- 0
Forum - Off-topic
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
Olin kahtomassa Kiekko Espoon peliä. Jypille tulee kyllä vastaan niin väsynyt jengi että huh huh. Kun vielä funtsii että oululaisille tulee paluureissu + matka Jyskälään …
Iliakis lienee onnellisin espoolaispelaaja, sillä ei ole hajuakaan että Espoo hävis, se ei varmaan edes tiedä että on tänään pelannut lätkää...
- 0
Hifki HååPeeKåå voi mennä ihan miten vaan, toiveet on Tietysti kolme-muna HIFK:lle.
Jyppi vie, Kälpät voi voittaa kolmannen pelin.
Lukko vie TPSiä 4-0/1
Kalapa hoitanee Tappalan, 4-1.
Nämä ovat veikkaukset ja kunhan pelejä tulee niin *editillä kivasti korjaan niitä.*
- 1
"Sillo ku Nummelinin Timo lauko ni se oli aina maali."
- 0
kirves wrote: - Laittaako HIFK pokaalin paskaksi saunassa?Ei. Jos mikään on varmaa, niin se on tämä.
- 0
teemu1337 wrote: Ei. Jos mikään on varmaa, niin se on tämä.KYÄ !
- 0
TehBigBunny wrote: KYÄ !Ei, kun Hämeenlinnan PalloKerho menee jatkoon. e/ Sitten on minun vuoro vilttuilla.
- 1
teemu1337 wrote: Ei, kun Hämeenlinnan PalloKerho menee jatkoon. e/ Sitten on minun vuoro vilttuilla.Ei kesälomalaisten kuitti palajoa paina :D // Ei mitään hernekasveja ainekaan täällä... ^ Vakta on vakta :)
- 0
TehBigBunny wrote: Ei kesälomalaisten kuitti palajoa paina :DEi se sitten lomilla lohduta :D e/ Ei vedetä palkoja rööreihin. ee/ Hyvä homma :) Vilttuilen kuitenkin kun se hooiiäffkoo tulloo perässä :)
- 0
TehBigBunny wrote: Hifki HååPeeKåå voi mennä ihan miten vaan, toiveet on Tietysti kolme-muna HIFK:lle. Jyppi vie, Kälpät voi voittaa kolmannen pelin. Lukko vie TPSiä 3-0/1 Kalapa hoitanee Tappalan, 3-1. Nämä ovat veikkaukset ja kunhan pelejä tulee niin editillä kivasti korjaan niitä.4 voitolla mennään jatkoon ainakin maikkarin mukaan.
- 2
TehBigBunny wrote: Hifki HååPeeKåå voi mennä ihan miten vaan, toiveet on Tietysti kolme-muna HIFK:lle. Jyppi vie, Kälpät voi voittaa kolmannen pelin. Lukko vie TPSiä 3-0/1 Kalapa hoitanee Tappalan, 3-1. Nämä ovat veikkaukset ja kunhan pelejä tulee niin editillä kivasti korjaan niitä.Kyllä näitä on pelattu paras seitsemästä jo monta vuotta. Toisaalta ymmärtää Banin erheen, ifkille kun nämä playoffsit on kovin viearas käsite ( ja varsinkin niissä menestyminen )
- 4
HUORAT JA ROSVOT!!!
- 3
kaijanen wrote: ifkille kun nämä playoffsit on kovin viearas käsite ( ja varsinkin niissä menestyminen )+1 En olekkaan yksin ajatuksieni kanssa :D
- 0
Toivon mukaan olen myös huutamassa kuin hullu Niiralan montun hornassa kun poika tulee kotiin.
- 0
kaijanen wrote: Kyllä näitä on pelattu paras seitsemästä jo monta vuotta. Toisaalta ymmärtää Banin erheen, ifkille kun nämä playoffsit on kovin viearas käsite ( ja varsinkin niissä menestyminen )Eikös viime vuonna ollut paras viidestä tai jokunen vuosi sitten.
- 4
kirves wrote: Tänään alkaa pelit klo 18.30 ja tässä jo ennakkoon illan voittajat: Kalpa, HIFK, Tappara, TPS, Kärpät.!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Saipa-auto-1.jpg!
- 0
:D
- 0
"Se on makiata":http://www.youtube.com/watch?v=-CO1h7V_C20
- 0
http://www.youtube.com/watch?v=xn8NumnM-xI&feature=related
Me savolaiset ollaan vähän erilaisia kun muut... :)
- 1
Minä vahingossa koko SM-sarjan. Onko tämä vaarallista?
- 0
Mulla näkyy Jüppi - Kyrpät waikka Urhoa ei olekkaan, kuin presidenttinä.