Forum - Off-topic

Unet

Finski fani

Finski fani 06.04.2010

• 3
Schimmyn innoittamana siis aloitin tällaisen keskustelun, missä voi jakaa omia uniaan muille. Tässä on ne pari unta joita vaihdeltiin Schimmyn kesken mun profiilissa: Schimmy: "Olihan se viime yönä melkoinen reissu,mutta onneksi saatiin se taulu-tv sinne teidän porukoiden kämppään asennettua.Harmi,kun ei ehditty mennä siihen lätkämatsiin,vaikka pikkusiskollasi ja sen poikakaverilla oli meille ne liputkin valmiina.Aika pitkä pätkä oli ajaa Tampere-Lahti-Kitee,paluumatkalla alkoi raukomaan vietävästi. Sitä telkkarin kaukosäädintä ei ole muuten löytynyt vieläkään,mutta kai ne pärjää ilman sitäkin? Unet,ne on jänniä. :) jatkoa seuraavasta viestistä samaan uneen liittyen: Niin juu,ei siinä unessa Finski ollut mitenkään selkeänä,ainoastaan “tummana” hahmona,mutta tarinaa iskettiin koko ajan.Pikkusiskosi oli ehkä jotain 15-16v,tumma pitkä tukka,ihan tavallisen näköinen teini ja sen jätkäkaveri samaa ikäluokkaa,vaalea lyhyt tukka ja joku bändipaita päällä.Niillä oli sellainen kova draivi ja hehkutus päällä siitä lätkämatsista,mutta myö oltiin aika vaisuja ja väsyneitä.Haluttiin vaan se telkkari asentaa ja lähteä ajelemaan takas himaan. " Finski: "Itelläniki on tullu mielenkiintoisia unia nähtyä intin jälkeen. Kerrankin näin unta, että oltiin metässä väijjymässä jotain porukkaa, joista en kyllä muista mitään, ja meidän päällikkö jako meille panokset aseisiin. Kyllä tuli aamulla repeiltyä kun muistin, että panoksina käytettiin kaljaa. Pullot vaan kierrettiin siihen mihin lippaat normaalisti laitetaan…" Schimmy: "Noin viikko sitten su-ma yöllä kantelin FRC:n porukkaa Suzukan ekasta mutkasta varikolle(COD4,One shot,one kill-tehtävä) ja luotia satoi joka puolelta.Hirveetä huutoa tuli porukalta,vaikka yritin pelastaa kaikki. :( Se on pitkä tarina,nyt ei jaksa näpytellä sen enempää.Unitutkijat voisivat olla ihmeissään. :)"
TehBigBunny

TehBigBunny 06.04.2010

• 0
Joskus aamulla on pientä hajua millainen uni on ollut mutta yhtä ainutta unta mie en muista.
Jupe San

Jupe San 06.04.2010

• 3
Nähin viime yönä unta että tuli komppanjassa herätys ja pian sen jälkeen heräsin kun huudettiin että komppanjassa herätyyys!!!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.04.2010

• 1
Mä näin viimeyönä semmosta unta, että meidän aina vihaama naapuri tuli jonkun "sammakkojoukon" kanssa meille riehumaan :D Siis sammakot oli ihmisiä, joilla oli vihreää maalia päällä, ja kädessä miekat :D No siinä sitten meidän perhe otti takkavälineet käteen, ja hakkasi koko porukan maan tasalle :D Uni tulee varmaan siitä, kun tuota kyseistä naaupuria, joka on 17v epäillään 5 auton murrosta, ja varastamisista, ja kaiken maailman rattijuopumuksista.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.04.2010

• 0
jupe wrote: Nähin viime yönä unta että tuli komppanjassa herätys ja pian sen jälkeen heräsin kun huudettiin että komppanjassa herätyyys!!!
TUPLAT !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.04.2010

• 0
Sit mä näin kerran "unta" olin hereillä, mutta aivan pihalla ja ajatuksissani. Siinä ajatuskessa ajoin Mersun AMG GL jossain keskellä aavikkoa :D
Schimanski76

