Forum - Off-topic

PPPP

vaiski75

vaiski75 15.01.2011

• 0
Tuomo33 wrote: Yleensä toistuva tunotomuus, voi johtua hermovaurioista.
Kyllä se nyt taitaa olla tulehtunut ja ärsyyntyy uudestaan ja uudestaan, koska se ei saa lepoa. Pinky antaa sen tietokoneen hiiren ja Böksin ohjaimen olla nyt rauhassa, noin viikon päivät..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2011 (edit 15.01.2011)

• 0
Tuomo33 wrote: Yleensä toistuva tunotomuus, voi johtua hermovaurioista.
Mä mietin että olisko joitain hermovaurioita. Oikea käsi on kuitenkin mun kropassa eniten kärsiny. Väiski: Oikeastaan mä en boksilla oikeastaan hirveemmin ole pelannu ja tietokoneella käyn vaan välillä. Johtuiskohan se kylmyydestä ja noista kahesta leikkauksesta mitä siihe on tehty. /// Tai sitten toi tunnottomuus johtuu käden samasta toistuvasta liikkeestä... eikun tä.
Tuomo33

Tuomo33 15.01.2011

• 0
Esim. Mulla on oikean jalan pikku varvas, ollut tunnoton nyt n. 2 vuotta. Johtuu ihan vaan, leikauksessa tapahtuneesta virheestä/kömähdyksestä =D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2011

• 0
No. Täytyy ny kattoo mihin toi tosta menee. Yleensä se on yössä palautunut.
FINBULLET

FINBULLET 15.01.2011

• 6
El PiNk DeViL wrote: Mä mietin että olisko joitain hermovaurioita. Oikea käsi on kuitenkin mun kropassa eniten kärsiny. Väiski: Oikeastaan mä en boksilla oikeastaan hirveemmin ole pelannu ja tietokoneella käyn vaan välillä. Johtuiskohan se kylmyydestä ja noista kahesta leikkauksesta mitä siihe on tehty. /// Tai sitten toi tunnottomuus johtuu käden samasta toistuvasta liikkeestä... eikun tä.
Se johtuu siitä kun runkkaat liikaa.Ei se käsi aina jaksa ja sitten tulee ongelmii.
sjamy

sjamy 15.01.2011 (edit 15.01.2011)

• 0
"Ei paha hinta 200SX:stä, tiedä sitten missä kunnossa tuo oikeasti on, mutta osaavalle varmasti loisto kapistus.":http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/3710548 "MK4 Supra, 8500e, wtf?":http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3653427 "Chevy Caprice -77, kiva sleeper, 400hp":http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/3662793 "80k € Skyline.....":http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/3704396 On se niin kivaa katella, vaikkei ole mitään aikomusta ostaa x)
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2011

• 0
sjamy wrote: "MK4 Supra, 8500e, wtf?":http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3653427
vapari automaatti.... kaveri möi tollasen 8ke. eikä toi säksänkää hinta ny ihan hirvee erikoinen ole.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2011

• 0
i can haz a nyy page?
vaiski75

vaiski75 15.01.2011

• 0
Mä kasvatan pitkän tukan ja alan harrastamaan larppausta! Forzan oheistoiminnot pökää taas niin kivasti että.. Fms.net sivut on totaalisen jäässä, kuten tämän käyttäjän järki ja mulla menee kohta herneitä pussitolkulla sieraimeen. Giftaukset ei toimi, mikään ei toimi ja mikään ei vieläkään toimi. Vilttu, jätkä löi oikeesti!
hulluseon

hulluseon 15.01.2011

• 0
Mietitäänpäs muutaman kerran oikein tarkasti. Tai siis ei se nyt ihan onnistu. Liikaa olutta. Mutta siltikin yritetään etes. Tomaatti Supra vaparina? Hirveää saissea. CA18 motilla varustettu 200SX? Taitaa olla harvassa ne hyvät. Ja ei varmaankaan ole pyörähtänyt muutamalla lippispäällä. Tai voihan tuo olla hyvässäkin kunnossa, mutta mutta... Ja kumpikaan ei oikein sytytä nykysillä pentsiinin hinnoilla.
vaiski75

vaiski75 15.01.2011

• 0
Hullu puhuu nyt kyllä ihan oikeasti asiaa, vaikka ressukka hullu onkin. Bentseenin hinnoista tuli muuten mieleen eräs toinen juttu. Mun vuosituhannen vaihteen aikainen pelipallo merkkinen henkilöauto syö tätä E10-mehua törkeesti enemmän kuin tavallista. Minun ajot on yleensä 5-10km pitkiä ja melkein aina lähdetään liikkeelle kylmällä autolla. Mut mut, veikkaisin lähemmäs parin litran eroa vanhaan tavaraan ja kylmänä melkein näkee kun mittari pakenee punaiselle alueelle..
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2011

