Forum - Off-topic

PPPP

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.10.2010 (edit 29.10.2010)

• 0
Vittu. Ajattelin yks päivä, ettei oo tuplia tullu pitkään aikaa, mutta voihan isäkissan vittu.
villek00

villek00 29.10.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Mikä käyttis?
Windows 7 Professional, ja siihen ehkä viereen joku Linux Distro ;)
villek00

villek00 29.10.2010

• 0
kirves wrote: Pistä Linux Mint kunhan ne taas väsää uusimmasta Ubuntusta sen. Oman kokemuksen mukaan paras jakelu, ja oon kokeillu useita.
Joo mintistä itekkin tykkään, mutta myös perus ubunu on ihan hyvä. Eikä tossa debianissakaa tunnu vikoja liiemmin olevan ;) PRKL miks pitää olla nii montaa näitä :D
vaiski75

vaiski75 29.10.2010

• 1
TehBigBunny wrote: Sväiski on sotilasarvoltaan reservin nauris.
Mihin jäi se sana HERRA? Tä hä? Eikö siellä mitään opittu stana?!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 29.10.2010

• 1
Nipsuhuuli wrote: Vielä en oo nähnyt sen hepun nimeä, mutta todennäköisesti se on se Isajev, jos se on sotilaskarkuri. :D En ollut paikalla kun Teräväinen toi sen, mutta tollaista kuulin.
Joku Ahola se on sittenkin. Aamuraitaa sillä ei näkynyt niin se saattaa ehkä olla CV-linjalla tai CV-asentajalinjalla eli varmaan tuttu nimi sulle. Tuossa se nukkuu kääriytyneenä ihan kokonaan peiton alle, toivottavasti ei vaan tukehdu :D
vaiski75

vaiski75 29.10.2010

• 1
Nipsuhuuli wrote: Joku Ahola se on sittenkin. Aamuraitaa sillä ei näkynyt niin se saattaa ehkä olla CV-linjalla tai CV-asentajalinjalla eli varmaan tuttu nimi sulle. Tuossa se nukkuu kääriytyneenä ihan kokonaan peiton alle, toivottavasti ei vaan tukehdu :D
Nyt otat ihan rauhassa sen saippun ja varsisukan sieltä kaapista, sitten se saippua sinne sukan päähän ja hakkaat sitä sillä koko elämäsi kyllyydestä.. Aamulla kyllä kuulet sitten nimen, kun ne hakee sen pois..
teemu1337

teemu1337 29.10.2010 (edit 29.10.2010)

• 0
Nipsuhuuli wrote: Joku Ahola se on sittenkin. Aamuraitaa sillä ei näkynyt niin se saattaa ehkä olla CV-linjalla tai CV-asentajalinjalla eli varmaan tuttu nimi sulle. Tuossa se nukkuu kääriytyneenä ihan kokonaan peiton alle, toivottavasti ei vaan tukehdu :D
Meillä on kyllä yksi CV-9030 (m)asentaja Ahola. En tosin usko, että se on sama kaveri, kun aika mukavan oloinen heebo on. En tiiä. Kysyn Maanantaina... jos muistan. Nyt lisää toffeelikööriä sanon ma. ^Tuukko Vaiski kaveriksi? Tarjoon salmarit^
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2010

• 2
EI SITÄ SAA JUOTTAA ! Siinä häkissähän lukee varta vasten niin !!!
Mudinski

Mudinski 29.10.2010 (edit 29.10.2010)

• 0
TehBigBunny wrote: EI SITÄ SAA JUOTTAA ! Siinä häkissähän lukee varta vasten niin !!!
Eipäs ny huuella sieltä toisesta häkistä tai jää sulta alkoholi myös pois ruokavaliosta ! Haluatko saman kohtalon kuin Väiski ? Häh ?
teemu1337

teemu1337 29.10.2010 (edit 29.10.2010)

• 0
Älä Vaiski tuukkaan tänne, kun yks bunny kielsi tarjoamasta sulle :(
Mudinski wrote: Eipäs ny huuella sieltä toisesta häkistä tai jää sulta alkoholi myös pois ruokavaliosta ! Haluatko saman kohtalon kuin Väiski ? Häh ?
Käytsä huuteleen samalla sekunnilla kun mä? Täh?
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2010

• 0
Uusi olut eicu sivu !
Mudinski

Mudinski 29.10.2010

• 0
teemu1337 wrote: Käytsä huuteleen samalla sekunnilla kun mä? Täh?
Mikä sinä siinä olet minun huutelujani vastaan huutelemaan ? Pitääkö soittaa Miqqe ?
hulluseon

hulluseon 29.10.2010

• 0
Mä teen samat teidän oluille kuin tuolle Verrari puistolle. Eli pierasen niillekkin. Dry Vodkaa juodaan täällä.
teemu1337

teemu1337 29.10.2010

• 0
Mudinski wrote: Mikä sinä siinä olet minun huutelujani vastaan huutelemaan ? Pitääkö soittaa Miqqe ?
Mikä sinä siinä olet huutelemaan sinun huutelujasi minun huutelujani vastaan? Elä soita Miqqelle tai joudun soittamaan Teräväisen laittaamaan Miqqen ruotuun.
Mudinski

Mudinski 29.10.2010

• 3
BUNNY ! Teemu kiusii :(
hulluseon

hulluseon 29.10.2010

• 7
Ei itkeä saa, ei meluta saa, humalainen jänes sua muuten rankaista saattaa Runo suoni kukkii, mutta kukkiihan se perunakin.
jasamy

jasamy 29.10.2010

• 1
Huomenna voi olla että Jasso siirtyy vihdoin ratti mieheksi (saas nähdä kuinka monta sekunttia huononee kierrosajat)
hulluseon

hulluseon 29.10.2010 (edit 29.10.2010)

• 0
Fanatec vaiko samanlainen ratinnäköinenesine kuten minulla? Eli hullun kissanpissa. Oli kallis. 30 egee ja takuut ja kaikki.
Pure Black40

Pure Black40 30.10.2010 (edit 30.10.2010)

• 0
Tänään on lauvantai. Kallis päivä. (Janssoninkiusaukselle)
Tuomo33

Tuomo33 30.10.2010

• 0
Tarvihisin nyt nopeasti apuva. Elikääs ongelma on seuraava. On auto jonka olen hankkimassa ja en voi ottaa nsitä nimiini koska olen alle18. Kumpikaan vanhemmistani ei myöskään voi ttaa eikä kumpikaan siskoistani tieytyistä moni mutkasista syistä. Sama pätee myös vakuutukseen. Onko kellään tietoa että jos ostaa auto liikkeestä auton niin onko mahdollista ajaa auto omaan pihaan ruuvata kilvet irti ja viedä konttorille jolloin ei tarvitse ottaa vakuutusta yms..?

Write a post

Sign in to post a post.