Schimanski76 17.04.2010

• 9
Viime yönä omistin kahvilan Lappeenrannan keskustassa.Päätuotteemme uuniomenat jäätelöllä kävi kivasti kaupaksi talvella,mutta kesäksi minulla oli suunnitelma,joka tulisi nostamaan myynnin huippulukemiin. Kehitin omenalle koneen,joka kuori omenan,painoi siemenkodan omenasta ulos ja samassa omenan kylkiin työntyi 12 kappaletta piikkejä,jotka ruiskuttivat omenaan erilaisia mausteita.Tämän jälkeen omena jäädytettiin ja murskattiin pieniksi rakeiksi.Rakeet eriteltiin kylmäaltaisiin raekoon mukaan. Näin siis syntyi kahvilan uusi tuote:OMENAHILE! Omenahileestä tuli järjetön hitti.Nuoriso nautti hileensä yleensä pienirakeisena pillillä tai suoraan lasista juoden,vanhemmat suosivat isorakeisempaa hilettä,jota pystyi sivistyneemmin nauttimaan lusikalla kahvin kanssa.Jonot kahvilaamme kasvoivat satojen metrien mittaisiksi,kansa oli hulluna hileeseen.Aurinko paistoi ja bisnes sujui loistavasti.Kahvilan yläkerrassa oli naisille suunnattu jumppapaikka,jonka suuren lasin takaa tytöt vilkuttelivat minulle aina,kun saavuin töihin.Tietysti ne vilkuttelivat,olinhan Lappeenrannan Omenahile-keisari. :) Sitten kaikki muuttuu.... Herään aamulla,nostan paikallislehden pöydälle ja huomaan etusivun otsikon:OMENAHILE VEDETÄÄN POIS MARKKINOILTA! Selaan hädissäni juttua läpi,jossa tutkijat ovat löytäneet hileestä aineita,jotka aiheuttavat käyttäjälle vakavaa riippuvuutta tuotteeseen.Hilettä verrataan heroiiniin.Artikkelissa vaaditaan myös hileen myyjän,siis MINUN päätä vadille.Viranomaiset ovat kuulemma jo sulkeneet kahvilan tutkimuksien ajaksi. Astun ulos asunnosta,tarkoitukseni on kävellä noin 200 metrin päässä sijaitsevaan kahvilaan tarkistamaan tilanne.Näky ulkona on järkyttävä.Palavia taloja ja autoja,sireenien ääniä,verisiä ihmisiä hortoilee pitkin savuisia katuja.Hiippailen pitkin sivukujia ja kurkistan kulman takaa kahvilan pihalle.Tai siis kahvilan,jota ei näköjään enää ole! Vain savuavat rauniot ja niiden edessä väkijoukko,joka kovaäänisesti vaatii päivittäistä hileannostaan.Joku väkijoukosta huomaa minut ja huutaa:TUOLLA SE ON! TAPPAKAA SE! OTTAKAA SE KIINNI! Alkaa perkeleellinen juoksu ja pakomatka kohti Lappeenrannan satamaa.Kauppakadun alapäässä juuri ennen satamaa näen linja-auton pysähtyvän ja hyppään nopeasti sisään.Yllätyn suuresti ja huokaisen helpotuksesta,kun huomaan,että kuljettaja on lapsuudenkaverini Pasi P. Kerron Pasille,että nyt olisi vähän kiirus,paina kaasu pohjaan.Pyydän häntä ajamaan Kivisalmeen(noin 4-5km Lappeenrannan keskustasta) Pasi:Se tekee 56 euroa. Minä:Tä?Muutaman kilsan matka?Kai sie nyt voit vanhaa kaveria jeesata? P:Se tekee 56 euroa M:Ei miulla oo nyt taskussa ku vajaa kymppi P:Se tekee 56 euroa,sen verran miulla on