- 0
Forum - Off-topic
PPPP
No mää sentään pääsen kuudelta. Onkos se Potta jossain aikuiskoulutuksessa, tai jtn.?
- 0
Finski fani wrote: No mää sentään pääsen kuudelta. Onkos se Potta jossain aikuiskoulutuksessa, tai jtn.?Aikuislukiossa käyn matikkaa laskemassa :S
- 0
Joo-o... Menee hermot tohon bad company2:seen.. Jotta saan my stats näkymään pelissä, joudun tekemään "boostin" bäfän netti saiteilta mun profiiliin. Senkään jälkeen ei joka kerta näjy mun statsit pelissä :C
- 6
Fun Cup, tämä täytyy virittää joskus Forssaan !
!http://www.lazzerini.be/photos/carrosserie/Fun-cup2008.jpg!
- 0
LORD HOPO wrote: Onhan siellä muutama kuplaN. 150 autoa, samaan aikaan radalla, jeesus kristus sentää. Jon noi laitta jonoon peräkkäin ni se jono ois 600m pitkä.
- 0
Nikde wrote: N. 150 autoa, samaan aikaan radalla, jeesus kristus sentää. Jon noi laitta jonoon peräkkäin ni se jono ois 600m pitkä.Kätevä ku kolme ekaa vetää tos ekas mutkas ryminällä tien tukkoon.. KOPS x 150 :D
- 0
Tuomo33 wrote: Joo-o... Menee hermot tohon bad company2:seen.. Jotta saan my stats näkymään pelissä, joudun tekemään "boostin" bäfän netti saiteilta mun profiiliin. Senkään jälkeen ei joka kerta näjy mun statsit pelissä :CStatsit o wannabeeille ;) siel o tosiaa vietnamin jälkee ea:lla vissii kussu vähä homma. kai ne sen joskus korjaa.
- 0
DarkWarjo wrote: Statsit o wannabeeille ;).Ei siinä muuta, mutta jos nuo statsit on nollissa, niin myöskin avardit pinnit aseet on alku tekijöissä : /
- 0
DarkWarjo wrote: Statsit o wannabeeille ;) siel o tosiaa vietnamin jälkee ea:lla vissii kussu vähä homma. kai ne sen joskus korjaa.Niin tuota, paremmin tuo toimii kuin Bug Ops. Nyt kuitenkin jo jollain tavalla pystyy CoDiakin veivaamaan. Tosin tuntuu niin pirun helpolle Bäfän jälkeen.
- 0
Bug Ops:ssa mulla eilen kivääri ampu koko 5 panoksen lippaan sarja tulena tyhjäks. ja kun heitin vahingossa kranun auton viereen, auto räjähti ja kaikki viholliset mapissa kuoli. boxin uudellen käynistys auttoi tähän vaivaan
- 0
uusi posti
- 0
Aika kovia suomalaiset iRacingissä. TOP 3:ssa on jopa kaksi suomalaista
- 0
POUTIAINEN !
- 0
Voittiko se?
- 0
Jajettu 1. sija.
- 2
Mua näkyy ehkä harvemmin nykyään FRC:llä kun aika menee kavereiden kanssa eniten. Mesekin hoituu puhelimen kautta. Kyllä mua boksilla näkyy muttei niin usein kun ennen. Jokkis ja SM-kisoihin osallistun varmaan vain satunnaisesti. Paitsi tietenkin jos olen kotona joidenkin kisojen aikaan niin mukana olen. Joten kaikki kisat joihin olen ilmoittautunut eivät ole varmoja. Driftikisoihin mä nyt YRITÄN tulla yleensä mukaan, mutta sekään ei ole taattua.
Yrittäkää saada tekstistä selvä :D
Se nyt on kuitenkin selvää että Pinkistä pääsette eroon sen verran, ettei tarvitse niin usein kestää.
PS. Naiset vievät mukanaan XD
- 1
Pinkillä menee kaikki aika nussiessa.
- 9
Totaaliset huuto naurut, kiitti Hopo :)