- 0
Forum - Off-topic
Yleinen happines topic
Lunta+ omapaskapyörä+jarruton+sliksitkumit+
keskiöpaskana+navatpaskana+nilkatpaskana+polvetpaskana=helvetin tylsää ja smalla hauskaa
- 0
lunta + lämmin talo + oma huone + koneella + ulkona lämmin + räntää + yölllä pakkasta + jäätä + aamulla kiire + pannutus joka mutkas + kipeet jalat + päätä särkee = komiaa
- 6
Iso alkukirjain + piste loppuun + jerde = Unelma.
- 1
RaabForRehab wrote: Höhöö! Tästä tytöstähän kehkeytykin sitten ihan vakavan puoleinen suhde. Nyt on Raab-miäs menetetty sielu :D Siitä iloitsen kyllä..Nyt skimmy, väiski, bunny ja kirves setä käymään raapin luona ja kertokaa totuus XD
- 0
Banit, Nortit ja kirvekset on likka jo nähnyt.
- 0
TehBigBunny wrote: Banit, Nortit ja kirvekset on likka jo nähnyt.Entäpä miqqe?!
- 0
jupe wrote: Entäpä miqqe?!Wanha.
- 0
superiorjerde wrote: ei se sun maailmaa kaada jos en laita pisteitä tai isoja alkukirjaimia!Viiden muun maailman se näköjään kaataa...
- 0
Nettiradiosta tulee Showtekin vetämä 2h kestävä show :P
- 1
Raabille iso peukku tuosta asiasta, kunhan et jätä meitä..
Kyllähän Kotari mies itse huomaa jos ei onnistu ja siirtyy johonkin muuhun, kun aika on..
Ei koskaan tiedä jollei kokeile ensin.
Olenkohan mä raskaana?
Miksi minun pitää soittaa Rehtorille huomenna ja onko syy taas Irwinin?
Väsyttäisi, mutta en haluaisi millään mennä nukkumaan..
- 4
Onko nyt hyvä mieli?
- 0
Nyt on hyvä mieli.
Ja Sfäiskille: Kyllä olet.
- 0
Minä + Tyttöystävän exä + vapaapaini + voitto ... Hei kivaa ettei N900:ssa ole yhtäsuurimerkkiä!
// Eiku ompas... Tässä jo melkein vuosi ollaan sinnitelty ilman =, vaikka se kuitenkin on ollut ihan näkyvillä. Hyvä miä! ====== =) =) =)
- 1
Sain uudet kengät! Vanhoista meni vesi sisään, joten tuli kyllä tarpeeseen :)
!http://www.unionfive.fi/uploads/images/dc/dc-courtmid-blkroy-1.jpg!
Tuollaiset sain ^^
- 0
Moon tycästynnä tohon Foolauttiin.
Kiva aina vähän käyvvä ammuskellemassa liskoja.
Noon piinanna minnuu useasti.
- 0
Mäki haluaisin uudet kengät, mutta Seinäjoelta ei löydy mun kokoo ja nettikaupoista ei löydy hirveesti hyvännäkösiä. Koon pitäs olla 47-48.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mäki haluaisin uudet kengät, mutta Seinäjoelta ei löydy mun kokoo ja nettikaupoista ei löydy hirveesti hyvännäkösiä. Koon pitäs olla 47-48.Big foot has been found. =)
- 0
Finski fani wrote: Big foot has been found. =)Iso jalka on pirun ärsyttävä homma.
- 0
villek00 wrote: Sain uudet kengät! Vanhoista meni vesi sisään, joten tuli kyllä tarpeeseen :) !http://www.unionfive.fi/uploads/images/dc/dc-courtmid-blkroy-1.jpg! Tuollaiset sain ^^mää ostin etniesit ku kulu deeseistä pohja