Pottae
19.09.2010
I bQ I wrote:
Kävimpä tänään kahtoon Resident Evil Afterlifen. Oliha tuo iha hyvä leffa. Hyvin jännä tuo 3D.
Ite kävin eilen kattomassa kans TreeDeenä. Lievästi petyin, mutta kyllä sen jaksoi kattoa loppuun asti.
Aliboz
19.09.2010 (edit 19.09.2010)
Meikäpä lähtee ajamaan Positanoa jollain ralliautolla tämän hienon illan kunniaksi, haluuko joku tulla mukaan?
e: Ajoin seinään, en jaksa enää... Ihan paska laji.
Pottae
20.09.2010
Niin tosiaan.. Unohdin mainita että oikeastaan leffaan petyin, mutta sen 3D-efektin takia jaksoin katsoa loppuun. Silti en kyllä nostais lippua salkoon. Ne lasit meinas kokoajan pudota, jouduin joka viides minuutti korjata lasien asentoa jne. Efektit oli kyllä hienoja, mutta loppua kohden aloin kyllästyä niihin hidastettuihin kohtiin. Aina joku hyppäsi viime hetkellä suojaan ennen räjähdystä tai jonkun mörön hyökkäystä.
Veikkaisin kyllä että en jaksaisi katsoa tuota samaa elokuvaa ilman tuota 3D-efektiä.
I bQ I
20.09.2010
Ihtekki hieman petyin tuohon leffaan, varsinki ku oon tykänny Resident Evil leffoista. Tosiaan eipä nuita 3D-laseja mikään mukava ole käyttää. Itellä ne ei meinannu pudota mutta varsinkin loppua kohden painoivat nenään ikävästi.
DarkWarjo
20.09.2010
I bQ I wrote:
Ihtekki hieman petyin tuohon leffaan, varsinki ku oon tykänny Resident Evil leffoista. Tosiaan eipä nuita 3D-laseja mikään mukava ole käyttää. Itellä ne ei meinannu pudota mutta varsinkin loppua kohden painoivat nenään ikävästi.
Avatarissa se 3D toimi suht hyvin. Sit käytii kaverin kans kattoo toi Clash of the Titans, ei toiminu, liian hidasta se, menee epäselväksi äkkiä ne efektit.
Mitä lasien käyttömukavuuteen tulee, kuvitelkaapa ihminen kuka joutuu käyttään muutenki laseja, siihen päälle viel ujuttaa toiset. EI kiva. 3D lasit paino omia laseja jotka taas alko ikävästi painaa nenää ja avatar kun viel oli sellanen kiva lyhyt 3h leffa niin alko lopus olee jo oikeasti vaikeeta niiden lasien kans.
TehBigBunny
20.09.2010
"Ei ole hyvä tämä raamattu !":http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/my/nmu/lbnm/184350/620410858.jpg
Show hidden message
Aliboz
20.09.2010
No nyt tuli päästettyä semmonen pieru että huh huh! Aromeita piisaa, haisee kämppä varmaan seuraavat kaksi viikkoa :D
Finski fani
20.09.2010 (edit 20.09.2010)
Tulin "juuri" kotiin koulusta. Pitäisi tehdä paljon erillaisia laskutehtäviä liittyen maailmanparantamiseen yms., olenhan ympäristötekniikan insinööriksi opiskelemassa. Avasin oluen. Mitä seuraavaksi? (Läksyjä en ole tehnyt 2-3:een vuoteen...)
TehBigBunny
20.09.2010 (edit 20.09.2010)
Sohvalle istumaan, housun ylänappi auki, käsi housuihin telkkari auki, kysyt Peggyltä mitä ruokana ... eiku.
// Unohtui tärkein, sää olet kuule ny sen verta kannustavassa ympäristössä että ... *SUSTA IKINÄ MITÄÄ TUU !*
El PiNk DeViL
20.09.2010
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/1e/o83/y65w/283683/746531800.gif!
FINBULLET
20.09.2010
!http://images.cheezburger.com/completestore/2010/4/14/129157470620821643.gif!
Finski fani
20.09.2010
Luulin olevani yksin kämpässä, joten hoilotin metallibiisien tahtiin jos jonkinmoisella äänellä. Kävin hakemassa olutta kaapista lisää ja vastaan tuli kämppiksen tyttöystävä virnistellen, ja olin liikkeessä tietysti vain ja ainoastaan boksereissa ja sukissa.
No kai se on jo tottunu tähän mun touhuun...
IIPPONEN
20.09.2010
Finski fani wrote:
Olin liikkeessä tietysti vain ja ainoastaan boksereissa ja sukissa...
Kaikilla oma tapansa iskeä naisia ;)
Finski fani
20.09.2010
IIPPONEN wrote:
Kaikilla oma tapansa iskeä naisia ;)
Eihän nyt toisen naista saa alkaa iskemään. Ja mun ja Raabin, tai siis nykyään se taitaa olla vain mun, taidoilla ei paljoa naisia isketä.
Mudinski
20.09.2010
Finski fani wrote:
Eihän nyt toisen naista saa alkaa iskemään. Ja mun ja Raabin, tai siis nykyään se taitaa olla vain mun, taidoilla ei paljoa naisia isketä.
Et alkanut sitten vetään helikopteri sen edessä ?
Finski fani
20.09.2010
Mudinski wrote:
Et alkanut sitten vetään helikopteri sen edessä ?
Noku oli bokserit jalassa... Ei siinä kerenny alkaa sähläämään...
RaabForRehab
20.09.2010
Finski fani wrote:
Juu nyt ei tartte hetkeen pokailla ketään.. :)
Pottae
20.09.2010
"Sinussa on jotain itämaista, sähän tanssit kun kameli."
Toimii..
!http://i4.aijaa.com/b/00530/6748660.jpg!