- 0
Forum - Off-topic
PPPP
"Sfinksi, FRC:n Special Ed":http://www.comedycentral.com/videos/index.jhtml?title=donuts&videoId=12010
- 0
Mgs4 mahd. nopeesti läpi.. Vajaa 3h pelattu ja ensimmäinen "act." menty läpi :s
- 0
Pottae wrote: Mgs4 mahd. nopeesti läpi.. Vajaa 3h pelattu ja ensimmäinen "act." menty läpi :sKai sää nauhotat sen, tai streamaat nettiin? Miulla on hiukan tylsää, niin vois olla aika kiva kahtellakin sitä...
- 0
I wanna smoke sumthing!
// Heh, toi kuulostikin hiukan pahemmalta kuin tarkotin... =P Ihan makutupakkia taikka sikareita...
- 0
Pitäs hankkia HD Pvr niin sais striimattua pelikuvaa (hyvä laatusta siis). Tällä hetkellä en nauhota mitään. Just 4 lulz..
//Atm menossa Mgs ja Monkey Island samaan aikaan.
- 0
hahah! Multitasking.
Ihme ettei Vorzaa ja Turismoa samaan aikaan...
- 0
Tässä siis parin kaverin kanssa "speedrunnataa" eri pelejä. Tällä kertaa sattu tälläset pelit.
- 0
Peltipoliisi välähti, joko mulle tai toisella kaitstalla ihan takanani olevalle rekalle. Toivottavasti sille rekalle. Vittumaista on se, että nopeutta mulla ei ollut mielestäni sakkoon oikeuttavaa määrää eikä rekallakaan.
- 2
Super salmiakki on hyvää.
- 8
Nipsuhuuli wrote: Peltipoliisi välähti, joko mulle tai toisella kaitstalla ihan takanani olevalle rekalle. Toivottavasti sille rekalle. Vittumaista on se, että nopeutta mulla ei ollut mielestäni sakkoon oikeuttavaa määrää eikä rekallakaan.Jos siihen peltipoliisiin tallentui tuo ilme,niin se on linnareissu edessä.
- 0
LORD HOPO wrote: salmiakki kossu on hyvää.Totta!
- 0
Uudet kalsarit
- 0
Tarviiko Ville vaipat?
- 0
Tos walltapis ois kivoja mutkia fujimi kadion stage D:Ssä siinä tunnelissa ja tunnelin jälkee sillalla.
- 0
Finski fani wrote: Tarviiko Ville vaipat?Ja tuttipullon.
- 0
Huomenna pääsee ajelee pitkästä aikaa sierralla, jos rata on kovettunu. Tuli muuten mieleen kun vuos sitten testasin piikkareita, oli niin kova pito että takarengas tuli pulttien läpi. Seuraavan kerran testasin niitä ihan jäällä, eikä onneks tapahtunu samallalailla. :D
- 0
Schimanski76 wrote: Jos siihen peltipoliisiin tallentui tuo ilme,niin se on linnareissu edessä.:D:D:D:D:D:D
- 2
örrh eihän bunny oo ollu ajelemassa mopolla?
"näin kuopiossa":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Poliisi+etsii+el%C3%A4inasuista+kaahailijaa+Kuopiossa+/art-1288364037892.html
- 0
Joo-o. Taitaa jäädä Jokkis huomen väliin. Boksi ei mee liveen mutta tietokoneeseen kyllä netti tulee samast modeemista! Vittumainen teksti tulee joka kerta kun testaan boxilla yhtyettä "On your PC go to your configuration webpage and set the MTU to auto, or 1364 or higher. If that doesn t work, disconnet your console from the router and connect directly to the modem." Kaikki on sammutettu ja johtoja oon vaihdeltu! Auttakaa mua!!!!!!!
- 0
Tee tua mitä se neuvvoo!