FINBULLET
28.08.2010
Mukavasti keräännytään lämpimän nuotion ääreen ja turinoidaan joutavia.Siinä samalla syödään ja juodaan hyvin.
DarkWarjo
28.08.2010
Nuotio? no kuka mitenki, mulla lämmittää tietokone ja näyttö täs :D
Finski fani
28.08.2010
Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
DarkWarjo
28.08.2010
Finski fani wrote:
Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea)
me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
FINBULLET
28.08.2010
Mä oon juonut vain limua.
Finski fani
28.08.2010
DarkWarjo wrote:
Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea)
me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
Mudinski
28.08.2010
Finski fani wrote:
Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
DarkWarjo
28.08.2010
Finski fani wrote:
Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
Joo! vilippiineillä ne matkustajat sit viihtyy varmasti, oiskohan mulla jossain linjuriautoo!
Finski fani
28.08.2010
Mudinski wrote:
Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
Huijaa mokoma. Älkää uskoko tuota taparikollista!
Nipsuhuuli
28.08.2010
Ac3Way wrote:
'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai?
Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
:DD
Kerran olen jo keppiä saanutkin, mutta se johtui osittain siitä, että mun piti päästä valaan. :D
Finski fani
28.08.2010
Nyt kaikki meni ihan sykkyrälle...
tepilobium
28.08.2010
Finski fani wrote:
Kamala syytös!! minä en ole juonut kun kivasti teetä ja syönyt pikkuleipiä.
ja pohtinut että olen täydellinen renesanssin ihminen. Osaan rakentaa, piirtää, musisoida, urheilla
ja pöntön vetäisykin on hiukan vieras käsite.
FINBULLET
28.08.2010 (edit 28.08.2010)
FINBULLET
28.08.2010
Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
FINBULLET
28.08.2010
Aika hyvässä kunnossa toi Fiatti.
tepilobium
28.08.2010
no varmasti onhan tuo melkein ferrarikin. ja sitäpaitsi F tu W tu tö mativaking D
DarkWarjo
28.08.2010
LORD HOPO wrote:
Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
Fiude o nii kevyt et ei mul oo mitää saumoja, toi lähtee valoistaki ku nato ohjus.
Tuomo33
28.08.2010
Nonii eka modi jonka on saanu koskaan toimii yksin, maalit vaa ei toimihi
MrD St Jimmy
28.08.2010
Mikä peli on kyseessä? Ihan muutenvaan kyselen.