Forum - Off-topic

PPPP

DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010

• 0
NO ONKO SE UUS VEEKASI HYVÄ? jos hakis sen vaik tilipäivänä...
teemu1337

teemu1337 22.10.2010 (edit 22.10.2010)

• 0
Nipsuhuuli wrote: Mulla niitä aamuja on enää kohtuulliset 77 :P
" Sinun aamut... ":http://tj.ryttyla.com " Minun aamut... ":http://tj.ryttyla.com/index.php?sera=II10&paika=362&hsl ...ttu Noh, hommat on sentään mielenkiintosia ;D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.10.2010

• 1
El PiNk DeViL wrote: Vantaalta lälhdin kello 16.05 ja nyt olen melkein perillä mummolassa, Ruovedellä. Matka taittu aika nopeesti, kun kannettavalla voi olla koko matkan ja niskatuesta voi kattoo leffaa :D
PORVARI !
Ganjabis Ankka

Ganjabis Ankka 22.10.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: PORVARI !
Paitsi jos on portable niskatuki screenit, ei ne paljoa maksa ;)
teemu1337

teemu1337 22.10.2010

• 1
Nipsuhuuli wrote: PORVARI !
EI VAADI AVAUTUMISTA! MUODOSSA EI HÄRVÄTÄ!! JA SÄRMÄTKÄÄ BARETTI!!!
vaiski75

vaiski75 22.10.2010

• 0
DarkWarjo wrote: NO ONKO SE UUS VEEKASI HYVÄ? jos hakis sen vaik tilipäivänä...
Ei ollut ei, jotenkin mennyt ihan kuralle parin vuoden aikana.. Harrastus ja toiminta porskuttaa Suomessa hienosti, mutta alan autolehti ei osaa enään kirjoittaa asiasta..
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010

• 1
Voisko olla enää enempää läppää tuo inttiläppä... eikö se ny vittu vois loman ajaksi koittaa päästä eroon siitä aivopesusta? ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010

• 0
vaiski75 wrote: Ei ollut ei, jotenkin mennyt ihan kuralle parin vuoden aikana.. Harrastus ja toiminta porskuttaa Suomessa hienosti, mutta alan autolehti ei osaa enään kirjoittaa asiasta..
Emt.. olihan tuos nätti uuden mallin camaro kuitenki, tehoakin oli ihan mallikkaasti. Ja hieno Mustang oli myös esitelty.
teemu1337

teemu1337 22.10.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Voisko olla enää enempää läppää tuo inttiläppä... eikö se ny vittu vois loman ajaksi koittaa päästä eroon siitä aivopesusta? ;)
Yritys on raivoisa :D Mutta ku toi kirjuri alotti.
hulluseon

hulluseon 22.10.2010

• 1
Turvat kii noilla palvelusaamuilla.
vaiski75

vaiski75 22.10.2010

• 0
DarkWarjo wrote: Emt.. olihan tuos nätti uuden mallin camaro kuitenki, tehoakin oli ihan mallikkaasti. Ja hieno Mustang oli myös esitelty.
Kyllä vain ja juuri näin, mutta.. Ennen kerrottiin selkeästi mitä oltiin tehty ja miten tähän tilanteeseen on päädytty.. Nyt kerrotaan mitä ongelmia oli matkalla ja kerrotaan pintapuolisesti lopputulos.. Mä haluan tietää katsastusmiehen nimen ja millä se lahjottiin!? Eikun oikeasti. Ennen kerrottiin oikeasti mitä on tehty ja mitä osia käytettiin, sekä miten tieliikennelaki toimii näihin muutoksiin.. Nykyään kehutaan vanteita ja nimetöntä auton omistajaa.. Sori, otan yhden vähemmän ensi kerralla..
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2010

• 0
SE LAITTAA PULLON KIINNI ... huuliin.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.10.2010

• 0
TehBigBunny wrote: SE LAITTAA PULLON KIINNI ... huuliin.
Nipsun huuliin.
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010

• 0
vaiski75 wrote: Kyllä vain ja juuri näin, mutta.. Ennen kerrottiin selkeästi mitä oltiin tehty ja miten tähän tilanteeseen on päädytty.. Nyt kerrotaan mitä ongelmia oli matkalla ja kerrotaan pintapuolisesti lopputulos.. Mä haluan tietää katsastusmiehen nimen ja millä se lahjottiin!? Eikun oikeasti. Ennen kerrottiin oikeasti mitä on tehty ja mitä osia käytettiin, sekä miten tieliikennelaki toimii näihin muutoksiin.. Nykyään kehutaan vanteita ja nimetöntä auton omistajaa.. Sori, otan yhden vähemmän ensi kerralla..
Totta kyl tuokin. Mä kyllä ehkä voisin silti haluta tietoo tosta New Vegasista myös :D
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2010

• 0
Se on ihan kiva. Aika samalta tuntuu kun se edellinen.
vaiski75

vaiski75 22.10.2010

• 0
Anna Nipsu se mun kalja takaisin, HETI!
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Se on ihan kiva. Aika samalta tuntuu kun se edellinen.
Onko kovinki lineaarista tunnelin läpi matelua?
teemu1337

teemu1337 22.10.2010

• 0
vaiski75 wrote: Anna Nipsu se mun kalja takaisin, HETI!
Mä kerkesin ensin. Ne on mulla ny.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2010 (edit 22.10.2010)

• 0
Ei olla. // Ihan vähän kokeilin kyllä mutta joka suuntaan siinä näytti pääsevän ihan vappaasti :)
hulluseon

hulluseon 22.10.2010

• 3
Saunaan. Sitten lonkero. Ja taas lonkero. Ja taas. Ja taas. Ja taas. Ja taas. NAMANAMANAMANAAMANAAMANA

Write a post

Sign in to post a post.