Forum - Off-topic

PPPP

TJP27

TJP27 27.04.2010

• 0
fangiosta juttua tv1.llä
TehBigBunny

TehBigBunny 27.04.2010 (edit 27.04.2010)

• 2
Nipsuhuuli wrote: Hyvä kuulla! Itsekin uskon sen riittävän kun aikanaan pelasin boksilla 512-kiloisella liittymällä ilman lagiongelmia ja tuo tarjousnettiyhteys on sentään noin 2/3 edellämainitusta. Ei siis mikään ihan hidas yhteys, vaikka nykyisin nettiyhteydet ovat lähes aina nopeampia.
Siis etkai sie meinannu tuolla pellailla ?
IIPPONEN

IIPPONEN 27.04.2010

• 1
TehBigBunny wrote: Siis etkai sie meinannu tuolla pellailla ?
Mokkula nipsun kosto...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.04.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Siis etkai sie meinannu tuolla pellailla ?
Ei vaan se tulee kännykkään. Kosketusnäytön avulla on helppoa käyttää nettiä! Mulla on tälläinen puhelin: !http://www.puhelimeni.fi/uutiset/media/nokia/20081002-nokia-5800-xpressmusic.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Ei vaan se tulee kännykkään. Kosketusnäytön avulla on helppoa käyttää nettiä! Mulla on tälläinen puhelin: !http://www.puhelimeni.fi/uutiset/media/nokia/20081002-nokia-5800-xpressmusic.jpg!
Mulla on ollut suunnitelmissa ostaa tollanen. Enolla on samanlainen, mutta se on rikki :( Olisko ostamisen veronen. Lagaako paljon, niinkun siitä ollaan huhuttu? Kestääkö taskussa?
Pottae

Pottae 27.04.2010

• 2
Hihih, iLuuri 3g ♥ :--)
IIPPONEN

IIPPONEN 27.04.2010

• 0
Pottae wrote: Hihih, iLuuri 3g ♥ :--)
iLuurin kosketusnäyttö on PALJON parempi ku tos nokias...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.04.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Mulla on ollut suunnitelmissa ostaa tollanen. Enolla on samanlainen, mutta se on rikki :( Olisko ostamisen veronen. Lagaako paljon, niinkun siitä ollaan huhuttu? Kestääkö taskussa?
Itse maksoin puhelimesta 216€ erään tarjouksen vuoksi (norm. 299€) enkä ole ihan varma, että myydäänkö tätä mallia enää. Nokialla on kyllä myynnissä muita kosketusnäyttömalleja. Olen ollut tyytyväinen, mutta puhelin ei ole kuitenkaan yhtä kiva kuin iPhone. Hintakin tosin jotain 3 kertaa pienempi tuolla tarjoushinnalla. Hinta-laatusuhde kuitenkin kohdallaan!
Ac3Way

Ac3Way 27.04.2010

• 0
Itse ostin 169 € tai 7,90 €/kk Nokia 5230, hyvä on!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.04.2010

• 0
IIPPONEN wrote: iLuurin kosketusnäyttö on PALJON parempi ku tos nokias...
Totta, mutta se on toisaalta niin herkkä, että virhepainalluksia tulee paljon.
Pottae

Pottae 27.04.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Totta, mutta se on toisaalta niin herkkä, että virhepainalluksia tulee paljon.
Onhan tuo aika herkkä, mutta kyllä siihen tottuu. Itellä meinasi mennä hermot tekstiviestien kirjottamisessa. :S
Finski fani

Finski fani 27.04.2010

• 0
"Uusi The Ring 3D kertoo teineistä, jotka saavat VHS-nauhurin toimimaan" Tunnetteko itsenne vanhoiksi? Minä ainakin...
Northg7

Northg7 27.04.2010

• 3
i-malliin voi tilata soittoäänen ! !http://www.cellink.com.au/products/images/nokia8110.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010

• 0
Northg7 wrote: i-malliin voi tilata soittoäänen ! !http://www.cellink.com.au/products/images/nokia8110.jpg!
Meillä on tollanen joku iskän vanha. Siinä vaan ei oo noita suojuksia.
Finski fani

Finski fani 27.04.2010

• 0
Mulla on itseasiassa vielä vanhempi Nokian hupelin. =P Mutta hei! Onko se Ken Block:n uusi video jo tullu?

Show hidden message

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010

• 0
Finski fani wrote: Mulla on itseasiassa vielä vanhempi Nokian hupelin. =P Mutta hei! Onko se Ken Block:n uusi video jo tullu?
Voi sekin olla viellä vanhempi, mutta on sekin sellanen helveltillinen halko :D
Finski fani

Finski fani 27.04.2010 (edit 27.04.2010)

• 4
El PiNk DeViL wrote: Voi sekin olla viellä vanhempi, mutta on sekin sellanen helveltillinen halko :D
Mikään ei oo hienompaa ku käyttää sellasta jossain bussissa. Yksiääninen soittoääni pärähtää soimaan. Sä vetäset sen hervottoman halon jostain povarista. Vedät puolimetriä pitkän antennin esiin ja alat puhumaan. Sen jälkeen on kiva katella ihmisten ilmeitä. Ja vielä jos haluut parantaa vaikutusta, niin puhut ihan jumalattoman kovaa ja valitat ettei oikein kuulu... =) Kokemus puhuu. =)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010

• 2
Finski fani wrote: Mikään ei oo hienompaa ku käyttää sellasta jossain bussissa. Yksiääninen soittoääni pärähtää soimaan. Sä vetäset sen hervottoman halon jostain povarista. Vedät puolimetriä pitkän antennin esiin ja alat puhumaan. Sen jälkeen on kiva katella ihmisten ilmeitä. Ja vielä jos haluut parantaa vaikutusta, niin puhut ihan jumalattoman kovaa ja valitat ettei oikein kuulu... =) Kokemus puhuu. =)
Tai laittaa semmosen taskuun, ja kävelee jossain kaupungilla. Halko törröttää puoliks taskusta.

Show hidden message

Write a post

Sign in to post a post.