TJP27
24.12.2010
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Mudinski
24.12.2010
TJP27 wrote:
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
TJP27
24.12.2010 (edit 24.12.2010)
Mudinski wrote:
Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ?
Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Piru, ku miuta pierettäis, mut ei viiti, ettei suklaat mene pilalle :(
TJP27
24.12.2010
Mudinski wrote:
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
hyvin toimi, mitä sitä vähän virittelin... toki aika luisuherkkä koppihan se on, mut jos vaikka 1 kierros sitten aikaajoissa onnistuis:) onneks sen sain aika halvalaa, ni jäi sitten sitä rahaa muuhunkin...
hulluseon
24.12.2010
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Schimanski76
24.12.2010
hulluseon wrote:
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Muistatko mikä oli Sulo Vileniuksen "vahtikoiran" nimi?
hulluseon
24.12.2010
En, mutta sehän varastettiin
Schimanski76
24.12.2010
hulluseon wrote:
En, mutta sehän varastettiin
VENNI oli se.
Ihku koira.
Schimanski76
24.12.2010
TJP27 wrote:
VALEHTELLOO!!
Sammunut oli.
Saipasta horisi ennen sitä ja Lauritsalan PePo:sta jotain epämääräistä.
hulluseon
24.12.2010
Liekkö ees ajo Skimmy noita kisoja. Galatia on kyllä pahasti epäilty.
Mutta nyt tiedän myös Vileniuksen koiran nimen. Onpa hyvä.
hulluseon
24.12.2010
Ei kun ei ollu lasit päässä. Nyt minen ota enää lökiä, mänen nukkumaan. Hei hei muut.
superiorjerde
25.12.2010
Päivässä on 24 tuntia ja olutkorissa on paikka 24:lle pullolle, sattumaa?
Ac3Way
25.12.2010
Kylmä!! Kuuma!! Kylmä!! Nukkumaan!!
Schimanski76
25.12.2010
Ääntä pittää alkaa availemaan.Soon kohta sauna.
Taidan lähteä liikkeelle perinteisellä Saipa-laululla ja edetä siitä Jarilitmas-hurmioon,kun asteet kovenevat.
Saunan jälkeen ääni on mennyt ja alkaa villi tanssi.
Sitten ne vie mun taas jäähylle. :(
kaijanen
25.12.2010
Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
Mudinski
25.12.2010
kaijanen wrote:
Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
Saatanan puusilmä ! Numero 75 filmasi ihan täysin !
Schimanski76
25.12.2010
ATK - Skimmy 1-0
Proseduurin aloituskohtaa CheckRemoteDePLÄÄPLÄÄPresent ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta Kernel32.dll
Tu saa auki mitn winukan kamaa.
Paskat nakkaan ja menen saunaan.
Ac3Way
25.12.2010
Jarilitmas hurmiolle tottakai :peukku: