- 1
Forum - Off-topic
Jalkapallon MM 2010
vuvuzela.fm tai radiorockin vuvuzela kokoelma.
- 1
Bobber maalaa meille autot ja Atomimato ostaa ne meille, dawiar ottaa kuvat ja Moose muuttaa Alaskaan. Ei siinä lennä enää edes Yuri Gagarin..
- 4
Caijanen cuittaa ja valmentaa. Käytän aurinkokuningaan ja suikkasen pervoa yhdistelmää sovellettuna fudikseen
Mä tahron vähintään viis kärkipelaajaa, jotka pysyy 16 alueen sisällä, puolustus pelaa aina Finskille joka vähintään kolmessa promillessa keskittää banaaneja.
Skimmy ei pysy vauhdissa 10 minuuttia pidempään, jonka jälkeen ottaa taktisen punasen ja lähtee heti hakemaan kiskalta mulle hunajapähkinätuutin.
Nipsu repii kaverien paitoja pitkin kenttää ja koittaa löytää yhdyssananimivirheitä. Warjo rakentelee paitsioansaa ja jos ansa ei pure bunny juoksee omalle maalille ja wähä äqqiä
- 4
Fellaz i thinkz we haz a plan!
- 3
Nyt on valmentaja löytynyt tähän jengiin!!!
- 2
DarkWarjo wrote: Fellaz i thinkz we haz a plan!+1 Caijanen maajoukkueseen! Kyllä turkulainen aina yhden steeewart bäxterin voittaa!
- 1
kaijanen wrote: Warjo rakentelee paitsioansaa ja jos ansa ei pure bunny juoksee omalle maalille ja wähä äqqiäcan i haz som minez? how about a zhmool bear trapz? :D
- 3
Seuraaviin Ölymppiäläisiin, eikus ÄmÄm-kisoihin, meidän pitää perustaa oma valtio, jotta voidaan osallistua ja viedä koko potti! Teh FRC länd
- 2
Mä voin olla se kiintiö italialainen, joka filmaa ja kaatuilee :)
- 0
villek00 wrote: Mä voin olla se kiintiö italialainen, joka filmaa ja kaatuilee :)eli ihan ku perus italiaano?
- 1
DarkWarjo wrote: eli ihan ku perus italiaano?Ei ne kaikki Itanialaiset vilmaa. Esim Totti ei vilmaa, sillä vaan on v*tunmoinen temperamentti... Huomenna jatkuu taas pelit! Kädet jo tärisee...
- 3
DarkWarjo wrote: eli ihan ku perus italiaano?ei perus italiaano filmaa vaan nimenomaan kiintiöitaliaano, italialla vaan on tosi iso kiintiö, eikä joukkueeseen mahtunu noit perus italiaanoja mukaan.
- 1
Oho.. mie luin ton villen kommentin iha vähä väärin.. luin et se on iha eri maast koko janppa :D jos nukkuis :D
- 1
DarkWarjo wrote: Oho.. mie luin ton villen kommentin iha vähä väärin.. luin et se on iha eri maast koko janppa :D jos nukkuis :DSleep is for teh weak! Nimimerkillä viimesen 36 tunnin aikana 3 tuntia nukkunut... =)
- 1
Sleep is for those in need of driving a car in the work tomorrow? ;)
- 3
Schimanski76 wrote: Kuka valmentaa? Rosbergin Keijo vai Michael Galati?Vai Caijanen? Villen voisi ottaa tuonne Luigi-osastoon eli itkemään kentän pintaan,kun tuo Luigi-Ässä on jo niin pihalla. Puolustukseen rauhallisuutta tuomaan Kortelainen. Nortti ja Cirves vaihtopenkille.(eivät ole taaskaan pelikunnossa) Larppinen katsomoon.Valmentajaksi kannatan kolmos vaihtoehtoa !
- 3
Jusbazon wrote: Valmentajaksi kannatan kolmos vaihtoehtoa !Se on selvä.Tai siis tässä tapauksessa valmentaja taisi jo valita mihin joukkueeseen tulee sen enempää kyselemättä.Jusba caccoscoutsiks? Mie oon eilen ja tänään kassellut aika paljon futispätkiä Interchätistä pahimpiin viekkareihin.Ei auta.Pahentaa oloja. No,ei ole enää montaa tuntia huomisiin matseihin.....Jos muuten oikein tarkkaan haistelee,niin tuoksahtaa jo vähän Suomisen Tapsalta? Vai piereekö joku?
- 2
Schimanski76 wrote: Se on selvä.Tai siis tässä tapauksessa valmentaja taisi jo valita mihin joukkueeseen tulee sen enempää kyselemättä.Jusba caccoscoutsiks?Joo mie ja caijanen hoidetaan valmennus hommat ! Pelaajia ei tarvita, kukaan ei edes uskalla tulla yrittämään tällästä joukkuetta vastaan jossa me valmennetaan !
- 2
- 0
Mitä kansa uskoo, tullooko hyvä peli ?
Mie joteennin epäilen että iltapeli on parempi.
Rassit ja Ur'gayt jatkoon.