- 0
Forum - Off-topic
YÖ -keskustelut
No hei, mitähän Mudilla oli sydämmellä?
- 0
vaiski75 wrote: No hei, mitähän Mudilla oli sydämmellä?En mie tierä.
- 0
Mudinski wrote: En mie tierä.Onko viina loppu, eikö ole naista vai eikö muuten vain "ajata"?
- 0
vaiski75 wrote: Onko viina loppu, eikö ole naista vai eikö muuten vain "ajata"?Mietin vain maailman menoja... Oonkohan mie masentunut vai raskaan ? Tohtori F.Fanin mukaan olen masentunut vain. Vaikkei tunnu siltä.
- 0
FRC:ssä ei tunneta masennusta.
Myyräkuume, raaja poikki ja hiussärky on ainoat hyväksytyt 'tilat'.
// Olet siis rascaana.
- 0
Ei mutta oikeasti.
Nyt stressaa tuo koulu niin vitusti ( näyttöjä ja päättötyön teko yms ), Audi ( ei voi sanoa autoksi enään ) ei pysy kasassa. Nyt viellä raskaus niin vituttaahan tämä.
- 0
Mudinski wrote: Ei mutta oikeasti. Nyt stressaa tuo koulu niin vitusti ( näyttöjä ja päättötyön teko yms ), Audi ( ei voi sanoa autoksi enään ) ei pysy kasassa. Nyt viellä raskaus niin vituttaahan tämä.Sovitaan että sulla on raaja poikki ja sitten poistut nukkumaan heti, eikä mitään kohta vaan heti..
- 0
ET SÄÄ OO MUN ISÄ ! PIDÄ TUNKKIS !
- 0
Ei silti täydy lopettaa keskustelua :(
- 0
Oot nuin • lähellä että saat huuvvot !
- 0
Katsoin Kirsi Rantoa hymyillen ja en kerinnyt vastaamaan, sekä palaan heti takaisin Kirsin juttuihin..
Joten, kauniita unia vain kaikille..
- 0
Ässän vintistä sammuu valot...
- 0
Ac3Way wrote: Ässän vintistä sammuu valot...En ryyppää teitien kans ennään ikuna ! Mudi sanoo: Moi moi FRC !
- 0
se o moro♥
- 0
Nyt o yä, mä meen nukkuun.
Saatana.
- 0
JAKSAA JKASAA VIELÄ KERRAN! Älä luovuta nyt
- 0
TehBigBunny wrote: Nyt o yä, mä meen nukkuun. Saatana.Kulta-Katriinat aamulla tulille ja reilu annos pullaa!!
- 0
Väsyttää! ja huomen jumalanpalveluksee.
- 0
superiorjerde wrote: Väsyttää! ja huomen jumalanpalveluksee.Mitäs sä jeesuksen keikalla teet?
- 0
Ei vätystä, hyvä meininki viä,,.-.