- 3
Forum - Off-topic
PPPP
Olikos jotai Pyöreän Pöydän Paskan Puhujat? tjsp?
- 3
Oisko ollut Pyöreän pöydän paskanpuhujat tai vastaava?
- 0
LORD HOPO wrote: Oisko ollut Pyöreän pöydän paskanpuhujat tai vastaava?hyvin me vedetää :D
- 0
Kyllä .Hyvä ajotus kummaltakin :D
- 0
LORD HOPO wrote: Kyllä .Hyvä ajotus kummaltakin :Dja veikkauskin identtinen :D
- 0
:D
- 0
Khyl se (mun puolesta) on ihan oikein
Pyöreän
Pöydän
Paskan
Puhujat
- 0
RAA RAA RASPUTIN
- 0
Menee ens vuoden puolelle ennen kun verkkokappa.com saa fanateccejä haalittua :-(
Rupeaa pikkusen jo vituttamaan, kun en älynnyt silloin aikaisemmin tilata suoraan fanateciltä
- 1
Tsup!
- 1
Mikä vilttu on tämä Tsup? Kaikki jauhaa sitä samaa naamakirjassa, kaupassa, viinakaupassa, viinakaupan nurkalla, putkassa, käräjä oikeudessa ja muualla? MIKS MINEN TIIJÄ?
- 1
hulluseon wrote: Mikä vilttu on tämä Tsup? Kaikki jauhaa sitä samaa naamakirjassa, kaupassa, viinakaupassa, viinakaupan nurkalla, putkassa, käräjä oikeudessa ja muualla? MIKS MINEN TIIJÄ?Hae kylmä olutpullo jääkaapista, avaat sen sytkärillä ja kuuntelet samalla sitä avautumisesta kuuluvaa ääntä..
- 0
Sesam aukene!
- 0
vaiski75 wrote: Hae kylmä olutpullo jääkaapista, avaat sen sytkärillä ja kuuntelet samalla sitä avautumisesta kuuluvaa ääntä..Mutta kun minen juo vieläkään olutta.
- 0
hulluseon wrote: Mutta kun minen juo vieläkään olutta.Hieno homma. Jos siis näet jossain olutta, niin tuot kaikki minulle niin nopeasti kuin kerkiät..
- 0
Asia on harvinaisen selvä, mutta minä en.
- 0
Nyt kaikki jättää sitten ulko-oven auki yöksi, Vaiski-setä tulee yöllä tekemään inventaarion teidän viinakaapille..
E. Skimmyn ei tarvitse, ei sieltä kumminkaan mitään löydy..
- 0
Ei ole Skimmy setä ainut jolla kaappi on tyhjä, täällä on sama vika.
- 0
Miulla on pilsneriä kaapissa!
Vahvempaa ei uskalla. :)
- 0
Voi vilttu että mä oon tyytyväinen tähän päivään. KuPSille hopeeta ja Kiiskinen höyhensi Pelikaanit. Voi että melkein voisi laittaa lauluksi.
Pantsai, pantsai hej hej hej, hullu on kännissä että ei kukaan, H*HÄHÄÄHÄHÄHÄÄÄHÄH