- 0
Forum - Off-topic
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
Mitä ite tullu huomioitua niin kyllä melkein 80% Tamperelaisista tuntuu Ipafaneja, joten ei ihmetytä senkään puolesta.
- 0
Leino heitti pari pörsää.
- 0
djrunkkari wrote: Leino heitti pari pörsää.Ainahan Eino heittää.
- 2
Nyt ne välierät sitte alkaa, olen koettanut pitää katseen maassa koko kevään, kun hävitään me kuitenkin ne tärkeet pelit. Toki onhan Pata jo nyt ylittänyt ainakin minun odotukseni. Mitä välieriin tulee niin JYPpi on aina ollut Ässille myrkkyä, kotona voi vielä jotenkin pärjätä mutta vähissä on historiassa ne voitot Hippoksella, tällä kaudella tosin aika tiukkoja pelejä kaikki. Playoffissa Ässät ei ole voittanut *koskaan* JYPpiä. Veikkaan JYPpi menee finaaliin voitoin *4-1*, kerran Ässät voittaa kotona.
^Pessimisti ei pety koskaan.^
- 0
Pari vitosen lappua tein.
JYP-Ässät X
Tappara-Lukko 2
16,78
JYP-Ässät 1
Tappara-Lukko 2
Rangers-Jets 2
25,84
Lukkoon vaffa luatto. ^Vähän mua jännittää.^
- 0
Stanamppara.
- 0
Minä en nyt halua kenenkään varpailla tässä astua, mutta oikeestaan tuommonen paikallispeli olis ihan kiva nähä tämän kevään huipennuksena. Olis oikeasti tunnetta pelissä.
- 1
Soon tähän hyvä jalat pyyhkiä ...
!http://www.saipashop.fi/userfiles/saipashop/shop_products/SaiPa-matto-5483.jpg!
- 0
Jaahs se on nyt varmaa että molemmat Barkov ja Connolly ovat ulkona loppukauden.
- 0
0-5 Tapparalle ja Juti rillas hallissa hodarin ylikypsäksi kesken pelin, että hälytinkin alkoi soimaan, Mollaan ihav vinaalissa
- 0
Voittaahan Ässät tänään Jypin Hippoksella varsinaisella peli-ajalla ? Voittaahan ?
- 3
Tappara - Ässät
Mielenkiintoinen fiinaali luvassa :)
- 0
Finaali jota veikkasin pleijareiden alussa. Tulee jännät ottelut.
- 2
Ekan lätkäfinaalin pitäisi tulla ilmaiskanavalta.
/ Suarana siis
- 0
TehBigBunny wrote: Ekan lätkäfinaalin pitäisi tulla ilmaiskanavalta. / Suarana siis-Et kai sä buijaa kun en ite ainakaan Neloselta tai JIMiltä nähny lähetystä tulevan.-
- 0
Sfinaali.
Tänään tuloo pronssispeli.
- 0
Ahha telkku.com näköjään bugaili. Vaihdoin päivän ja nyt kun kattelin niin näytti kuitenkin tän päivän ohjelmia. Kolmannella kerralla näytti maanantain. ^Banin vika tämäkin^
- 0
Ny sitä kiakkoo sinne Volden selän taakke !
- 0
VOLDEN SELÄN TAAKKE JUMALAUTA !
- 0
22:27 MIETI 5 VITUN SEKUNTTIA!!!!!!!!!!!EDIT: KOIVU