- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Nyt on paha soittaa mitää, veli vei kajarit mukanaa mökille. Tai ohan tossa noi tietokoneen oma kajarit, niistä vaa ei oikee saa ääntä lähtemää.
E: Nyt se tais vihdoinkin loppua. :D
- 0
Last.fm:ssä kun oli sellanen keskustelu, missä piti arvioida toisia ihmsisiä vain ja ainoastaan kuunneltujen musiikkien perusteella, niin tällä tavalla mua arvioitiin:
I feel like this guy is someone who has long, dark hair, sometimes wears some gothic eye makeup when he's in his room alone and air guitars to Metallica in front of the mirror on good days and on bad days lays in bed and listens to Evanescence, forgetting about the chaos in the world around him and instead immerses himself in the deep, emotional vocals and piano instrumentals.
Melko hyvin arveli. Meikkejä en käytä, mutta muuten meni aikas lähelle. Hiukset tosin intin jälkeen vasta kasvamassa, mutta kun on saatu tarpeeksi pituutta, niin kyllä ne mustaksi menee... =P Ilmakitaraa tulee soiteltua, jopa parvekkeella, missä saan kyllä lukuisia katseita kadulta, mutta mitä väliä? Evanescence ynnä muut melodisemmat ja rauhallsemmat musat tosiaan on enemmän fiilistelyyn, kun kaikki ei mee niin kuin haluisin. Vitutukseen on sitten ihan omat musansa... ;)
Kivasti siis musamakukin näyttää, millainen ihminen on.
- 1
kake randelin
- 0
Ekat kosketukset nettipokeriin ja nyt 15$ tappiol..
Nooh, onneks vein duunikaverii viimisen kahden viikon ruoka- ja kahvitaukojen aikana niin et se on mulle 77€ auki :D
- 7
Nyt varmaan jokaisen pitäisi taas miettiä, millainen esikuva ja herrasmies täytyisi olla.
Tornitouhut haisee taas hieman liikaa..
Minä sentään poistin paikallisen nuorison juomasta alkoholia, ensin alasti kusemalla viitosen ponnahduslaudalta ja sitten hyppäämällä itse perästä.
Aikansa kuseksimen ja uimisen jälkeen maksoin paikalliseen parikymppiä ylimääräistä, että pääse uikkareilla sisälle..
Kyllä se nykynuoriso on sitten outoa!
- 0
Tuurikiisseli on aika iHQ ... eiku meinasin siis että se on hyvä keihäänheittäjä.
- 0
TehBigBunny wrote: Tuurikiisseli on aika iHQ ... eiku meinasin siis että se on hyvä keihäänheittäjä.Moi Tero Pitkämäki! Onko Andreaksella vähän söpö peppu, mjötäh?!
- 0
JEA!
- 2
EIU OLE HYVÄ TÄMÄ .DE ZORRO !
- 4
VÄISTÄKÄÄ KU MIE RILLAAN JA SAUNON!!!!
- 1
MIKSI KAIKKI HUUTAA NÄIN KOVAA?!?!?!
- 9
KOSKA LARPPINEN VEI KAIKKI NAISET!!!!!!!!!
!http://img225.imageshack.us/img225/6286/1112e.gif!
- 4
EI IHME ETTÄ KOKO ILLAN OLLU HEDARI!!!!! Autokuumeestakin voi johtua.
- 0
Unelma Säleikkö!!!
- 0
- 0
pokalemestari wrote: http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/07/30/forza-motorsport-3-week-in-review-7-30.aspx IHANATA IHANATA!Mitäs ihanaa tuolla oli?
- 0
"ISOO NETTIRADIOO, ISOO SAUNDII INNA DI EGC CRIB":http://82.181.37.170:8000/listen.pls
- 0
Kuulemma lentokone tippunu tonne lähistöllä olevaa peltoo. Ei viihti mennä mopolla kattoo jos poliisejaki liikenteessä.
- 1
RaabForRehab wrote: Mitäs ihanaa tuolla oli?Nurre GP 240 ms pisteellä joten henkilöt jotka eivät omista kyseistä tuotetta lopettaa sössötyksen ja ostaa sekä vakioauto hopperssien tulo luvattu.
- 0
Missä mun 10 meganen netti? Tänään piti tulla. Jumalauta!