- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Nyt mä oon täysin pihalla. Asensin winukan uusiksi, ensiksi formatoin tietenkin kovalevyn. No nyt kun asentelin winukan uusiksi, asenuksen aikana tuli seuraavat ilmoitukset joita ei voinut asentaa.
htui.dll ja themedef.ma_
No winukka toimii ongelmitta, ( näytössä on vain pikseli schaisea) mutta näytön asetksissa on vikaa. Näytön tarkkuuta ei voi muuttaa ( kokoajan 640x480 kuvapistettä)
Värien määrä, pieni (8-bittinen) Sitäkään eei voi muuttaa..
Sanon vaan, että tää on perseestä.
Kysehän on siis xp:eestä.
Sitten kun vaihdan toisen kovalevyn sisään, niin ei mitään ongelmia.
Tätä äsken mainitsemaa kovalevystä haluan päästä eroon pääkäytössä, koska on hajoamaisillaaan.
- 0
Asenna Linux, niin katoo tollaset ongelmat!
- 1
villek00 wrote: Asenna Linux, niin katoo tollaset ongelmat!Samaa mieltä, ei muutaku linuxia koneeseen.
- 0
Pitää kai asenella kunhan saa rahaa, ja ostettua tyhjiä levyjä..
Miten muuten on, kun en tiädä. Jos pää käytäjä kovossa on nyt esim. linux, ja slave:ssa on vajaa toiminen xp. Niin pystyykö tällöin kumpaakin käyttämään ilman ongelmia?..
(Kun yhdessä kovalevyssä oleva xp ei suostu käynistymään, niin olen sinne siirtänyt kaikki musiikit yms.. Ja pitänyt sitä slave paikassa.)
- 1
TehBigBunny wrote: Se on täällä taas ja ne rupiaa varomaan !Hyvä notta Bani on elossa ja voimissaan, mutta silti juoksen pöydän alle karkuun ihan varuilta..
- 0
Tuomo33 wrote: Pitää kai asenella kunhan saa rahaa, ja ostettua tyhjiä levyjä..Siihe mitää levyjä tarvii. Usb tikultakin onnistuu!
- 0
villek00 wrote: Siihe mitää levyjä tarvii. Usb tikultakin onnistuu!Usbi tikulla hyvinkin.. Niitäkään ole.. Siinähän se problema onkin. Eikä kone osaa bootata usbista :(
- 0
Tuomo33 wrote: Usbi tikulla hyvinkin.. Niitäkään ole.. Siinähän se problema onkin. Eikä kone osaa bootata usbista :(Nyt Stop! Se sun kovalevy vaikuttaa olevan Särki, joten ei se korjaannu käyttistä vaihtamalla. Käytän silti.
- 0
Tuomo33 wrote: Miten muuten on, kun en tiädä. Jos pää käytäjä kovossa on nyt esim. linux, ja slave:ssa on vajaa toiminen xp. Niin pystyykö tällöin kumpaakin käyttämään ilman ongelmia?Kun asennat linuxia, se kysyy asennetaanko se wintoosan rinnalle, vaiko formatoidaanko levy ensin (suosittelen)
- 1
On vähän viivästyny toi jokkiksen alotus. Kohta tulee 17v täytee ja 15v piti alottaa. Elokuussa somerolla sitten EHKÄ ensimmäiset kisat, missä ite ajamassa. Kattelin tossa just jokkisracen kisakalenteria, niin ei siellä oikeen muita kisoja ollu täällä etelässä (saattaaha niitä vielä ilmestyä sinne).
- 6
FRC-JOKKIS ON SE AINUT JA OIKEA!!!!!!
..
- 1
Huutelet siällä että meillä on kovemmat kuskit kun te muut yhteensä!! Melkeen kaikki on ihan juappoja ja verratonta väkeä.
- 0
Eli ilmeisesti en ole selitänyt tarpeeksi epäselväksi..
Elikkä tuo kovalevy johon asensin käytiksen, oli formatoitu, ehhä ei kilise kolise. Asensin siihen tämän xp:een Tein kaikki ohjeiden-mukaan. Eli ongelmana on (omasta mielestä) se, että jokin kusee. eli ongelma on se, että en tiädä mikä.
Tämä kovalevy jossa on musiikit yms.. sisältää xpeen joka ei käynisty. Olen pitänyt sitä media varastona. Tämä asia ei sinäänsä liity mihinkään. (paitsi siihen kysymykseen, että toimisiko linuksin kanssa, sinä media varastona)
- 0
Tuomo33 wrote: ...No winukka toimii ongelmitta, ( näytössä on vain pikseli schaisea) mutta näytön asetksissa on vikaa. Näytön tarkkuuta ei voi muuttaa ( kokoajan 640×480 kuvapistettä) Värien määrä, pieni (8-bittinen) Sitäkään eei voi muuttaa..Mulla oli tämä kun näytönohjain sanoi itsensä irti...
- 0
Niin ja mainitakoon, että toisella kovolla, tällä joka on hajoamis pisteessä, näyttö toimii niinkuin pitää. eli normaalisti. Mutta tällä johon asensin käytiksen se on sitä pikseli paskaa.
- 0
Tuomo33 wrote: Niin ja mainitakoon, että toisella kovolla, tällä joka on hajoamis pisteessä, näyttö toimii niinkuin pitää. eli normaalisti. Mutta tällä johon asensin käytiksen se on sitä pikseli paskaa.(m)asensitko sen siis D asemalle?
- 1
"Maailman parhaan autopelin soundtrack.":http://www.youtube.com/watch?v=UyodzW4wkFs
Muistoja...
- 0
Tuomo33 wrote: Niin ja mainitakoon, että toisella kovolla, tällä joka on hajoamis pisteessä, näyttö toimii niinkuin pitää. eli normaalisti. Mutta tällä johon asensin käytiksen se on sitä pikseli paskaa.Onko ajurit tällä rikkinäisellä?
- 0
Pure Black40 wrote: "Maailman parhaan autopelin soundtrack.":http://www.youtube.com/watch?v=UyodzW4wkFs Muistoja...Oli mun ensimmäinen autopeli ja jopa ensimmäinen peli :) Että ku oli nii hyvä sillo... huomattavasti parempi kuin PGR4
- 0
villek00 wrote: (m)asensitko sen siis D asemalle?Siis, mulla on 3 eri kova levyä 1. Jota olen käyttänyt jossa näyttö ok. Kilisee kolisee (hajoamassa 2. Jota olen käyttänyt media kovona, käyttö järjestelmä ei toimi. 3. Johon asensin käyttöjärjestelmän, kaikki toimii mutta näyöttö on pikseli paskaa.