- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Onko ne korjannut Forzan jo, vai jätänkö käynnistämättä?
Furåwiicut...
- 0
Ac3Way wrote: Kyllä näkee komeasti mun upouudesta ja hienosta excel taulukosa, että oluen juonti on vähentynyt. 12 putelia ja 5,49 litraa. Onneksi en viime vuonna pitänyt tilastoja oluen juonnista, olisi hiukset lähtenyt päästä..eiku ne lähtikin jo.Omien tilastojeni (myös excel) mukaan maistoin viime vuonna 189 uutta olutta. Vanhoja suosikkeja tietysti tuli myös satunnaisesti hörpittyä.
- 0
Draghar wrote: Omien tilastojeni (myös excel) mukaan maistoin viime vuonna 189 uutta olutta. Vanhoja suosikkeja tietysti tuli myös satunnaisesti hörpittyä.Pystytkö sanomaan kolme parasta, entäs henk. koht. suosikki? T. utelias!
- 0
Eli käytänösää, päivitys ei tuo mitään uutta.
- 0
Furåwiicut…
Mitkä?
- 2
Montako ruotsalaista heteroa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
-Molemmat.
lol
- 0
Tuossa nyt ainakin kolme erityylistä huippuolutta. Saatavuus taitaa olla vaan aika heikko suomessa. Voin laittaa kyllä jotain listaa suomesta saatavista hyvistä oluista jos kiinnostaa.
Traquair Jacobite Ale
Nøgne Ø Imperial Stout
Westvleteren Extra 8
- 0
KYLLÄ KIINNOSTAA!
Minähän en juo, mutta nuo isot pojat...
- 1
Montako kantrilaulajaa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
Kolme. Yksi vaihtaa lampun, ja kaksi tekee laulun kuinka hyvä se vanha lamppu oli.
- 0
vaiski75 wrote: Onko ne korjannut Forzan jo, vai jätänkö käynnistämättä? Furåwiicut...Kyllä vain Väiski, ne korjas Forzan samalla samassa päivityksessä..
- 0
Aku Rankka.
- 4
Vähän miuta on nyt viime päivinä ressannut tuo Vesa Keskisen tilanne,että palaako se Hamamat-rakas takaisin Tuuriin Vesan tykö vai onko suhde todellakin ohi.
Myös Martinan ja Eskon tilanne on aiheuttanut unettomia öitä.Eikö mitään ole enää tehtävissä?
Tähän päälle vielä tuo Ruotsin trinsessan uusi poikaystävätilanne,niin voitte ystävät hyvät kuvitella,kuinka rankkaa on ollut.
Jos Vesan,Hamamatin,Martinan,Eskon tai Madelainen tilanteesta tulee jotain uutta tietoa,niin ilmoitelkaa pikaisesti tänne.Tai voitte laittaa vaikka ihan privaviestiäkin.
nimim.Huolestunut76
- 0
Uusi Vesa
- 0
Jos ne liittyy kaikki toisiinsa?
Mua ei tommosseet höpölöpön uutiset kiinnosta.
- 0
vaiski75 wrote: Kyllä vain Väiski, ne korjas Forzan samalla samassa päivityksessä..Oho, toimiskohan mullakin sitten...
- 3
"Doriftoo!!":http://www.youtube.com/watch?v=uvUHW8Yl3lQ&feature=player_embedded
- 0
pokalemestari wrote: "Doriftoo!!":http://www.youtube.com/watch?v=uvUHW8Yl3lQ&feature=player_embeddedNyt mä tiedän miten pökäle kouluttaa kissojaan :D
- 1
Potan walltap challengesta oli toi video.
- 0
Joko minä näin tulevaisuuteen taikka maikkari meni mainoskatkolla 10-15min. ajassa taaksepäin.
- 5
Sims 3 modi, Shimms 3
Nuku, ota, pasko, ota, hoida viiksiä, ota, nuku, ota, Jokkis, ota, nuku, hoida viiksiä ...