- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Ihraa ja pekonia keitettynä runsaassa rasvassa.
- 0
TehBigBunny wrote: Ei kyllä osaa sanoa joku soosi/keitto se on, mutta kauhialta näyttää.Sen takia otinkin siitä kuvan. Oli vaan niin härskin näkönen. Siinä on kaksi purkkia tomaattimurskaa, 4 purkkia tonnikalaa, rutosti mausteita ja toi valkonen on Creme bonjour soosia, mitä en viälä ollut sekottanu tuohon, minkä vuoksi se näyttää tuolta. =) Anto hautua puolisen tuntia, niin liika vesi, joka oli tullu tomaattimurskan mukana, haihtu pois. Loppujen lopuksi tuli hyvää tonnikalakastiketta. Spaghetin kanssa tosi hyvää! Don't judge the book by its covers... =P
- 1
"♥♥♥♥♥♥":http://www.formulad.com/live/
- 2
Räp ei ole musiikkia.
Älä kyseenalaista Herran sanomisia.
- 0
Kiva olla takaisin Kotkassa, täällä sentään pystyy keskustelemaan ihmisten kanssa.
P.S. Nyt kun boksilla pääsin käymään, ja kaverilistaa vilaisin, niin sp. puolet kavereista on ns. piilo-onlinessa (status offline) kun normaalisti näyttää viime kirjautumisen ajankohdan. Jätkät siis FRC:laisia. Onco tää jocu juttu josta mulle ei oo cerrottu mitään?! :D
- 0
Olisiko tullut joku päivitys, eikö ne silloin näytä tota kunnes käy kerran onlinessä.
- 0
Jaah, itse kun olin viimeksi boksilla joskus viimeksi viikon alussa, ja nyt käynnistin boksin, niin ei mulle mitään ole tarjottu.
- 0
Kyllä se appear offline täytyy itse valita.Jos ne ei halua,että niitä häiritään.
- 0
Niinpä, vaikka vähän urkkivalta kuulostankin, vähän ihmetyin kun lähes joka käyttäjän perässä lukee 'offline'
- 0
Osalla porukka alkanut lomat ja vielä kaiken hyvän lisäksi on vielä perjantai. Osa ei ole edes tullut välttämättä edes töistä pois jne. Ja osa on jo muistamattomassa tilassa.
- 1
Masennuin niin paljon tuosta Pökötti ja Nyrre yhdistelmästä, etten ole käynnistänyt böksiä sen jälkeen..
Joku neiti sitä kyllä tahkosi ihan sikana, sen Horse and Me 2 ohessa..
Mini-Me antoi Mini Ninjas pelille viisi tähteä, huusi tuosta olan takaa ja lirissä ollaan kun se lukee nykyään kaiken missä on tekstiä..
About 15 kysymystä päivässä, mihin ei oikeasti voi vastata mitään..
..Miksi mielenosoittajia ammutaan?
Miksi maailma pyörii rintojen ympärillä ja siis miten?
Mikä on erektiohäiriö?
Missejä on lääpitty, mitä se tarkoittaa?
Mikä on leikattu kissa, mitä siitä on leikattu?
Mikä on Kallin Pallit?
Mikä on Abortti?
Jne jne..
- 0
Miksi mun profiilista ei löydy mun ensimmäisii kuvii. en ole koskaan deletoinu niitä.
- 0
DarkWarjo wrote: "toivottavasti teillä oli ne tv-luvat kunnossa":http://www.youtube.com/watch?v=V_MlvlNoKbM Ei herkille: verta ja väkivaltaa.Setä-Samuli
- 1
setä-somali
!http://farm3.static.flickr.com/2025/1801580328_c406cc425c.jpg!
(don't ask, huono läppä...)
- 0
Hiihdon olympiavoittaja Juha Mieto haastoi entisen kilpakumppaninsa Thomas Wassbergin hiihtokisaan. Mieto kärsi ruotsalaiselle legendaarisen sekunnin sadasosan tappion Lake Placidin talvikisojen 15 kilometrillä.
- 3
kirves wrote: Schimanskilla on admin-oikeudet ja se käy joskus *selvin*-päissäänkin interneteissä.I FIX !
- 0
Eräätä kuuluisaa filosofia lainaten, "SCREAM FOR ME FRC !".
- 0
MvsC3 on epic.