Forum - Off-topic

Unet

Finski fani

Finski fani 05.01.2011

• 1
Voisin kertoa parin viimeyön unet. Tänään näin unta, että olin vankilassa. Selli näytti hälyttävästi mun huoneelta, ilman ikkunaa. No sain päähäni karata, joten kiipesin ikkunasta ulos, mikä oli aikamoinen saavutus, sillä sitä ei ollut siinä hetki sitten. =) Noh varastin auton ja lähin ajamaan karkuun. Huomasin, että päädyin Hollolaan. (?) No siellä sitten päädyin juna-asemalle, jossa poliisit lähtivät ajamaan mua takaa junalla. Noh vaihdoin äkkiä Verrariin, sillä tottahan toki Hollolasta niitä löytyy. Penteleet kuitenkin pysyivät kintereillä, junalla. Minkäänlaiset väistöke liikkeet eivät auttaneet. No päätin luovuttaa sitten, ja päädyin takasin mun selliin. Siellä mulle tuli taas tylsää, joten karkasin uudestaan saman olemattoman ikkunan kautta. Tätä looppia jatkui pariin kertaan, kunnes heräsin. Toissäyönä näin unta lentävistä laivoista, jotka soti keskenään. Taustalla soi Mastodon, jota olin kuunnellu aikas paljonkin sinä päivänä. Se oli aikas kiva. Yhdessä vaiheessa tuli pyörremyrsky, mutta se ei vaikuttanut menoon juurikaan. Siinä ne laivat vaan ammuskeli toisiaan, ja mä vaan seurasin toisen laivan kannelta sitä menoa. =S Pelottaa minkälaista unta nään ensi yönä...
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 05.01.2011

• 0
Sellasta näin tos viimeviikolla että olin keskustassa paikallisen -konkurssipesän- autoliikkeen pihas ja yhtäkkiä juna ajoi päälleni (VR aina myöhässä) Ja joskus oon sellast nähny että menin surffilaudalla Venetsiassa ja poliisit ampui mua airsoft-aseilla ja jousipyssyillä..
Pure Black40

Pure Black40 05.01.2011

• 0
mä näin kellan että tiivitaavi söi tappileipää En, unet ei kyllä jää mulla yhtään muistiin. Ei äkkiseltään tule yhtään unta mieleen. Mistäs tämä johtuu?
Finski fani

Finski fani 05.01.2011

• 2
Pure Black40 wrote: mä näin kellan että tiivitaavi söi tappileipää En, unet ei kyllä jää mulla yhtään muistiin. Ei äkkiseltään tule yhtään unta mieleen. Mistäs tämä johtuu?
Et oo heränny kesken REM-vaiheen, jolloin unet nähdään.
TehBigBunny

TehBigBunny 05.01.2011

• 2
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:e70z8XFg5F_ccM:http://www.captainsdead.com/wp-content/uploads/2008/11/rem.jpeg&t=1!
Tuomo33

Tuomo33 05.01.2011

• 0
Mä puolestani oon nykyään usein, kuollut unessani :(
Hemmo75

Hemmo75 07.01.2011

• 1
Kaveri oli vissiin vähä pelannu tossa úudenvuoden tienoilla, kun kotitalon kerrokset meni 1-2-3-4-5-S-R3 :D
Schimanski76

Schimanski76 15.01.2011

• 0
Jaahans,mie olin taas selostamassa hiihtoa.Kolmas kerta lyhyen ajan sisään. Tokasta kerrasta jäi vähän ikävät muistot,kun Suomisen Tapsa pakotti selostamaan hiihdon jälkeen mäkihyppyä ja kun yritin ämpyillä vastaan,niin se potkaisi minnuu kylkeen. :(

Write a post

Sign in to post a post.