Forum - Off-topic

PPPP

Ac3Way

Ac3Way 19.08.2010

• 0
Good motherfucking cocksukcer cunt licking ass fucking dickhead pussyass morning to you all.. Heräilenkö miksi lomalla aikaisin näin, VIEROITUSOIREET! 2 viikoon juonut olutta!!!
RaabForRehab

RaabForRehab 19.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Jos olis ylimääränen 10tonni, niin ostasin tän. Vakio, niin ei ainaskaan pitäs olla liikaa vikaa... Mutta kun ei ole sitä rahhaa, niin ostakaa joku muu toi poikke... ;) // Iik! Autokuume iski!
Siinä taas huomaa yhden asian missä "kannattaa" säästää. Ton tehosessa takavetoautossa tollaset pinkiponkirenkaat.. turvallista matkaa herra Yamamoto.
Ac3Way

Ac3Way 19.08.2010

• 0
Jessus Suomen posti on nopea. Eilen oli myyjä kuulema laittanut Alan Waken postiin ja tänään se jo tuli. Kyllä kannatti vaihtaa MW2 pois, AW:ssa on parempi jälleen myyntiarvokin.
Ac3Way

Ac3Way 19.08.2010

• 0
kirves wrote: Jos Väiski saa tietää ettet ole piip kahteen viikkoon (ja nyt on vielä kesä, wtf), niin saatat joutua pipottomaksi pääksi. Itsekin olen vihainen kuin nasse-setä.
Korjaussarja huomenna käyttöön, jakoavain.
Finski fani

Finski fani 19.08.2010

• 0
Missä on Markantalon keskusvarasto ja kuinka kauan sieltä kestää tulla paketti? Jostain muistelisin, että se on sama paikka ko Gigantin keskusvarasto, mikä on ruottissa, mutta onko näin?
FINBULLET

FINBULLET 19.08.2010

• 0
IIPPONEN

IIPPONEN 19.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Jos olis ylimääränen 10tonni, niin ostasin tän. Vakio, niin ei ainaskaan pitäs olla liikaa vikaa... Mutta kun ei ole sitä rahhaa, niin ostakaa joku muu toi poikke... ;) // Iik! Autokuume iski!
Mä hankkisin " tän ":http://www.nettiauto.com/fiat/uno/3357503 loput 5000 jäis varaosia ja huoltoja varten 8)
Finski fani

Finski fani 19.08.2010

• 0
IIPPONEN wrote: Mä hankkisin tän loput 5000 jäis varaosia ja huoltoja varten 8)
Hahah, melkonen peli. Ahdot vaatimattomasti 1,8 ja muutenkin toi näyttää "vähän" hazardilta peliltä. Millasta jälkee siitä tuliskaan ko Ipi lähtis tolla kaupungille...?
AJfin

AJfin 19.08.2010

• 1
!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/kuljetus.jpg! Kuljetuskalusto kohdillaan? :P
Finski fani

Finski fani 19.08.2010

• 3
Raabi on saanu myytyä mönkkärinsä, ja tossa nyt se kuskaa sitä uudelle omistajalle. ;)
IIPPONEN

IIPPONEN 19.08.2010 (edit 19.08.2010)

• 1
Finski fani wrote: Hahah, melkonen peli. Ahdot vaatimattomasti 1,8 ja muutenkin toi näyttää "vähän" hazardilta peliltä. Millasta jälkee siitä tuliskaan ko Ipi lähtis tolla kaupungille...?
DarkWarjo

DarkWarjo 19.08.2010

• 0
AJfin wrote: Kuljetuskalusto kohdillaan? :P
Jaa jätkä räppäs ihan kuvanki tosta, itte kans ajelin Äimärautiolla tosta ohi ja samaa naureskelin :D Harvemmin kyl näkee noit nokkavolvoja muutenkaa, saati sit mönkkärii kuskaamas :D
TehBigBunny

TehBigBunny 19.08.2010

• 2
!http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/12/2010/08/email_and_bacon.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 19.08.2010

• 0
Hyi... tulin tilanneeksi itselleni tikijärkkärikameran... faiL?!
Finski fani

Finski fani 19.08.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Hyi... tulin tilanneeksi itselleni tikijärkkärikameran... faiL?!
Ei ole fail, jos oikeasti kuvaat luontoa(tissejä) yms.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Ei ole fail, jos oikeasti kuvaat luontoa(tissejä) yms.
Autoja. TIETENKI! :D
vaiski75

vaiski75 19.08.2010

• 3
kirves wrote: Jos Väiski saa tietää ettet ole piip kahteen viikkoon (ja nyt on vielä kesä, wtf), niin saatat joutua pipottomaksi pääksi. Itsekin olen vihainen kuin nasse-setä.
Mitä siellä tapahtuu?! Lähetänkö viinaa postipakettina tai Taxilla, vaiko pistänkö rahaa tilille? Huolestuin Eissin tilasta todella pahasti ja yritin jopa itsemurhaa lääkkeillä, mutta ei sekään näemmä onnistu kalaöljy-kapseleilla (ei ollut muuta kaapissa). Huomenna heitän lapaset nurkkaan ja kiskaisen vattallisen kaljaa, niin eiköhän se tästä sitten helpota..
vaiski75

vaiski75 19.08.2010

• 0
kirves wrote: Vittu, nyt mun auto alkoi homoilemaan. Ei lähde käyntiin, starttaa muttei sitten muuta tapahdu. Perkele. Tuntia aiemmin ajoin noin 10min lenkin ja nyt sitten...kyrpää.
Merkki ja millä koneella?
Ac3Way

Ac3Way 19.08.2010

• 0
kirves wrote: Vittu, nyt mun auto alkoi homoilemaan. Ei lähde käyntiin, starttaa muttei sitten muuta tapahdu. Perkele. Tuntia aiemmin ajoin noin 10min lenkin ja nyt sitten...kyrpää.
No höh, toi on jo aika gei :(
Mudinski

Mudinski 19.08.2010

• 0
vaiski75 wrote: Merkki ja millä koneella?
FRC Korjaamo Mudinski puhelimessa. Ok, vika on siis starttaa mutta ei lähde käyntiin. Voisimmeko saada Kirves sinun autosi merkin ja mallin kiitos ? :D

Write a post

Sign in to post a post.