Forum - Off-topic

Yleinen happines topic

hulluseon

hulluseon 16.07.2011

• 0
Hyvä Sfäiski, kyllä se siitä.
vaiski75

vaiski75 16.07.2011

• 0
Uusi häppines.. Kebabrulla saapui kotio ja Hullukin kannusti Sfäiskiä kivasti..
DarkWarjo

DarkWarjo 16.07.2011 (edit 16.07.2011)

• 0
mää en oo saanu ees vitun idiootti viestii i haz nuthin! sad warjo is sad.
Finski fani

Finski fani 16.07.2011

• 0
DarkWarjo wrote: mää en oo saanu ees vitun idiootti viestii i haz nuthin! sad warjo is sad.
Atleast u haz sadness. So b häpi!
FINBULLET

FINBULLET 16.07.2011

• 0
Mitä ne kaverit on?
vaiski75

vaiski75 19.07.2011

• 2
To tii.. Töistä karkasin tänään järkyttävän ajoissa ja kävin ajamassa autolla ihan kunnon lenkin.. Entistä Appiukkoa kivasti kävin tervehtimässä hänen mökillään, koska Mini-Me on siellä kesähoidossa ja en ole Miniä nähnyt moneen viikkoon.. Loistava reissu ja jäi vielä loistavampi mieli.. Minin kanssa heitettiin Ukko löylyistä pihalle ja sitten järvessä ammuttiin sitä yhdessä vesipyssyillä, kun se ei uskaltautunut kastautua.. Hyviä ovat nämä Sfäiskit! Okei okei.. Kaksi olutta ja yhden muumilimun nappasin kaupasta matkaan ja joinhan minä sen toisen kaljan kivasti.. Koira näki sen olutpullon minun kädessä saunan jälkeen, niin se alkoi muristen kaivamaan rantahiekkaan kolmen kuution monttua.. Monttu DONE, niin se istui sen montun viereen ja tuijotti minua?? Halusikohan se mun hakevan sille sinne kuoppaan hirven tai jotain, vai olikohan se minua varten? Mina ei tieta..
TehBigBunny

TehBigBunny 19.07.2011

• 3
Sfrosvopaistia se siinä virittellöö ...
villek00

villek00 19.07.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Sfrosvopaistia se siinä virittellöö ...
Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?
vaiski75

vaiski75 19.07.2011

• 0
villek00 wrote: Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?
Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin.. Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..
hulluseon

hulluseon 19.07.2011

• 0
vaiski75 wrote: Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin.. Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..
Ei ole yhtään hyvä tämä Sfäiski... Mutta mie annoin sille luvan pureksia Sfäiski persauksesta.
Schimanski76

Schimanski76 28.07.2011

• 3
Moon vähän nousussa!
DarkWarjo

DarkWarjo 28.07.2011

• 1
Chuck Norris on teeveessä! (imported from ei mulla muuta topic) o/
Alchemist FI

Alchemist FI 29.07.2011

• 2
Kesäloma alko ny :D
savulohi

savulohi 29.07.2011

• 0
Mökille saunomaan, rillaamaan ja vähän tissuttelemaan, josta fillarisiirtymällä Surkee 1 & 2, Historic Rallyt välissä ja ehtoolla Jokkisdebyytti. Oikein hyvä on tämä sykli tässä. :)
Mace

Mace 29.07.2011

• 0
Hmm.. Kesäkuus alko kesäloma, nyt kun luulin sen loppuvan Elokuun ensimmäinen päivä, nii tarkistin ja totesin että mullahan on vielä yli viikko lomaa, loppuu vasta Elokuun 10. päivä, että kun on mukavaa :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.07.2011

• 0
Tänää maalle ajelemaa ja huamenna Jukojärvelle! :)
Schimanski76

Schimanski76 29.07.2011

• 0
Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa. matiketo hommia ja pelasu vapaat. :) Veri nais!
vaiski75

vaiski75 29.07.2011

• 0
Schimanski76 wrote: Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa. matiketo hommia ja pelasu vapaat. :) Veri nais!
MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa.. Its not very nice indeed?
Schimanski76

Schimanski76 29.07.2011

• 0
vaiski75 wrote: MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa.. Its not very nice indeed?
Kaivoi totuuden siemenen esiin tämä Sfäiskimees. Ei ole kauhean hyvä tämä totuus.Taidan siirtyä yleiseen viltutustopikkiin.
TehBigBunny

TehBigBunny 29.07.2011

• 1
Joutuu sitten jatkossa Hullu kuskaamaan pihaan soraa kahresti kuussa.

Write a post

Sign in to post a post.