• 3
Mie en suosittele ^( suosittelempas)^ virittää kanava 99 päälle to-su iltaisin 00.00-02.00
hulluseon

hulluseon 15.01.2011

• 2
Vahingossa ^niin varmaan perverssi sika^ eilen pikkusen vilkaisin. Heti laitoin sitten Discoveryn näkymään. Ja pikkusen rukoilin.
Schimanski76

Schimanski76 15.01.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Mie en suosittele ^( suosittelempas)^ virittää kanava 99 päälle to-su iltaisin 00.00-02.00
Ei miun telkkaris oo nuin paljon kanavii. Mitä sieltä tulloo? Adulttia?
hulluseon

hulluseon 15.01.2011

• 2
Zumbaa kellon ympäri. Alle kahteksantoista vuotiaat kuulemma sokeutuu jos ne kattoo sitä kanavaa.
Mudinski

Mudinski 15.01.2011 (edit 15.01.2011)

• 0
vaiski75 wrote: Hullu puhuu nyt kyllä ihan oikeasti asiaa, vaikka ressukka hullu onkin. Bentseenin hinnoista tuli muuten mieleen eräs toinen juttu. Mun vuosituhannen vaihteen aikainen pelipallo merkkinen henkilöauto syö tätä E10-mehua törkeesti enemmän kuin tavallista. Minun ajot on yleensä 5-10km pitkiä ja melkein aina lähdetään liikkeelle kylmällä autolla. Mut mut, veikkaisin lähemmäs parin litran eroa vanhaan tavaraan ja kylmänä melkein näkee kun mittari pakenee punaiselle alueelle..
Niinhän tuo tuppaa tekemään... hinnoissa ei paljoa eroa eli kuka tankaa oikeasti tuota E10 ? Positiivisiä puolia siitä ? Jos se on vaikka sen 2 senttiä litralta halvempaa niin mitä sitten jos kulutus nousee n.2l kuten kaverin Bemarissa ? Ja paljon tehottomaltakin tuntui... Fiasko tuote saatana ! Mutta ei kiinnosta minua ! Ajan polttoöljyllä ! Edit: Kennon vaihto operaatiosta kuva :D !http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1357.snc4/162901_185017314849916_100000249477107_609492_3808879_n.jpg!
sjamy

sjamy 15.01.2011

• 0
Näin unta, että mulla oli vaimo, ja sitten heräsin, eikä mulla ollutkaan vaimoa. Ihmeellistä?
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2011

• 0
Mie poikkeuksellisesti muista viime yön unista jotain. Pätkittäisiä unia oli ei mitään hajua millaisia mutta se oli aamulla mielessä että aina kun uni 'hyppäsi' uuteen juttuun niin välissä tuli sääennuste :D Kyllä se internetti on vissiin vähän rikki kun ei jutupeen pääse.
Mudinski

Mudinski 15.01.2011 (edit 15.01.2011)

• 2
sjamy wrote: Näin unta, että mulla oli vaimo, ja sitten heräsin, eikä mulla ollutkaan vaimoa, huokaisin helpotuksesta.
Fixed
hulluseon

hulluseon 15.01.2011

• 0
FGB Mudi wrote: Niinhän tuo tuppaa tekemään... hinnoissa ei paljoa eroa eli kuka tankaa oikeasti tuota E10 ? Positiivisiä puolia siitä ? Jos se on vaikka sen 2 senttiä litralta halvempaa niin mitä sitten jos kulutus nousee n.2l kuten kaverin Bemarissa ? Ja paljon tehottomaltakin tuntui... Fiasko tuote saatana ! Mutta ei kiinnosta minua ! Ajan polttoöljyllä ! Edit: Kennon vaihto operaatiosta kuva :D
En ole mitään ihme eroja huomannut E10 käyttäessä. Tosin nyt tässä ei paljon ajella sattuneesta syystä. Mutta mitä itse huomasin niin hieman huonompi kylmäkäynnistyvyys on ilmestynyt ilman lämmitystä. Espoossa yksi pellepeloton on jo ajellut RE85 aineella ja ainoat huomiot on olleet aikalailla samanlaiset kuin E10 käyttäessä. Ja kaverina olen kerran olunna tuossa kennon vaihto hommassa. Aika hanurista.

Write a post

Sign in to post a post.