- 9
Forum - Off-topic
PPPP
Noista alapeukkusista ynnä muusta skeidasta, millä meitä aina välillä ilahdutetaan, mukaan lukien erityisen näppärät trollit ja muut metsänpeikot. Pitäisikös tällekin voorumille laittaa sellainen haastattatelu jutani? Että ei nyt ihan jokainen isin tai äitin kullannuppu pääsisi tänne perseilemään. Itseäni ainakin jo hieman suoraan sanoen ärsyttää nämä kaiken karvaiset perseilijät joita silloin tällöin tänne ilmestyy. Tai sitten julkisesti esille näiden pellejen IP osoitteet ja lähetetään Miqqe käymään.
- 1
^ Tätähän on haikailtu jo jonkin aikaa.
- 1
!http://i52.tinypic.com/ji2flj.jpg!
- 1
!http://media.riemurasia.net/albumit/m00/797491407.jpg!
- 0
Ketä toi tyttö on, ketä ammutaan blockerin kuvassa?
- 1
superiorjerde wrote: Ketä toi tyttö on, ketä ammutaan blockerin kuvassa?KUKA toi tyttö... Ei olla nyt Lohjalla, joten puhutaan ihan Suomea. Flikka on Rebecca Black.
- 0
jaajaa. Vihataankohan sitä siellä
- 0
No, ainakin sen laulua.
- 0
Finski fani wrote: No, ainakin sen laulua.Tehtäisköhän mustaki tollanen jos äänittäisin kun oon suihkussa =) Toi sen ääni käy hermoille
- 4
Ärsyttää myös toi ketä sanan käyttö.
- 0
LORD HOPO wrote: Ärsyttää myös toi ketä sanan käyttö.Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"
- 3
Nipsuhuuli wrote: Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"Ei kaikkea kannata julkisesti tunnustaa...
- 0
Uusi tunnustus!
Go Nipsu Go!! =D
- 2
Nipsuhuuli wrote: Mä käytän usein ketä sanaa, esim. "Ketä toi on?"Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !
- 0
TehBigBunny wrote: Ei sovi tälläinen kielenkäyttö meirän Viralliselle Kielioppipolliisille™ !Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan! lol joku kielioppipoliisi. my ass
- 2
Ketä tääl ny uhoo...
- 2
EI SOWI JUMAAALAAAAUTA !
- 0
voi vittu tätä kielioppi skeidaa taas.... en suosittele alkaa haastaa riitaa siitä asiasta että kuinka korrektisti pitää kirjottaa johonkin saamarin netti sivustolle sillä saa meinaan musta hyvin suuren vihamiehen! oon käynyt sen sodan läpi jo vastaheitossa ja sielläkään ei tarvii enää mitään korrektia suomea puhua joten tuskin millään peliin liittyvällä sivustollakaan tarvitse????
- 1
Nipsuhuuli wrote: Ketä säkin luulet olevas mua mua neuvomaan! lol joku kielioppipoliisi. my assNipsu, tuo Mikael Agricolan vanha kätyri ja oikea tumppu.
- 0
Ei puhuta korrektisti, MUT JUMALAUTA MEHÄN KIRJOTETAAN!
No joo, itteä ei niin hirveesti häiritte muu ku Turun murre (se o vitu ruma koira...) ja siihen liittyy just toi "ketä" sanan väärinkäyttö.