DarkWarjo
02.10.2010 (edit 02.10.2010)
TJP27 wrote:
no joo myennettäköön, että se 17 v naiset kauneimpia: ei pidä paikkaansa) kyllä naisella pitää olla myös aivot... mut musiikki, mitä kuuntelin 15-17 v:nä oli aika örinää, eli n. 17 vuotta sitten:D
ja darkille sen verrn, että vähän hjuumoria pliis:)
E itekkin korjasin risut ja männyn kävyt
No, ihan kun oisin tosissani ottanukkaa ;)
Samaa mieltä kyl tos naisasias, aivoja pitää olla.
Ite oon oikeestaa aina kuunnellu kaikenlaista musiikkia, meil äipän puolelta iteasiassa paljon musikaalista väkee, pari serkkua soittelee bändeissä ja enotkin aika hyvin kitaraa käsittelee.
Serkut pentuna opetti mut kuunteleen metallia ja mun ÄITI kuuntelee metallia (esim. osti tänään Man-eating Treen levyn :D)
TJP27
DarkWarjo wrote:
Ite oon oikeestaa aina kuunnellu kaikenlaista musiikkia, meil äipän puolelta iteasiassa paljon musikaalista väkee, pari serkkua soittelee bändeissä ja enotkin aika hyvin kitaraa käsittelee.
Serkut pentuna opetti mut kuunteleen metallia ja mun ÄITI kuuntelee metallia (esim. osti tänään Man-eating Treen levyn :D)
antaa kaikkien kukkia vaan... eli suomeks, eli en dissaa ketään... ja huumorilla siunkin kommentin otin... avasin vaan aivot ehkä väärässä paikassa:D
E:melkonen hevi-mimmi se siun äitee
DarkWarjo
02.10.2010
TJP27 wrote:
antaa kaikkien kukkia vaan... eli suomeks, eli en dissaa ketään... ja huumorilla siunkin kommentin otin... avasin vaan aivot ehkä väärässä paikassa:D
Jep. Jokainen kuuntelee sitä mistä ite tykkää. Ei ole olemassa huonoa musiikkia, on vain huonosti tehtyä musiikkia ;)
Finski fani
DarkWarjo wrote:
Annoin peukun ihan vaan äippäs takia. =)
// Missäköhän kaikki muut on, kun täällä on vaan me kolme?
DarkWarjo
Hehee :D
Ny ku ruvettii äidistäni puhumaan niin mainittakoon viel jotai muuta pientä: sil o kaikki Metallican albumit. Löytyy suurin osa Kotiteollisuuden levyistä, Maidenin kokoelmia, AC/DC:n uusin etc. :D
ED: muut ei uskalla puhuu/kirjottaa :D
TJP27
02.10.2010
Finski fani wrote:
Annoin peukun ihan vaan äippäs takia. =)
// Missäköhän kaikki muut on, kun täällä on vaan me kolme?
niinpä, kaveri-listalla on aika hiljasta pidellyt:)
ehkä kaikki on jo miut poistanut listoilta:D
TJP27
02.10.2010
DarkWarjo wrote:
Ny ku ruvettii äidistäni puhumaan niin mainittakoon viel jotai muuta pientä: sil o kaikki Metallican albumit. Löytyy suurin osa Kotiteollisuuden levyistä, Maidenin kokoelmia, AC/DC:n uusin etc. :D
KT! KT! Metallica! metallica... eli kaikki helmet löytyy
oot onnekas!
Finski fani
02.10.2010
DarkWarjo wrote:
Eikös mutsis kuuntele Megadethiä? Kyllä pitäs...
DarkWarjo
02.10.2010
Yep, ei tuu ainakaa musiikillisia erimielisyyksiä. Mä opetin sen sentää tykkäämään KT:stä ku kuuntelin joskus aikoinaan niitä+paljon+:D
pistetääs btw. KT:tä tähän
Yksi parhaista
DarkWarjo
02.10.2010
Finski fani wrote:
Eikös mutsis kuuntele Megadethiä? Kyllä pitäs...
Ei taida mainittavasti, kyl varmaa kuuntelee ihan mielellää jos radiosta tulee, mut ei oo suosikkei :D
btw. Senteced unohtu mainita, niit meil o kummallaki aina joitaki levyjä sit se osti mulle lahjaksi sen Hautajaisdvd:n
Finski fani
"Entombed - In the blood":http://www.youtube.com/watch?v=Yyd97NWr8EI
Yksi lemppari death metalli-bändejä. Kyllä ne ruottalaiset tän ainakin osaa...
// Olipas huono laatunen video. Mahtava biisi. Kannattaa kokeilla ettii joku parempi versio...
Finski fani
DarkWarjo wrote:
Ei taida mainittavasti, kyl varmaa kuuntelee ihan mielellää jos radiosta tulee, mut ei oo suosikkei :D
btw. Senteced unohtu mainita, niit meil o kummallaki aina joitaki levyjä sit se osti mulle lahjaksi sen Hautajaisdvd:n
Niin juu, sullahan oli seinälläkin Sentencedin juliste. Joskus tuli kuunneltua sitä aika paljonkin, mutta se jäi sen jälkeen kun ne hajos. Kai sitä pitää vanhojen hyvien muistojen takia alkaa kuuntelemaan taas joskus...
TJP27
02.10.2010
senteced o rautaa ja veneet o puuta
ja sitte voidaan laulaa hoosiannaa:)
TJP27
kuinka moni tuntee bändin nimeltä hypnomen?
E: aivan loistavaa toimintaa
FINBULLET
02.10.2010
Muut pelaa formulaa.Tosiaan mulle on yks lysti mitä muut kuuntelee ja myös se mitä mieltä ne on mun musiikki mausta.Itse kuuntelen räpista heavyyn.Yleensä fiiliksen mukaan.Örinää en kumminkaan kuuntele koska tykkään kuunnella sanoja biiseissä.Samalla oppii englantia.
DarkWarjo
02.10.2010
ei kyl sano Hypnomen mittää
DarkWarjo
LORD HOPO wrote:
Muut pelaa formulaa.Tosiaan mulle on yks lysti mitä muut kuuntelee ja myös se mitä mieltä ne on mun musiikki mausta.Itse kuuntelen räpista heavyyn.Yleensä fiiliksen mukaan.Örinää en kumminkaan kuuntele koska tykkään kuunnella sanoja biiseissä.Samalla oppii englantia.
Joo, mitä katellu sun postaamia klippejä niin aika hyvin mätsää makuun kyl. :)
Koht varmaa itekki jurmulaa btw.
Finski fani
02.10.2010
LORD HOPO wrote:
Kyllä örinästä saa selvää, siihen pitää vaan tottua... Sama on oopperassa. Kummatkin ihan yhtä epäselviä...
FINBULLET
02.10.2010
DarkWarjo wrote:
Joo, mitä katellu sun postaamia klippejä niin aika hyvin mätsää makuun kyl. :)
Koht varmaa itekki jurmulaa btw.
Saman huomannut,että kuunnellaan samantyyppistä musiikkia.