Forum - Off-topic

SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny

TehBigBunny 11.11.2010

  • 1
Tähän väliin laitetaan pieni käsi Tamsterin hiljaaselle #14:sta.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.11.2010

  • 0
Raipe ei saannut Nobelia mutta sille tuli 0+4.
TehBigBunny

TehBigBunny 12.11.2010

  • 1
Teemu-setä Selänne ... 17 peliä 18 bojoo. On se kova. Ja pelasi golf kierroksen alle parin.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.11.2010

  • 0
Conna Contiola !
Ac3Way

Ac3Way 14.11.2010

  • 0
TehBigBunny wrote: Teemu-setä Selänne ... 17 peliä 18 bojoo. On se kova. Ja pelasi golf kierroksen alle parin.
Lue vähän Salama-blogia, mjootaaah!!
Ac3Way

Ac3Way 14.11.2010 (edit 14.11.2010)

  • 1
!http://img151.imageshack.us/img151/8725/kendojanariru0.jpg! Mjotah!? 4-1
superiorjerde

superiorjerde 14.11.2010

  • 1
suomi viä ruotsia 3-1
TehBigBunny

TehBigBunny 14.11.2010

  • 0
♥ Lennu ♥
Eeegac

Eeegac 14.11.2010

  • 0
!http://yle.fi/ecepic/archive/00133/j__kiekon_mm_maailm_133934b.jpg!
mcmaysa

mcmaysa 14.11.2010

  • 0
!http://i41.tinypic.com/e8ljl3.gif!
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010

  • 1
Meillä riittää näitä tepponummisia ja raimohelmisiä mutta on vain yksi ja ainoa Sir Pena. Otteita Penan legendaarisista... " Valeri Krykov voi kertoa kuinka mestarillisesti Pentti ottaa joukkueen näppeihinsä. Vallu muistaa vieläkin erään Tappara-matsin, jossa hän suvaitsi hieman ihmetellä Pentin ottaman aikalisän aikana The Sirin hahmottelemaa taktiikkaa. Pena ei puhunut spartasta tai viikingeistä. Hän sanoi Vallulle reiluun, pelaajia puhuttelevaan tyyliin: "Vedänkö mä sua vittu turpaan saatana!" "Tämä on täyttä faktaa! Klubijäsen jpp voi vahvistaa tämän faxitse anytime. Voin piristää viikonlopputunnelmaa kertomalla pari muutakin tarinaa ja nämä ovat myöskin sen toisen osapuolen omia kertomuksia: Arto I. Järvelä tuomaroi Penan valmennusaikana ja antoi jäähyn ifk-pelaajalle. Luistellessaan ifk-aition ohi, hän kuuli Penan jyrisevän basson: "Vittu Järvelä mä vedän sua turpaan!" Järvelä käännähti ja meni kysymään Pentiltä: "No miks vedät mua turpaan?". Pentti: "Koska sä oon niin vitun tyhmä!" Matsin jälkeen Järvelä kertoi naureskellen linjureille, että Matikainen uhkasi vetää mua turpaan ja toinen linjuri sanoi, että niin muakin! Järvelä kysyi, että mitä se sanoi syyksi sinulle? Linjuri: "Se sanoi että mä oon niin vitun tyhmä!" Järvelä: "Sama vika oli täällä!" Nielikäinen-Hucko-Kautonen -ketju yritti näpertää hyökkäyspäässä kuviota aikaiseksi ja jostain syystä menetti kiekon. TPS sai pahan vastahyökkäyksen, josta ei kuitenkaan tullut maalia. Penan kommentti vaihtoon tulevalle ketjulle: "Älkää nyt vittu yrittäkö tehdä maaleja kun ette saatana osaa! Ainoo homma teille on ajaa säälittä kaikkea, ei pitäis olla vaikeaa tajuta!" -03 HIFK putoaa Ipalle superpitkässä pleijarisarjassa. Voittomaalin tehnyt kaveri (nyt en muista nimeä, ei kai Bruun pelannut silloin jo?) oli Nielikäisen äijä ja Pasi ei ottanut omaa miestään. Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!" Penan valmennusaikana joku HIFK:n pienehkö junnuista tullut pelaaja ei kokemattomuuttaan seurannut peliä tarkasti ja joutui karmean avojääpommin kohteeksi. Kun pelaaja keräili itseään jäältä, Pentti huusi hänelle: "Jumalauta, antennit ylhäällä siellä! Enkö mä oo sata kertaa sanonut!" Tämän sällin nimeä en muista kertakaikkiaan, mutta stoori on Postimiehen kertoma. "
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010

