- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Mukavasti keräännytään lämpimän nuotion ääreen ja turinoidaan joutavia.Siinä samalla syödään ja juodaan hyvin.
- 0
Nuotio? no kuka mitenki, mulla lämmittää tietokone ja näyttö täs :D
- 0
Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
- 0
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
- 1
Mä oon juonut vain limua.
- 0
DarkWarjo wrote: Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
- 1
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
- 0
Finski fani wrote: Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.Joo! vilippiineillä ne matkustajat sit viihtyy varmasti, oiskohan mulla jossain linjuriautoo!
- 0
Mudinski wrote: Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(Huijaa mokoma. Älkää uskoko tuota taparikollista!
- 0
Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!':DD Kerran olen jo keppiä saanutkin, mutta se johtui osittain siitä, että mun piti päästä valaan. :D
- 0
Nyt kaikki meni ihan sykkyrälle...
- 2
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(Kamala syytös!! minä en ole juonut kun kivasti teetä ja syönyt pikkuleipiä. ja pohtinut että olen täydellinen renesanssin ihminen. Osaan rakentaa, piirtää, musisoida, urheilla ja pöntön vetäisykin on hiukan vieras käsite.
- 0
- 0
Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
- 0
Aika hyvässä kunnossa toi Fiatti.
- 0
no varmasti onhan tuo melkein ferrarikin. ja sitäpaitsi F tu W tu tö mativaking D
- 0
LORD HOPO wrote: Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.Fiude o nii kevyt et ei mul oo mitää saumoja, toi lähtee valoistaki ku nato ohjus.
- 0
Nonii eka modi jonka on saanu koskaan toimii yksin, maalit vaa ei toimihi
- 0
Mikä peli on kyseessä? Ihan muutenvaan kyselen.