- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Haha :D Kiitos kiitos!
- 1
kirves wrote: Se on sitten GT:n vaihto edessä; Pure Black41. Onnea!Tohon ikään on vielä vähän matkaa...
- 0
Oliko Zolvi joka tuli tänää Kototiellä vastaan siinä ennen 4, tai 4 aikoihi? Olin ajatuksissani ja katoin vaan maata, sit näin mustapuolaset vanteen ja kun nostin päätäni ja katoin peiliin, nii siel näky musta farkkumitsu. Ite tulin hidasteiden kohalla vastaan mustassa Audissa..
/// Ja purelle onnea synttäreiden johdosta! Isäkin täyttää tänää 39 :D
- 0
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on *tänään* synttärit!Paljonkas mahtoi tämä Pure Black40 täyttää?
- 0
pokalemestari wrote: Paljonkas mahtoi tämä Pure Black40 täyttää?Paljos veikkaisit?
- 2
Pure Black40 wrote: Paljos veikkaisit?3-90 v ikähaitari on soinut mielessäin.
- 0
Pure Black40 wrote: Paljos veikkaisit?Minä veikkaan 24. Mitään käryä ei ole... =P Ihan randomilla heitin.
- 0
Pure Black40 wrote 22.08.2010: Mie oon kakstoista.///..Onnea sitten vaan!
- 0
13 nyt...
- 0
Pure Black40 wrote: 13 nyt...Luulin, että oot vanhempi :O :D Mäki oon nyt 13 ja 5kk ja 6päivää
- 0
Oho, meni vähän ohi... =P En oo kuullu koskaan Puren puhuvan, kait, niin enhän mää voinu tiätää. =)
- 1
Kivasti kommentteja synttäreitten kunniaksi tullu.
- 0
Onnea Purelle ja muillekin joilla jotain juhlittavaa tänään on :)
- 0
Pystyyköhän itse vaihtaan tuon levyaseman boxiin niin että se alkaisi toimimaan :) ?
- 0
Jos se tekee sitä: Levy koneeseen -> hetken surisee -> "Open tray" niin sitten se on yleensä levystä kiinni.
Itellä teki samaa CoD nelosen levyn kanssa (..levyssä oli pieni halkeema (ja nyt se on palasina roskiksessa kun meni hermot))
- 0
Mudinski wrote: Pystyyköhän itse vaihtaan tuon levyaseman boxiin niin että se alkaisi toimimaan :) ?Oon lukenu, että jotkut on tosiaan näin tehny. Ei kovin vaikeeta luulis olevankaan. Ainoo hankala asia on uuden aseman hankkiminen, ja että se kanssa on oikeanlainen...
- 0
Pottae wrote: Jos se tekee sitä: Levy koneeseen -> hetken surisee -> "Open tray" niin sitten se on yleensä levystä kiinni. Itellä teki samaa CoD nelosen levyn kanssa (..levyssä oli pieni halkeema (ja nyt se on palasina roskiksessa kun meni hermot))No, ei se lue edes Halo Reachia ? Ja siinä ei näy naarmun naarmua :)
- 0
Mudinski wrote: No, ei se lue edes Halo Reachia ? Ja siinä ei näy naarmun naarmua :)Tuo heittääkin minun teoriani sitten roskiin. Tai sitten Reach on vaan niin peiska? ..eiku? (no okei itekkin olen hankkimassa Reachia..)
- 0
Jos mudin boksissa on apinamittari.. Eli ei lue Reachia..