Forum - Off-topic

PPPP

Aliboz

Aliboz 03.08.2010

• 1
Mie heräsin, pelätkää! Nyky formulathan ovat aivan naurettavia, 80-luvun ja 90-luvun alun formuloissa oli munaa! Silloin se oli kiinni kuskista eikä autosta, miksei voi vaan F1 Legends: 1975-1995 peliä jossa ajetaan oikeilla formuloilla?
Finski fani

Finski fani 03.08.2010

• 4
Sain eilen nukkumaan mennessä mahtavan idean; Trials HD:en tarvitaan moninpelimuoto! Voisi ajaa samallatavalla vierekkäin kuin vaikka elastomaniassa. Pärrät tosin joutuisi olemaan haamuina, kun peli on 2.5D niin sanotusti, eikä vain 2D. Tällasta toivoisin... =)
Aliboz

Aliboz 03.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Sain eilen nukkumaan mennessä mahtavan idean; Trials HD:en tarvitaan moninpelimuoto! Voisi ajaa samallatavalla vierekkäin kuin vaikka elastomaniassa. Pärrät tosin joutuisi olemaan haamuina, kun peli on 2.5D niin sanotusti, eikä vain 2D. Tällasta toivoisin... =)
Hyvä idea ja helposti toteutettavissa. Ja pelistähän löytyy jo ainakin Groundhog jossa menee kolme rataa vierekkäin.
Mudinski

Mudinski 03.08.2010 (edit 03.08.2010)

• 1
"Koiralla murheita ollut?":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080312137074_uu.shtml
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.08.2010

• 1
Mudinski wrote: "Koiralla murheita ollut?":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080312137074_uu.shtml
Kiimaset tytöt ei ollu kiinnostunu varmaa, ni riipassu kovan kännin :D
vaiski75

vaiski75 03.08.2010

• 6
Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA! Miksei aina ei voi olla loma tai perjantai? Miksi Kirves juo kaljaa ja minä en? Miksi Skimmy saa sekoilla ja riehua miten sattuu ja minä en? Miten yksi tuote voi olla makaroonia ja kaikki muut on sitten pastaa? Miksi nainen suuttuu joka tapauksessa, avasit sitten suusi tai et? Miksi töissä ei saa muka olla humalassa? Miksi Suomessa ei vietetä siestaa, vaikka ollaan mukamas yhtenäinen Eurooppa? Saanhan ottaa edes kaksi olutta tänään, vaikka huomenna on työpäivä? Saanhan? Pleeeeeeeeaaaaaaasssssseeeee...
Aliboz

Aliboz 03.08.2010

• 1
vaiski75 wrote: Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA! Miksei aina ei voi olla loma tai perjantai? Miksi Kirves juo kaljaa ja minä en? Miksi Skimmy saa sekoilla ja riehua miten sattuu ja minä en? Miten yksi tuote voi olla makaroonia ja kaikki muut on sitten pastaa? Miksi nainen suuttuu joka tapauksessa, avasit sitten suusi tai et? Miksi töissä ei saa muka olla humalassa? Miksi Suomessa ei vietetä siestaa, vaikka ollaan mukamas yhtenäinen Eurooppa? Saanhan ottaa edes kaksi olutta tänään, vaikka huomenna on työpäivä? Saanhan? Pleeeeeeeeaaaaaaasssssseeeee...
Ota ihmeessä, itseasiassa vaadin että otat.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.08.2010

