Forum - Off-topic

PPPP

Finski fani

Finski fani 23.10.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Tullut pelattua perkeleesti New Vegasia.Juonesta pelannut varmaan kaksi tehtävää ja loput sitten muita tehtäviä ja yleistä häröilyä.Ei lopu tekeminen ihan heti tässä.
Osaakko kertoa mistä sais heleposti pullonkorkkeja? SPOILER Ei pääse stripille jos ei oo tarpeeksi. Likaisille mielille: en tarkoita stripteaseä...
teemu1337

teemu1337 23.10.2010

• 0
Pitihän tuo New Vegas hakea. Ihan alussa vasta olen mutta hyvin mukavalta vaikuttaapi. Finski: Lockpicking skill ja bartier (vai mikä se oli) on aika jepa jos rahhoo haluut.
FINBULLET

FINBULLET 24.10.2010

• 0
Finski fani wrote: Osaakko kertoa mistä sais heleposti pullonkorkkeja? SPOILER Ei pääse stripille jos ei oo tarpeeksi. Likaisille mielille: en tarkoita stripteaseä...
Ainakin isoimmista tehtävistä saa paljon korkkeja.Sitten tietenkin kun availee pulloja niin niistä tulee korkkeja ja myymällä tavaroita.
IIPPONEN

IIPPONEN 24.10.2010

• 2
korkkeja saa parhaiten korkki tehtaalta, laittaa sinne tilausta menee nii varmasti saa riittävästi korkkei :)
Finski fani

Finski fani 24.10.2010

• 0
Vähän hankalaa, kun ei juuri pääse etiäpäin isompiin tehtäviin, kun tarvihhee korkkeja. Barterin avulla en tiedä kuinka sais paljon rahaa helposti. Auttaahan se, jos on myytävää, mutta kun ei ole sitäkään. Pikku hiljaa oon keräilly ja sain vähän yli puolet tarvittavasta. Huomenna taas jatketaan...
Mudinski

Mudinski 24.10.2010

• 1
Onx Sfinxii näkyny ?
Finski fani

Finski fani 24.10.2010

• 1
Mudinski wrote: Onx Sfinxii näkyny ?
Tääl mä oon!
Mudinski

Mudinski 24.10.2010

• 0
Finski fani wrote: Tääl mä oon!
Hyvä ! Pystytkö potkaseen mua päähän ?
villek00

villek00 24.10.2010

• 0
vaiski75 wrote: Miksei aikoinaan perustettu FRC-tiimiä, joka olisi sitten maalaillut ja tuunannut ihan rauhassa autoja ym ym.. Täällähän ne kaikki pyörii ja kaikki olisivat hyötyneet tuosta ja olisi voitu tehdä BunnyTimeAttack sydeemejä julkaistavien autojen kanssa.. Ja sanoja kylvän kivasti..
Onko nyt liian myöhäistä vai? =)
Finski fani

Finski fani 24.10.2010

• 0
Mudinski wrote: Hyvä ! Pystytkö potkaseen mua päähän ?
Mä en oo väkivaltanen persoona, joten sori, en pysty... =(
Mudinski

Mudinski 24.10.2010

• 0
Finski fani wrote: Mä en oo väkivaltanen persoona, joten sori, en pysty... =(
Teit oikean päätöksen Veli Vincentti. Tästä hyvästä potkaiset minua päähän nyt !
TehBigBunny

TehBigBunny 24.10.2010

• 0
EI POTCITA PÄÄHÄN JUMAAAAALAAAAAUTA !
Mudinski

Mudinski 24.10.2010

• 0
TehBigBunny wrote: EI POTCITA PÄÄHÄN JUMAAAAALAAAAAUTA !
OLISIT VOINUT ALOITTAA UUDEN SIVUN EDES JUMALAUTA KUN ET EDES SINÄ POTKAISSUT !
Ac3Way

Ac3Way 24.10.2010

• 1
ny pagen for ny dagen
Tuomo33

Tuomo33 24.10.2010

• 0
Jumalauta! Mie oon ihmisten aikaan heränny nytte, tää onpi ihme
Aliboz

Aliboz 24.10.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Jumalauta! Mie oon ihmisten aikaan heränny nytte, tää onpi ihme
Sama homma! Tää on aika perseestä, ehkä... Kattoo ny mitä sitä tälle päivälle keksii,
Tuomo33

Tuomo33 24.10.2010

• 0
Niin sama homma, normaalisti tähän aikaan pää kallistuu tyynyn puolelle nukumiseen mutten usko että moinen onnistuu viälä.
Pure Black40

Pure Black40 24.10.2010

• 0
Nyt alkaa vormulat!
hulluseon

hulluseon 24.10.2010

• 2
HÖHÖHÖÖÖÖ, mulla on tuhannen voltin rapula. Vois pestautua vaikka maalikauppaan sekottimeks... Ei enää ikinä...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.10.2010

• 0
Kiva herätä krapulassa katsomaan f1-kisaa, jota ei edes uskalleta aloittaa...

Write a post

Sign in to post a post.