mennyt siun hileeseen tänä kesänä rahaa Toivottelen Pasille vittumaista loppuelämää,poistun bussista ja jatkan juoksua kohti satamaa,hilenistit ovat saavuttaneet minua pahasti äskeisen väittelyn vuoksi. Satama on säilynyt yllättävän ehjänä omppuhilenisteiltä,ainoastaan laivaravintolat ovat tulessa.Suuntaan kohti tuttavan omistamaa rautapaattia,jonka arvelen olevan kunnossa.Kyllä,siellä se kelluu.Kiipeän kannelle ja heitän siellä olevat airot paatin perässä olevaan soutuveneeseen.Veneen naru irti,airot paikalleen ja kokka kohti tuttua saarta.Väkijoukko huutelee uhkauksia perääni laiturilta. Soudan kuin hullu.Matkalla taivas repeää,vettä tulee niskaan ja pian rankkasade muuttuu rakeiksi.Rakeet kopsahtelevat päälakeeni niin kivuliaasti,että joudun keskeyttämään soutamisen hetkeksi suojatakseni päätäni käsillä.Huomaan veneen pohjalla muovisen äyskärin,sidon sen narulla päähäni ja jatkan soutamista äyskäri päässä.Saavun saareen ja alan tutkimaan veneen pohjalla olevia rakeita.Omenahilerakeiksi ehkä hieman liian suuria,mutta muuten koostumus on aika hyvä,tuumailen rannalla. Nyt on kylmä,äkkiä tulet laavulle.Haen halkoja tutusta jemmasta,olen kuljettanut ne saareen edellisenä talvena jäätä pitkin. Laitan pienen nuotion tulille ja lämmittelen.Laavulta avautuu suora näkymä savuavaan Lappeenrantaan,kotikaupunkiini,jonka tuhon olen luultavasti aiheuttanut.Yritän hakea katseellani rakennuksia,jotka normaalisti näkyvät tänne selkeästi.Ei näy kirkkoja,ei näy teatteria,ei näy keskussairaalaa,ei näy urheilukentän valotolppia.Kaikki on maan tasalla. Puhelimeen tulee tekstiviesti:Älä polta niitä,se lukee niissä! Numero,josta viesti tulee,on oma numeroni.Miten se on mahdollista?Mitä helvettiä tuo viesti tarkoittaa? Alan lisäämään nuotioon halkoja ja samassa huomaan,että niihin on kirjoitettu punaisella liidulla jotain tekstiä.Kääntelen halkoja,jokaiseen on kirjoitettu sanoja tai keskeneräisiä lauseita huonolla käsialalla.Tämähän on minun käsialaani!Onkohan tässä joku ratkaisu!?Da Hile-Koodiko? Haen kaikki puut jemmasta ja levitän ne kalliolle.Yritän epätoivoisesti järjestellä halkoja sellaiseen järjestykseen,että niistä muodostuisi jokin järkevä viesti.Osa puista ehti palaa jo nuotiossa,joten tehtävä ei ole helppo.Ei tule mitään,en saa ratkaisua aikaiseksi.Menetän hermoni ja heitän kaikki puut nuotioon.Kiroan Omenahile-bisneksen alimpaan helvettiin. Liian suuri nuotioni ja samassa myös sijaintini on huomattu.Saarta lähestyy neljä moottorivenettä.Ne lähestyvät hitaasti,mutta varmasti.Nyt ei ole enää mitään tehtävissä,jään odottamaan niiden rantautumista. (Tämmööst tällä kertaa,hikeen heräsin noin klo 5 aamulla,käynnistin heti tietskarin ja Googleen hakusanaksi:omenahile) :)
kurppak

