- 0
Forum - Off-topic
Yleinen happines topic
Hyvä Sfäiski, kyllä se siitä.
- 0
Uusi häppines..
Kebabrulla saapui kotio ja Hullukin kannusti Sfäiskiä kivasti..
- 0
mää en oo saanu ees vitun idiootti viestii
i haz nuthin!
sad warjo is sad.
- 0
DarkWarjo wrote: mää en oo saanu ees vitun idiootti viestii i haz nuthin! sad warjo is sad.Atleast u haz sadness. So b häpi!
- 0
Mitä ne kaverit on?
- 2
To tii..
Töistä karkasin tänään järkyttävän ajoissa ja kävin ajamassa autolla ihan kunnon lenkin..
Entistä Appiukkoa kivasti kävin tervehtimässä hänen mökillään, koska Mini-Me on siellä kesähoidossa ja en ole Miniä nähnyt moneen viikkoon..
Loistava reissu ja jäi vielä loistavampi mieli..
Minin kanssa heitettiin Ukko löylyistä pihalle ja sitten järvessä ammuttiin sitä yhdessä vesipyssyillä, kun se ei uskaltautunut kastautua..
Hyviä ovat nämä Sfäiskit!
Okei okei..
Kaksi olutta ja yhden muumilimun nappasin kaupasta matkaan ja joinhan minä sen toisen kaljan kivasti..
Koira näki sen olutpullon minun kädessä saunan jälkeen, niin se alkoi muristen kaivamaan rantahiekkaan kolmen kuution monttua..
Monttu DONE, niin se istui sen montun viereen ja tuijotti minua??
Halusikohan se mun hakevan sille sinne kuoppaan hirven tai jotain, vai olikohan se minua varten?
Mina ei tieta..
- 3
Sfrosvopaistia se siinä virittellöö ...
- 0
TehBigBunny wrote: Sfrosvopaistia se siinä virittellöö ...Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?
- 0
villek00 wrote: Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin.. Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..
- 0
vaiski75 wrote: Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin.. Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..Ei ole yhtään hyvä tämä Sfäiski... Mutta mie annoin sille luvan pureksia Sfäiski persauksesta.
- 3
Moon vähän nousussa!
- 1
Chuck Norris on teeveessä! (imported from ei mulla muuta topic) o/
- 2
Kesäloma alko ny :D
- 0
Mökille saunomaan, rillaamaan ja vähän tissuttelemaan, josta fillarisiirtymällä Surkee 1 & 2, Historic Rallyt välissä ja ehtoolla Jokkisdebyytti. Oikein hyvä on tämä sykli tässä. :)
- 0
Hmm.. Kesäkuus alko kesäloma, nyt kun luulin sen loppuvan Elokuun ensimmäinen päivä, nii tarkistin ja totesin että mullahan on vielä yli viikko lomaa, loppuu vasta Elokuun 10. päivä, että kun on mukavaa :)
- 0
Tänää maalle ajelemaa ja huamenna Jukojärvelle! :)
- 0
Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa.
matiketo hommia ja pelasu vapaat. :)
Veri nais!
- 0
Schimanski76 wrote: Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa. matiketo hommia ja pelasu vapaat. :) Veri nais!MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa.. Its not very nice indeed?
- 0
vaiski75 wrote: MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa.. Its not very nice indeed?Kaivoi totuuden siemenen esiin tämä Sfäiskimees. Ei ole kauhean hyvä tämä totuus.Taidan siirtyä yleiseen viltutustopikkiin.
- 1
Joutuu sitten jatkossa Hullu kuskaamaan pihaan soraa kahresti kuussa.