Forum - Off-topic

PPPP

hulluseon

hulluseon 07.01.2011

• 0
Finski fani wrote: That's not good...
Nyt se lähtee, oho
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 0
Nyt Finski pois sieltä koneelta ja lähdet vonkaamaan jonnekkin kivasti..
Finski fani

Finski fani 07.01.2011

• 0
vaiski75 wrote: Nyt Finski pois sieltä koneelta ja lähdet vonkaamaan jonnekkin kivasti..
Haluisin, muttei pygene... =( Tequila pitää mut tän illan kotona. Hoomenna sitte...
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 1
Finski fani wrote: Haluisin, muttei pygene... =( Tequila pitää mut tän illan kotona. Hoomenna sitte...
Mulla on tuossa Habanero-Tequila muhimassa ja parin viikon päästä maistellaan sitä kivasti pikkubroidin kanssa, veikkaisin semmoista piirroshahmo efektiä silmät pois päästä kun se malttaa saapua tänne asti..
Finski fani

Finski fani 07.01.2011

• 0
vaiski75 wrote: Mulla on tuossa Habanero-Tequila muhimassa ja parin viikon päästä maistellaan sitä kivasti pikkubroidin kanssa, veikkaisin semmoista piirroshahmo efektiä silmät pois päästä kun se malttaa saapua tänne asti..
Resepti kiitos. Haluun päästä maistattaa sitä kavereilla. Voi tosin olla hankalaa, kun normi tequilaakaan ne ei suastu juamaan... Well, more for meh...
villek00

villek00 07.01.2011

• 0
Ostin pullon Limen makuista Tuborg olutta, eikä ollut hyvää. Haluuko joku tulla auttamaan? =)
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 0
Nämä on sitten vain suuntaa antavia, koska tuo habanero on joillekkin oikeasti myrkkyä ja ei sitten leikitä niillä. Eikä sillä Kaktus-viinallakaan.. Mulla oli iso suinen Tequila pullo ollut tuolla jo hetken aikaa jemelissä kaapissa. Laitoin sinne 5kpl kokonaisia Habaneroja pestynä ja pidän ne siellä noin 8. päivää, sitten parikat pois ja juoma on valmista. Pienikaulaiseen Tequilaan korkeintaan puolikas Habanero pilkottuna neljään osaan ja sen annan olla yleensä kuukauden muhimassa.. Tuo pilkkominen on totaalisesti eri juttu, väkevöittää tuota Habaneroa ihan törkeesti ja nythän ei puhuta mistään kuivatuista jutuista. Sitten oikeasti lupaathan olla varovainen?!
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 0
villek00 wrote: Ostin pullon Limen makuista Tuborg olutta, eikä ollut hyvää. Haluuko joku tulla auttamaan? =)
Onko niitä montakin jäljellä?!
Finski fani

Finski fani 07.01.2011

• 0
vaiski75 wrote: Nämä on sitten vain suuntaa antavia, koska tuo habanero on joillekkin oikeasti myrkkyä ja ei sitten leikitä niillä. Eikä sillä Kaktus-viinallakaan.. Mulla oli iso suinen Tequila pullo ollut tuolla jo hetken aikaa jemelissä kaapissa. Laitoin sinne 5kpl kokonaisia Habaneroja pestynä ja pidän ne siellä noin 8. päivää, sitten parikat pois ja juoma on valmista. Pienikaulaiseen Tequilaan korkeintaan puolikas Habanero pilkottuna neljään osaan ja sen annan olla yleensä kuukauden muhimassa.. Tuo pilkkominen on totaalisesti eri juttu, väkevöittää tuota Habaneroa ihan törkeesti ja nythän ei puhuta mistään kuivatuista jutuista. Sitten oikeasti lupaathan olla varovainen?!
Jos tarkkoja ollaan, niin Agave ei ole kaktus, vaan liljakasvi... =P Voisi kokeilla johonkin halpis tequilaan tuota, varovaisuutta noudattaen. Jos heittää kuivattuja sinne, niin onko määrät millaset?
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 0
Finski fani wrote: Jos tarkkoja ollaan, niin Agave ei ole kaktus, vaan liljakasvi... =P Voisi kokeilla johonkin halpis tequilaan tuota, varovaisuutta noudattaen. Jos heittää kuivattuja sinne, niin onko määrät millaset?
Kuivatuista jutuista en ota mitään kantaa, eikä ole mitään hajua.. Mutsi kasvataa Habaneroa kotona ja kuivattaa sen itse, se on totaalisen tappokamaa. Minullakaan ei riitä turpaa eikä pokkaa koskea niihin..
villek00

villek00 07.01.2011

• 0
vaiski75 wrote: Onko niitä montakin jäljellä?!
opettele lukee :D no joo, nyt on ½ pulloa :)
villek00

villek00 07.01.2011 (edit 07.01.2011)

• 0
Pää Jumissa? Ei hätää, uus sivu aukee :)
vaiski75

vaiski75 07.01.2011

• 0
villek00 wrote: opettele lukee :D no joo, nyt on ½ pulloa :)
Piti vain varmistua, ennenkuin soitan taksin ja tulen kyläilemään..
villek00

villek00 07.01.2011

• 0
vaiski75 wrote: Piti vain varmistua, ennenkuin soitan taksin ja tulen kyläilemään..
Tere tulemasta vaa, nappaa ABC:lta lisää juomia niin voidaa me muutama nauttii. Tai no, mulla on tuol jääkaapis Jack Danielssii, Fisuu, 80% ja Muutamaa erilaista likööriä ;)
vaiski75

vaiski75 08.01.2011

• 2
villek00 wrote: Tere tulemasta vaa, nappaa ABC:lta lisää juomia niin voidaa me muutama nauttii. Tai no, mulla on tuol jääkaapis Jack Danielssii, Fisuu, 80% ja Muutamaa erilaista likööriä ;)
Yritän pyyhkiä suutani uudestaan ja uudestaan, mutta tämä kuolaaminen ei vain ota loppuakseen..
hulluseon

hulluseon 08.01.2011

• 1
villek00 wrote: Tere tulemasta vaa, nappaa ABC:lta lisää juomia niin voidaa me muutama nauttii. Tai no, mulla on tuol jääkaapis Jack Danielssii, Fisuu, 80% ja Muutamaa erilaista likööriä ;)
Hyvä mies on tämä Ville mies. Nyt kaikki Villen luo opettelemaan miten tilataan Milanon murteella olutta kun mennään ensi kesänä Monzaan räyhäämään ilman housuja.
villek00

villek00 08.01.2011

• 0
hulluseon wrote: Hyvä mies on tämä Ville mies. Nyt kaikki Villen luo opettelemaan miten tilataan Milanon murteella olutta kun mennään ensi kesänä Monzaan räyhäämään ilman housuja.
Helppoa! Sanokaa perässä: Una birra! U-na Bir-ra! Toistakaa tätä niin kauan kuin pää- ja lompakko kestävät, ja lopettakaa sanoihin: Il Conto, joilloin saatte laskun ja voitte poistua :)
FINBULLET

FINBULLET 08.01.2011

• 2
Tai juoksee karkuun.
hulluseon

hulluseon 08.01.2011

• 0
TÄ? Onko se noin vaikeeta? Eikö muka riitä jos huutan niin maan perusteellisesti KALJOO KYYPPÄRI! On kyllä viksahtanutta kansankuntaa nämä Ferrari miehet.
Schimanski76

Schimanski76 08.01.2011

• 0
ATK - Skimmy 1-1 (tämän illan tulos) Huomenna jatkuu vääntö,mie en jaksa enää!

Write a post

Sign in to post a post.