- 2
Forum - Off-topic
PPPP
Postikulut kuuluu hintaan.
!http://img132.imageshack.us/img132/2585/jokprint.jpg!
- 0
Tämmöttii ois tänään tarjolla.
17:15 Strömsö
13.02.2011 klo 17:15-17:55
Strömsön jengi paistaa sinisimpukoita, virkkaa tyynyjä, nikkaroi seinätelineen ja valmistaa linnunruokaa. svenska.yle.fi/stromso
- 1
PETTER SOLBERG !
- 0
Sohlberg on rallin parhaimmistoa.Show mies.
- 0
Pisti kartturin ajamaan vikan Power Stagen, hävisi 51 sekkaa muutaman kilsan EK:lla.
:D
- 0
Kyllä.On se melkonen se Petteri.
- 0
Ja Loebin rottelo tais hyytyä maalin jälkeen
- 0
Sais mennä Loebilla tää kausi huonommin niin saatais muitakin voittajia kuin ranskanperuna.
- 0
Miun mielestä se saisi voittaa tämänkin kauden kun on 'uudet' autot. Sen ennätyksiä ei kukaan riko kuitenkaan.
- 1
"WRC:n ralliradion mukaan Petter Solberg menetti ajokorttinsa Ruotsin MM-rallin siirtymätaipaleella ja kartanlukija Chris Patterson joutui ajamaan viimeisen erikoiskokeen. "
:D :D :D
// Ei se olekkaan niin cool.
- 0
Söin pastaa, nyt ei pysy simmut auki, päikkärit voisi olla ok mutta sitten saattaa männä yäunet.
- 3
Olo on kun krapulaisella.
Tulin viime yönä kotiin joskus kahentoista aikaan kaverin synttäribileistä. Pelasin forzaa neljään asti ja heräsin 20 yli 8. Eilen en syöny muutaku karkkia ja sipsiä vähän. Sit aamulla kun menin kaverille takasin nii mää nukuin päikkärit tyttöystävän kanssa. Sit sieltä piti lähtee joskus kahen aikoihin ja heräsin siihen ku kaveri tuli herättämää. Siitä asti on ollu maha ja pää vitun kipeitä ja silmät iha solmussa. Näiden lisäks itellä on helvetin moinen yskä.
JA KAIKKIA KIINNOSTI!
- 0
TehBigBunny wrote: Söin pastaa, nyt ei pysy simmut auki, päikkärit voisi olla ok mutta sitten saattaa männä yäunet.Samoja ongelmia.Päikkäreitä ei uskalla ottaa.Pitää taistella.Kaffetta lisää.Motegiin voisi mennä ajamaan SM-sarjaa,mutta saattaa nukahtaa rattiin ja ajaa jotain päin.
- 0
Mikä teitä vaivaa. Mäkin söin pastaa ja ei yhtää väsytä. EIPÄ!
- 0
Pastaviikot! Itekkin söin pastaa äsken, väsymystä ei näjy vielä. Kahveella korjaillaan.
//..Kyä kunnon aterian jälkeen tahtoo simmut mennä kiinni.
- 0
Äää mikään pasta väsytä.
- 1
El PiNk DeViL wrote: Olo on kun krapulaisella. Tulin viime yönä kotiin joskus kahentoista aikaan kaverin synttäribileistä. Pelasin forzaa neljään asti ja heräsin 20 yli 8. Eilen en syöny muutaku karkkia ja sipsiä vähän. Sit aamulla kun menin kaverille takasin nii mää nukuin päikkärit tyttöystävän kanssa. Sit sieltä piti lähtee joskus kahen aikoihin ja heräsin siihen ku kaveri tuli herättämää. Siitä asti on ollu maha ja pää vitun kipeitä ja silmät iha solmussa. Näiden lisäks itellä on helvetin moinen yskä. JA KAIKKIA KIINNOSTI!Kun minä olin sinun iässä... ... ... ... ... ... ... olin kotona ja tottelin äitiä.
- 0
Tuskin mulla ny mitää kapulaa on mut ihan vitun sekava ja outo olo.
- 0
Sokeri krapula.
- 0
Päätä särkee ja väsyttää...