  • 1
!http://bp2.blogger.com/__8rZfMhwTDw/RvxYgV_fCYI/AAAAAAAAADQ/Zl22wAmwwH0/s400/gomez+pena.jpg! Mexicon Pena, polttaa, juo ja viettää siestaa. Eroaa siis merkittävästi narkomaani Penasta, siis työnarkomaani Penasta. Pena on muistaakseni äänestetty Suomen seksikäimmäksi mieheksi vuonna-88, sattumalta olen syntynyt samana vuonna. Näillä asioilla ei ole mitään yhteistä.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 (edit 16.11.2010)

  • 1

"Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin"


"Joku toimittaja puhuu pelikirjasta. Oksennan kun kuulen sen sanan. Se on kuin joku uusi jumalainen keksintö tämä pelikirja. Tulee kupla otsaan ja lujaa. Ihan kuin joku olisi keksinyt pyörän uudelleen."
-Pentti Teuvo Pellervo "Pena" Matikainen

:)

Schimanski76

Schimanski76 16.11.2010

  • 0
Miksi Jokerit-Saipasta ei tule mitään tietoa?Hä? Ei SM-liigan sivuilla eikä teksti-teeveessä.Hä?
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010

  • 0
Schimanski76 wrote: Miksi Jokerit-Saipasta ei tule mitään tietoa?Hä? Ei SM-liigan sivuilla eikä teksti-teeveessä.Hä?
1-0 Tomi Mäki, siellä ei ole vain tapahtunut mitään. Myllyniemi nyt se imuri kiinni!
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 (edit 16.11.2010)

  • 0
Kalpa jatkaa sikailuaan :( ... ja Kärpät perseilyään. / Hyvin pelaa Isoot Punaaset ! _"Kokoonpanosta ovat sivussa mm. Kimmo Kuhta, Toni Söderholm, Jeff Hamilton, Mikael Granlund sekä Juuso Riksman. "_ // Kehuja eivät kestäneet, omissa soi, heti.
Schimanski76

Schimanski76 16.11.2010

  • 6
Hartwall-Areena on paska maa.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010

  • 1
Helmi-Raimo oli aika vihasen näköinen kun Ipan pojat otti vähän 'jälkihikeä' :D
Schimanski76

Schimanski76 18.11.2010

  • 2
Ei mene montaa matsia,kun eräs Lappeen rantalainen jääkiekkojoukkue on jumbona.Kajaanin palloseura(KPS) tulee ohi,notta heilahtaa. Jaa,että olenko heittänyt kirveen kaivoon tapojeni vastaisesti? Kyllä.Osittain. Kahva ainakin kivasti kastuu jo. Mitä mie tekisin paremmin,jos saisin päättää? 1.Jos Saipan budjetti mahtuu apaut Harkimon farkkujen takataskuun,niin pelaajavalinnoissa en juuri mitään.Paskasta on vaikeaa taikoa hyvää.Dale oli hyvä veto ottaa takaisin.Hieno mies. 2.Saunaillat vähemmälle.(Aika vahvojen sisäpiiritietojen mukaan eräs maalivahti on poistunut joukkueen vahvuudesta suunsoiton vuoksi,eräs hyökkääjä kärsii legendaarisesta "alaraajavammasta",joka ei syntynyt pelissä tai harkoissa.Ja kanukkipellellä jäi kolmen päivän ränni päälle,josta aiheutui puhallusharjoitukset pilliin ja lippu maitojunaan oikeutetusti.) 3.Kohtaan 2 viitaten,erottaisin valmentajan.Joku roti pitää olla näissä hommissa.Valmentajalla täytyy olla ote pelaajiin.Selin vaikuttaa lampaalta.Kysyisin Kaijaselta lupaa palkata Suikkanen.Raha ei riitä valitettavasti siihen mieheen eikä juuri muuhunkaan. 4.Jos joukkueen paras pistemies joudutaan laittamaan sivuun,niin ihan paras keino ei ole korvata sitä palkkaamalla kakkosmolari Imatran Ketterästä.(ei millään pahalla Capo26) 5.Saipa on tunnetusti kova kotijoukkue,mutta nyt menee kotona päin persettä.Lihapiirakoihin yksi nakki lisää ja kaljoihin ripaus pirtua,niin johan alkaa tunnelma nousemaan kisapuistossa. Kaikesta tästä epämääräisestä horinasta ja joukkueen huonosta menestyksestä huolimatta olen silti aina Saipan mies.On se mahtava jengi.Torilla ei tavata,mutta lihapiirakkaan otan kaikki mausteet keväällä.Ja Oulun Kyrpät saa tänään kyytiä!!! -ehkä-
TehBigBunny

TehBigBunny 18.11.2010 (edit 18.11.2010)

  • 1
Muuten hyvä 'ploki' mutta ei ole reilua heitellä kirvestä kaivoon, ei niillä siellä Kuapionmaallakaan lujaa mene, paitsi jäähypenkillä. Ne siat. p.s. Mie oon ihan paska kun en lähteny peliin koska olisi kengät kastuneet. Ihan oikeasti :(

Write a post

Sign in to post a post.