• 0
vaiski75 wrote: Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA! Miksei aina ei voi olla loma tai perjantai? Miksi Kirves juo kaljaa ja minä en? Miksi Skimmy saa sekoilla ja riehua miten sattuu ja minä en? Miten yksi tuote voi olla makaroonia ja kaikki muut on sitten pastaa? Miksi nainen suuttuu joka tapauksessa, avasit sitten suusi tai et? Miksi töissä ei saa muka olla humalassa? Miksi Suomessa ei vietetä siestaa, vaikka ollaan mukamas yhtenäinen Eurooppa? Saanhan ottaa edes kaksi olutta tänään, vaikka huomenna on työpäivä? Saanhan? Pleeeeeeeeaaaaaaasssssseeeee...
Eikös se ollu juttua lehdissäkin että, kun ihmiset menee töihin, niin ei siitä tuu mitää, kun on juotu, eikä osaa lopettaa :D Pitää mennä katkasuun ;D Väiskinki.
vaiski75

vaiski75 03.08.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Eikös se ollu juttua lehdissäkin että, kun ihmiset menee töihin, niin ei siitä tuu mitää, kun on juotu, eikä osaa lopettaa :D Pitää mennä katkasuun ;D Väiskinki.
Kyllä minä Skimmyn ohjeiden mukaisesti olen sammutellut tehdasta lauantaista lähtien, joten eiköhän tässä jo olla elävien kirjoissa sen suhteen..
TehBigBunny

TehBigBunny 03.08.2010

• 2
Toisaalta Skimmy alotti kesäloman ryyppyputken tammikuun puolella ..
Eeegac

Eeegac 03.08.2010 (edit 03.08.2010)

• 0
kirves wrote: pitkä teksti.
En oo varma, mut oishan jossain muussa videossa ollut juttua ihan ajamisestakin. Löyty jotain: "Handling":http://www.gametrailers.com/video/uk-handling-f1-2010/64908 "Tracks & Cars":http://www.gametrailers.com/video/uk-tracks-f1-2010/701474?type=flv "E3 2010: Developer Walkthrough HD":http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-f1-2010/700510 jne. Kyllähän tuo pitää vissiin ostaa ja katsoa sitten miten käy.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.08.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Toisaalta Skimmy alotti kesäloman ryyppyputken tammikuun puolella ..
Se alko jo lämmittelemään ens kesää varte.
kaijanen

kaijanen 03.08.2010

• 4
Jätkät hei, vaikka kuinka paljon täällä tahdotte uskoa skimmystä pelkkää hyvää ja laittaa juomisen kaikintavoin kesäloman piikkiin, niin kylmä totuuus on, että skimi on ympärivuotinen pesunkestävä juoppo
Ac3Way

Ac3Way 03.08.2010

• 0
Se on jo aika paljon, jos on pesunkestävä. Voiko sitä enää muuta vaatia?
DarkWarjo

DarkWarjo 03.08.2010

• 0
Ac3Way wrote: Se on jo aika paljon, jos on pesunkestävä. Voiko sitä enää muuta vaatia?
Kylmäpesu vaa, jos pesee liian kuumassa SE kutistuu.
vaiski75

vaiski75 03.08.2010

• 5
kaijanen wrote: Jätkät hei, vaikka kuinka paljon täällä tahdotte uskoa skimmystä pelkkää hyvää ja laittaa juomisen kaikintavoin kesäloman piikkiin, niin kylmä totuuus on, että skimi on ympärivuotinen pesunkestävä juoppo
Skimmy on mun IDOLI!
vaiski75

vaiski75 03.08.2010

• 3
"Ensi kesänä menen tänne lomalle ja säästän rahat uuteen Kotariin.":http://www.iltalehti.fi/elintavat/2010080312135694_el.shtml
Schimanski76

Schimanski76 03.08.2010

• 7
Kivasti saa taas repeillä,kun tätä PPPP-osastoa lukee. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 03.08.2010

• 4
Schimanski76 wrote: Kivasti saa taas repeillä,kun tätä PPPP-osastoa lukee. :)
Mie en kyllä muista että siulle olisi annettu lupa tätä luveskella :|
Finski fani

Finski fani 03.08.2010

• 0
Tiätääkö kukaan, että onko Reindeerspotting tullu jo DVD:lle?

Write a post

Sign in to post a post.