Forum - Off-topic

PPPP

FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010

• 1
Mukavasti keräännytään lämpimän nuotion ääreen ja turinoidaan joutavia.Siinä samalla syödään ja juodaan hyvin.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 0
Nuotio? no kuka mitenki, mulla lämmittää tietokone ja näyttö täs :D
Finski fani

Finski fani 28.08.2010

• 0
Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010

• 1
Mä oon juonut vain limua.
Finski fani

Finski fani 28.08.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
Mudinski

Mudinski 28.08.2010

• 1
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 0
Finski fani wrote: Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
Joo! vilippiineillä ne matkustajat sit viihtyy varmasti, oiskohan mulla jossain linjuriautoo!
Finski fani

Finski fani 28.08.2010

• 0
Mudinski wrote: Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
Huijaa mokoma. Älkää uskoko tuota taparikollista!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 28.08.2010

• 0
Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
:DD Kerran olen jo keppiä saanutkin, mutta se johtui osittain siitä, että mun piti päästä valaan. :D
Finski fani

Finski fani 28.08.2010

• 0
Nyt kaikki meni ihan sykkyrälle...
tepilobium

tepilobium 28.08.2010

• 2
Kamala syytös!! minä en ole juonut kun kivasti teetä ja syönyt pikkuleipiä. ja pohtinut että olen täydellinen renesanssin ihminen. Osaan rakentaa, piirtää, musisoida, urheilla ja pöntön vetäisykin on hiukan vieras käsite.
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010 (edit 28.08.2010)

• 0
tepilobium

tepilobium 28.08.2010

• 0
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010

• 0
Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010

• 0
Aika hyvässä kunnossa toi Fiatti.
tepilobium

tepilobium 28.08.2010

• 0
no varmasti onhan tuo melkein ferrarikin. ja sitäpaitsi F tu W tu tö mativaking D
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
Fiude o nii kevyt et ei mul oo mitää saumoja, toi lähtee valoistaki ku nato ohjus.
Tuomo33

Tuomo33 28.08.2010

• 0
Nonii eka modi jonka on saanu koskaan toimii yksin, maalit vaa ei toimihi
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.08.2010

• 0
Mikä peli on kyseessä? Ihan muutenvaan kyselen.

Write a post

Sign in to post a post.