- 0
Onkos immeisiä menossa lauantaina ACS:n?
- 0
PC:llä BF BC2... nick Warjo... rushia ja varmaan Gaming.fi servulla. saa tulla mukaan.
- 0
...ttu kun on tämä etusivu vähän tämännäköinen:
!http://j.imagehost.org/0207/t_h.jpg!
- 1
MUN MAKKARAPERUNAT!!!!!!
- 0
Jumaliste herättäkää mut!
Ajetaan täs AJn, Lutiksen ja MrHarmaan kanssa Livessä, Mulla tuli parempi kierros ku MrHarmaalla Motegiossa ja parempi ku Lutiksella Silverstonella! Ei se kytkin näin paljoo pitäis auttaa!
- 0
Varo ettei keltanen neste nouse päähän.
- 0
Skynet on sitten ottanut hallinnan... Not good!
- 0
Indiana Hopo wrote: Varo ettei keltanen neste nouse päähän.Ei mulla oo koskaan Jaffa noussu ohimoille :)
- 0
Pepsi miehiä, aye? Voisiko johtua PI-noususta? Ei se kytkin voi noin paljon parantaa, eihän? Tahtoo Fanatecin!
- 0
Pottae wrote: Kikkisoftan ratti olis myynnissä... 30e + pk.. Ostakaa/hakekaa pois.. ///Todellä vähän käytetty. Melkein kun uusi paketista otettu..^^ Hihi..
- 1
Ac3Way wrote: Pepsi miehiä, aye? Voisiko johtua PI-noususta? Ei se kytkin voi noin paljon parantaa, eihän? Tahtoo Fanatecin!Njääh.. Dr. Pepperii ja energia juomia (ei sekasin) menee :D
- 1
Yeah! Sain hobnoxilla toteutetun albumini valmiiksi! 37 minuuttia, 8 biisiä. Vika biisi on huimat 12 minuuttia.
Albumin nimi on: "37 Minutes... ...Till' Silence"
Todennäköisesti Myspaceen uplodaan kokonaisuudessaan joskus, laitan linkkiä sitten.
- 1
Olisi varmaan mielenkiintoinen elokuva, pitääne imuttaa.
http://www.logorama-themovie.com/
- 0
Uus mappipack. Double XP. Wuut?
- 0
Pottae wrote: Uus mappipack. Double XP. Wuut?Uusi mappipaketti, NO ! But Double XP... YES !
- 0
Tuleekse mäppäkki nyt viikoloppun? Vai tuliks se jo? Vai koska se tulee?
Edit: PIsteet tilattu, odottelen koodia sähköpostiin ja sit vaan pakettia ostamaan...jos ostais ton viimesimmän autopaketinki samalla...
- 0
Olenko wrote: Tuleekse mäppäkki nyt viikoloppun? Vai tuliks se jo? Vai koska se tulee?Tänään tulee jollei ole jo tullutkin... 18.00 kellonajasta jotkut puhuvat...
- 0
PISTEITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄNNE HETI!.. Minun makkaraperunat!! TILANNE päällä..
- 0
Pottae wrote: PISTEITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄNNE HETI!.. Minun makkaraperunat!! TILANNE päällä..Älä ny sääkin osta sitä mappipakettia ! En pysty kohta enään kenenkään kanssa pelaan :(