I bQ I
23.07.2010 (edit 23.07.2010)
vaiski75 wrote:
Me halutaan Edithin kuva, joten sinähän nyt menet vastaamaan sille ja kerrot rakastavasi sitä koko kropallasi..
Tässähän se Edithin kuva näyttäisi olevan
E: HIDAS
vaiski75
23.07.2010
I bQ I wrote:
Tässähän se Edithin kuva näyttäisi olevan
E: HIDAS
Jos Ariko omisti silmälasit, niin riko ne NYT ja älä enään koskaan hommaa uusia.
Tai vaihtoehtoisesti mennään Beer Hunters nimiseen baariin ja vedetään päät täyteen ja unohdetaan koko asia..
I bQ I
23.07.2010
Kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa.
El PiNk DeViL
23.07.2010
Kallis hinta The Sourcesta 119€, onhan se helvetin tulista chiliä! Oli pakko maistaa, ja nyt polttaa vittu kieltä : /
!http://www.chez-williams.com/Hot%20Sauce/The_Source.jpg!
Ac3Way
23.07.2010
Kannatan HJK:ta, eiku perkele...
...mitään houmouja kannata.
ariko
23.07.2010
vaiski75 wrote:
Jos Ariko omisti silmälasit, niin riko ne NYT ja älä enään koskaan hommaa uusia.
Tai vaihtoehtoisesti mennään Beer Hunters nimiseen baariin ja vedetään päät täyteen ja unohdetaan koko asia..
Viimeksi kun vierailin Huntersissa niin rahat ja muisti meni, olisinko silloin tavannu Edithinkin kun silmälasit oli rikki aamulla... nyt taitas olla parempi kun vetäs kalsarikännit
I bQ I
23.07.2010
ariko wrote:
Viimeksi kun vierailin Huntersissa niin rahat ja muisti meni
Eli ihan tavallinen baarireissu.
teemu1337
Mukava sälli tämä Nipsu-miäs, mitä nyt olen kerennyt näkemään :)
Ekana päivänä ja sitten eilen viimeksi kerkesin näkemään.
e/ Tetsaus helteellä on SIKA VITTU JEE!
Pottae
Pfft, joku meija! ..eiku
///..täältä puskista kyselisin samalla että onkos täällä Macin omistajia?
Nipsuhuuli
teemu1337 wrote:
Mukava sälli tämä Nipsu-miäs, mitä nyt olen kerennyt näkemään :)
Ekana päivänä ja sitten eilen viimeksi kerkesin näkemään.
e/ Tetsaus helteellä on SIKA VITTU JEE!
Kävelit tänään ruokalassa muuten sen pöydän ohi missä istuin. Huusin sua, mutta mun ääni ei tainnut riittää kun et kuullut :D Tetsaus on muuten aivan hanurista ja me ollaan tetsattu jo ainakin neljänä päivänä :S
edit. Harmi ettei olla samassa komppaniassa, törmättäis nimittäin useemmin jos oltais
edit. Ootko muuten törmänny vielä alikersantti Pesariin? Se on mun kaveri, joka on toimistoalikkina 3. psjk:ssa.
Olenko
23.07.2010
kirves wrote:
Jos haluat panna sitä, suosittelen jättämään kiisselin väliin ;-)
(shhhh...siinä on jarrua)
Juu kiisselin jättää väliin ja juo vaan sitä kahvia ni seisoo tukkakin päässä (vaik ois kalju).
Pottae
23.07.2010
Yökkö tulee, äiti huutaa, kova ääni!
hulluseon
23.07.2010
kirves wrote:
Paska puhetta. Miehessä vika jos ei pelit toimi. Ja joka aamu vähintään kaksi peltikorvollista sitä kahvia. Pitää sotilaspojan hereillä. Tai sitten tulee hirvee paskahätä, mulle ei tullu.
vaiski75
23.07.2010
kirves wrote:
Voi Vinetto, mä en ollenkaan aavistanut Nipsun olevan nainen..
teemu1337
24.07.2010 (edit 24.07.2010)
Nipsuhuuli wrote:
Kävelit tänään ruokalassa muuten sen pöydän ohi missä istuin. Huusin sua, mutta mun ääni ei tainnut riittää kun et kuullut :D Tetsaus on muuten aivan hanurista ja me ollaan tetsattu jo ainakin neljänä päivänä :S
edit. Harmi ettei olla samassa komppaniassa, törmättäis nimittäin useemmin jos oltais
edit. Ootko muuten törmänny vielä alikersantti Pesariin? Se on mun kaveri, joka on toimistoalikkina 3. psjk:ssa.
En kyllä huomannu missään vaiheessa, että olisit huutanut ruokalassa :D
Tosiaan joo, onhan se Pesari meillä alikkina. Piti tossa tiistaina meille yhen oppitunnin.
Meiltä jäi onneksi se m*lkku kapteeni vuosilomalle.
e/ Vilttu mäen tajuu mistään mitään. Jos on halukas kuskiksi(362), niin pitäisi ilmoittautua maanantaina yliluutnantille. Sitten taas kuuden kuukauden palvelusta haluavat saavat vasta p-kauden lopussa tietää, mihin valikoituvat.
Toisaalta siinä vaiheessa jos ei pääsekkään 6kk:n linjalle, niin saattaa olla kuskin paikat menneet. (kuskin homma olisi ainoa yhtään kiinnostava 362-homma, mutta sekin vain jos ei 6kk onnistu).
Kapteenin linjaus: ''Meitä ei kiinnosta mitä sinä haluat''
Tuliko tarpeeksi epäselvästi?
RaabForRehab
24.07.2010
Onkos nykyään kaikki kuskit 362 palvelusajalla? Mun aikaan jos ajoit C-kortin, niin se oli 270.. Ittellä kun oli C-kortti pohjalla, niin meni automaattisesti korttiluokan korotukseen ja napsahti 362, josta 270 spollena. Oli suhteellisen löysät viimiset kolme kuukautta..
Eeegac
24.07.2010
Voe saatana. Intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti ja intti. Pitäkäähän pojat kivaa siellä.