän kautta email.This toimisto lähetti minulle sähköpostia osoitteeseen ne löytyvät dating site.
Miten olet nyt? Toivon, että kaikki on ok teidän kanssanne. Minulla on suuri ilo sinulle ja on viestinnän sinua alkaen tänään, ota toivotan teille on halu minun kanssani, jotta voimme oppia tuntemaan toisemme paremmin ja katsoa, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Mielestäni ikä tai kieli ei ole ongelma meille. Oma suosikki kieli on Englanti
Olen hyvin iloinen, jos voit kirjoittaa suoraan minun email voi helposti niin, että voimme tunnemme toisemme, minä annan teille kuvia ja tietoja minut kuullessaan sinusta. Odottelen vastausta Toivotan sinulle kaikkea hyvää.
Sinun uusi ystävä,
Edith
FINBULLET
23.07.2010
On aina mukavaa kun saa uusia kavereita :)
vaiski75
23.07.2010
Me halutaan Edithin kuva, joten sinähän nyt menet vastaamaan sille ja kerrot rakastavasi sitä koko kropallasi..
Tietenkin voisi olla järkevää välttää oikeiden yhteystietojen antamista. =P
ariko
Minähän tietenkin vastasin sille heti ja lähetin muutaman tonnin rahaakin niin mukavalta Eeditti vaikutti :)
"tietoa Edithistä":http://en.wikipedia.org/wiki/File:Edith_Massey.png