kurppak 17.04.2010

• 5
Sangen eeppistä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.04.2010

• 4
Huhhuh mikä uni! Kovat paikat ollut Schimmyllä selvästi :D
TehBigBunny

TehBigBunny 17.04.2010

• 4
-Huoppuhullun- Skimmyn Unikirja Kappale 1
jbbsr

jbbsr 17.04.2010

• 2
Loistava uni :D
I bQ I

I bQ I 17.04.2010 (edit 17.04.2010)

• 6
Ja tämän unen opetus on: Älä koskaan ala myymään omenahilettä. Oli kyllä mahtava uni :) e: tuostahan saisi jo leffan tehtyä :D
Finski fani

Finski fani 12.07.2010

• 2
Huh. Tullut varmaan liikaa keskusteltua tuosta inttiin menosta ja tukan leikkuusta. Näin unta, että mun hiukset leikattiin. Tilanteesta ei ole mitään hajua, mutta heräsin heti ihan hikisenä(lämpötilat voi vaikuttaa...) ja piti vielä heti haroa hiuksia tarkistaakseni, että onko ne tallessa. Onneksi oli, joten nukahdin heti uudestaan... =)
Mudinski

Mudinski 06.09.2010

• 1
Näin unta, että olen Schimanskin ja Finskin kanssa kaljalla 10.9 Onko tämä paha ?
Finski fani

Finski fani 06.09.2010

• 1
Se oli enneuni.
Ac3Way

Ac3Way 06.09.2010

• 0
Dude your AWAKE! En löytänyt Alan Waken ketjua, joten pistetään tänne. Uneksin... :O Hemmetin kova peli, vaikka sekavan oloinen näin aluksi ainakin. Peli on vielä hieman kesken, olen tällä hetkellä vanhalla kaivoksella. On kyllä Remedyn pojat tehnyt helvetin moisen pelin. Harmi vain, että peli ei ole myynyt kauheasti. Keskellä yötä, kun pelaa ihan pimeässä ja kuulokeissa äänet täysillä on tunnelma samalla tasolla kuin Stephen Kingin Hohdossa! Välillä hieman kyllästyttää taistelukohtaukset, ovat periaateessa niin samanlaisia aina. Tarina, audiovisuaalinen anti, tunnelma ja se koukuttavuus ovat ihan parasta A-luokkaa. Joku voisi vielä sanoa, kannataako ostaa se ensimmäinen lisäosa The Signal? Ja sit mä heräsin...
Tuomo33

Tuomo33 14.09.2010

• 0
Nyt kun ei ole, TAASKAAN tullut nukutuksi niin mieleeni palautu hauska, omituinen, ja sekava uni. no unihan alkoi sillä että kävin nukkumaan (yllätys?) uneni unessa mulle sanottiin että huomenna sitten lähtää kello kuusi ajamaan helsinkiin. No uneni unessa heräsin ja hmettelin että missäs vttussa kaikki oli pöydällä oli lappu et heräänyt joten lähtiin ilman sua. Yhtääkkiä havahdun että joku huutaa mulle ja huusin takas että: VIttu joo joo anna jo olla,niin mutsi oli puhelimen kaa että hei sulla on huomenna hesaan lääkriin aikasitten. Meni varmaa tunti ennnen kun tajusin olevani ihan oikeasti hereillä
Tuomo33

Tuomo33 09.10.2010

• 6
Anteeks Schimanski mut oli pakko luettuani ton !http://i5.aijaa.com/b/00294/6848549.png! Mut joo tosiaan jos nää muutaman yön unet kävis toteen, loppuis melko varmaan tämä alkava masennuskin. Mun tuurilla näin ei käy joten tulee varmaan lääkärillä käynti nopeutuvan : /
Ac3Way

Ac3Way 29.11.2010

• 0
Näin unta, että mulla oli PS3:nen kaapissa käyttämättömänä ja mietin kannattaako GT 5 ostaa. Daa, vittu tarviiko sitä miettiä edes. Ei ollut kiva herätä, pari tuntia liian aikaisin ja eihän sitä PS3:sta mistään löytynyt. :(
villek00

villek00 05.01.2011

• 0
Viimeyönä näin saman unen jonka olin nähnyt viimeksi varmaan 10v sitten. Pieni "Hmm" fiilis herättyäni, ja tajuttuani asian... Vai tajusinko?

Write a post

Sign in to post a post.