- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...
- 1
FRC on kesälomalla.
- 0
Ainakin siltä tuntuu.
- 0
Meikä o pakkolomalla :|
- 0
Northg7 wrote: Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.
- 0
AJfin wrote: Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.+1 !!!
- 2
LISÄÄ CISOJA !
- 0
Indiana Hopo wrote: Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.Tietääkseni tuota lääkettä saa vain lääkärin määräyksestä ja nimenomaan auralliseen( = näköhäiriöitä) migreeniin. Ja vaikutukset ovat tietenkin henkilökohtaisia ja mulle tuo on onneksi ollut kuin taikalääkettä. En ole varma, että toimiiko Maxaltti kaikilla yhtä hyvin =/
- 0
Calja parantaa caiken! Lonkero avittaa myös. Kovaan kipuun ja särkyyn voi ottaa vahvempia.
Mutta joo mullakun ei ole migreeniä koskaan ollut, niin eikös tuo perus Burana avita? En tiedä, mutta sitä ne mulle tyrkytti intissä, kun epäilivät migreeniä. Burana oli kyllä mulle jumal-lääke intissä, kun yhessä vaiheessa, kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...
- 2
Finski fani wrote: kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
- 1
JANIchargedTT wrote: Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.No minä kun olen tällanen 75 kilonen höyhensarjalainen, intissä jopa paljon kevyempikin, niin ne pelas ihan hyvin... =)
- 0
Omasta mielestä nuo buranat ja panatoolit on lumelääkkeitä ,jopa 1g.
Itsellä auttaa hyvin tramal särkyyn kuin särkyyn, tosin vain reseptillä.
- 0
Konjamiini auttaa kaikkeen! =D
- 0
No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot.
Sähän näät ostaessa, että mitä sulla jo tallissa on (se pieni talon kuva auton vieressä). Sit vaan ostat joka valmistajalta autoja niin kauan, että jokaisen auton vieressä on se talon kuva.
- 4
Yksi auto kaikilta valmistajilta, ei kaikkia autoja.
- 3
IL3 wrote: No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot.Ei kai sentään ? Eikös se ollut niin että jokaiselta valmistajalta YKSI auto vähintään ? Perkeleen Bunny ! *HEILUTTAA NYRKKIÄ !*
- 3
Joka valmistajalta yksi auto.Yksi.