Forum - Off-topic

PPPP

Zolvi

Zolvi 14.04.2011

• 1
El PiNk DeViL wrote: Ei mutta sitten kun kortti on tietenkin.
Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.
hulluseon

hulluseon 14.04.2011

• 2
Tai upottaa vajaan 200 tuhannen koneen, tai polttaa sen, tai tai tai. Samalla tavalla pelottelivat minua kun lähdin pujottelemaan julkisen liikenteen sekaan 25 kuution lava perässä. Tekemällä oppii, mutta nöyrä pitää olla jos vanhemmat ja kokeneemmat neuvoo. Pelkkä into ei riitä.
superiorjerde

superiorjerde 14.04.2011

• 0
Hirvee himo ois saada mopo ny ku ilmat lämpenee ja tiet on kuivia =P
TehBigBunny

TehBigBunny 14.04.2011

• 6
Mitään tun mopoa, kasvat isoksi ja ostat rollaattorin.
AJfin

AJfin 14.04.2011

• 0
superiorjerde wrote: Hirvee himo ois saada mopo ny ku ilmat lämpenee ja tiet on kuivia =P
Ostappa multa tuo: http://www.nettimoto.com/kawasaki/kx/1109503 Ei tarvi allensa kuivaa asfalttia vaan menee vähän märemmälläkin.. :D
AJfin

AJfin 14.04.2011

• 0
pppp dilddaaa
hulluseon

hulluseon 15.04.2011

• 0
Jaa, mä oon sitten julkkis. Pomo soitti aamulla ja kysy että saako se pätkä olla vielä Arctic Machinen mainoksessa. Minä että mikä viltun pätkä? No se pätkä jonka kuvasivat. Jaa siis mikä ja missä ja millon ja miksi? No aikamme keskusteltuamme sain sitten selville että kyseessä on tammikuun alussa kuvattu pätkä. "Linkki":http://www.youtube.com/watch?v=HkqJBCV8swM Minun esiintyminen tuossa 0:56 kohdalla. Kyllähän tuosta pitäis jo miljoonia saada...
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2011

• 5
Sie olet se leopardi-turkkinen täti kun kävelee ohi ?
hulluseon

hulluseon 15.04.2011

• 0
Juu kyllä.
sjamy

sjamy 15.04.2011

• 0
Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.04.2011

• 0
Zolvi wrote: Ei ne ota sittenkään. Pelkällä kortilla siellä tee mitään. Pieni moka kasalla ja tulee isoa vahinkoa.
Tuo on kyllä totta että pienikin moka niin tulee isot vahingot. Enot oli molemmat pari vuotta takaperin nevalla töissä ja monta kertaa olin mukana siellä. Pyöräkuormaajalla kurmuuttelin siellä aumaa ympäri ku odoteltiin rekkoja : D Tosin ymmärrän että voi tulla kivat korvaukset/sakot koska nuo turpeet meni ainakin puolen seinäjoen lämmittämiseen.
jimmykojootti

jimmykojootti 15.04.2011

• 0
sjamy wrote: Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?
Mää oon aika varmasti tulossa
OMGxan

OMGxan 15.04.2011

• 5
jimmykojootti wrote: Mää oon aika varmasti tulossa
paikalla näytteilleasettajana :D
sjamy

sjamy 15.04.2011

• 0
Arkk1Enkel1 wrote: paikalla näytteilleasettajana :D
Kattelinkin tuosta näyttelyesitteestä että tuttu nimi ja auto siellä. Itse joudun kävelemään kameran kanssa koko viikonlopun...
Pottae

Pottae 15.04.2011

• 0
Itekkin luultavasti olen tulossa ACS:ään. En vaan tiedä mikä päivä ..kattoo sitten lähempänä.
Ac3Way

Ac3Way 15.04.2011

• 1
"Voe feispalm":http://www.youtube.com/watch?v=iaTVi6znVNs
IL3

IL3 15.04.2011

• 0
Shakista tulee pakollinen oppiaine Armenian kouluihin julkaistu tänään klo 14:55 Armenia pyrkii tulemaan maailman kärkimaaksi shakissa tekemällä siitä pakollisen oppiaineen kouluihin. Shakin pelaamista aletaan opettaa ala-asteella kaksi tuntia viikossa. - Shakin opettaminen luo vahvan pohjan sille, että maastamme tulee shakin suurvalta, opetusministeriön edustaja Arman Aivazian kertoo uutistoimisto AFP:lle. Armenian presidentti Serzh Sarkisian tunnetaan shakin ystävänä, ja hän onkin luvannut miljoona euroa, jotta lautapeliä voitaisiin alkaa opettaa kouluissa. Kyseessä on suuri summa köyhtyneessä Armeniassa. Shakkia on määrä opettaa lapsille kuudesta ikävuodesta alkaen, ja se on oma erillinen oppiaineensa. Ikivanhan lautapelin uskotaan edistävän koululaisten älyllistä kehittymistä ja opettavan heidät ajattelemaan joustavasti ja viisaasti. Shakki on Armeniassa hyvin suosittu peli. Sen mestarit ovat juhlittuja tähtiä ja tärkeät ottelut pääsevät uutisotsikoihin. Jo ennen kuin shakin kouluopetus myöhemmin tänä vuonna aloitetaan Armenia on maailman huippumaita shakissa: maajoukkueella on takataskussaan kaksi maailmanmestaruutta ja armenialainen Levon Aronian on arvostettu kansainvälisen shakkijärjestön listalla maailman kolmanneksi parhaaksi pelaajaksi. AFP
IL3

IL3 15.04.2011

• 0
sjamy wrote: Siellon t-paitakeli, ja viikon päästä ACS 2011!! Ketään tulossa?
Mä oon tulos sunnuntaina
Tuomo33

Tuomo33 15.04.2011 (edit 15.04.2011)

• 0
Tulossa jos on rahaa, saa junailtua kyydit ja ei ole mitään lääkäri aikoja.. Edit: @Sjamy Siälähän on ympärivuoden t-paita, ja sortsi keli..
vaiski75

vaiski75 15.04.2011 (edit 15.04.2011)

• 0
Sfäiski soitti taas, että se on aivan umpituubassa.. Eipäs soittanutkaan, ei.. Sfäiski on edelleen ihan sekaisin, savuton ja selvinpäin.. Harvinainen perjantai, varsinkin kun on koko viikonloppu täysin vapaata kaikesta. Ma istun sohvalla, nauttien African Rooibos-teestä ja Pippuri pääkallo-pussi odottaa hotkimista sylissä. Leffana menee 13 assassins, joka vaikuttaa yllättävän hyvältä ja tappamisen meininki on jatkuvasti niskan takana. Warriors Way oli muuten aivan törkeen hjuva, oli tehty Sfäiskin silmille ja korville se.. Eikun, taas tää lähti... Olihan mulla ihan jotain asiaakin, kun tulin kirjoittamaan.. Uusi Mortal Kombat on pakollinen hankita kaikille pelisarjan ystäville! Kaikki on taas kohdillaan kivasti ja taitaa jäädä ensi yö nukkumatta..

Write a post

Sign in to post a post.