- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Myös lipiteltiin konjamiiniä, siististi otettiin kuitenkin vaikka menikin aika myöhään.
- 0
Itse join pepsiä.
- 0
LORD HOPO wrote: ReinoVanha luokkalainen Reino näköjään paistattelee aamulehessä.
- 0
Mulla menee koko viikonloppu Ympäristö- ja laatujärjestelmien ja vesihuollon yksikköprosessien ja -talouden kanssa painiessa. =)
Viikko loman alkuun!
- 1
Naapurin akka huuteli kun kävin lehden noukkimassa laatikosta. Että olisin muka möykänny pihalla pitkän aikaa kolmen aikoihin. En uskona, käskin rouvashenkilön ottaa lääkkeensä. Tosin joku on varmasti paininut karhun kanssa kun pihalla on semmoset jäljet.
- 0
Alkaa vituttamaan noi suomalaiset juntit naapurit, jos pitää ruveta soittamaan musiikia täysillä 2:00 aikaa yöllä niin vittu jotain muuta kuin Metallicaa. Joka viikko soi se sama vitun Metallica.
On sitä pienemmästäkin asioista aloitettu maailman sotia >:(
- 0
Uusi angst
- 0
Kivasti tänään kun heräsin, HIRVEÄ kipu niskassa! Kuitenkaan nyt ei pysty lähes mitään tehdä, vihloo niin prkeleesti. Pää kenossa joutuu koko ajan olla. Tarkoitus oli tehdä tänään kaikenlaista mukavaa (esimerkit jääköön mainitsematta), ja muutenkin kovat fiilikset oli tähän päivään suunnattu, ja todella epämukavasti tämä niska meni kusimaan kaiken.
Mutta tiedättekös mitä. Jokkista ei jätetä! Uppia ei autoon nyt jaksa/pysty asentamaan, mutta pakko ajamaan on tulla. ;)
- 0
Jos ne on raskaana?
- 0
Purella on selkeesti Harrikirvemiitti päällä. Karhut jalkaan ja ladulle niin se lähtee.
- 0
"Mindphuck Monday":http://radio.audiotool.com/#/mindphuck_monday
Ihme häröilyä... Tää oli sitä pimeetä aikaa...
- 0
Sie rikoit miun pään !
Soon ny särki, onx kiva...
- 1
TehBigBunny wrote: Sie rikoit miun pään ! Soon ny särki, onx kiva...Onneksi ei lahna.
- 0
Olen oomeena, olen oomeena.
Hui hitto mikä olo.
- 0
Syö.
- 0
Hyvä tapa pitää juoma viileenä kun pelailee.Pistää ikkunan väliin.
- 1
Ulkona paistaa aurinko.
- 0
Alchemist FI wrote: Ulkona paistaa aurinko.Näin tekee. Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)
- 1
Schimanski76 wrote: Näin tekee. Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?
- 0
Finski fani wrote: Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?LÖYSIN! Soon lauantai nääs ja Skimmy saa pari ottaa!