- 5
Forum - Off-topic
PPPP
Kun työt on loppuu, loma alkaa
minä painan kaasujalkaa
Vaunuun perhe, mukaan grilli
edessä on loma villi
Letkassa nään vaunun tutun
Pertsan perheen, muistan jutun
Muil' on kiire, meillä ei
”Menkää ohi, jukra hei...”
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri
(teiden tukko)
(teiden tukko)
Vaunu painaa yli tonnin
alamäessä päälle sonnin
Sonni jää tien poskeen
sonnin päähän paljon koskee
Siili jää renkaan alle
”Vatsa kurnii” huutaa Kalle
Liinat kiinni, ”Hiilet tuokaa...”
Siili grilliin taas on ruokaa...
Joskus sattuu ryhmään roisto
perhelomast loppuu loisto
Tango-Osmo varmaan julkku
ihmisenä täysi mulkku
Vaimo löytyy vaunust Osmon
silloin minä Hirmukoston
Ladast revin vesipumpun
heitän naamaan vaimolumpun
Jos rengas puhkee, ratti puoltaa
karavaanari sen huoltaa
takakontist kaivan tunkin
loppuu siinä huolet sunkin
(teiden tukko)
(teiden tukko)
(teiden tukko)
(teiden tukko)
Karavaanari, karavaanari
Karavaanari, karavaanari
(teiden tukko)
Karavaanari, karavaanari
Karavaanari, karavaanari
(teiden tukko)
Karavaanari, karavaanari
Karavaanari, karavaanari
(teiden tukko)
Karavaanari, karavaanari
Karavaanari, karavaanari
(teiden tukko)
"Karavaanari":http://www.youtube.com/watch?v=h-tBCGvc_FE
- 0
Ostakee ostake!!
"Lost S6 Blu-Ray":http://www.huuto.net/kohteet/lost-season-6-blu-ray/179152015
"GT5":http://www.huuto.net/kohteet/gran-turismo-5/179152869
"RDR PS3":http://www.huuto.net/kohteet/red-dead-redemption/179155144
- 0
Onkohan kolmosella Teemua näkyny, joku Vekaranjärvi ohjelma siellä ainakin pyöri äske.
- 0
Kahtosin tuon Kasarmi-ohjelman tietoja. Sanottiin, että tuossa jaksossa kuvataan alokkaiden ekaa aamua, ja kuinka ne pääsee maistamaan sotkun munkkeja, EKANA päivänä?!?
Hittolainen. Meillä meni melkein päälle viikko, kun edes saatiin vapaa-aikaa, saati päästiin sotkuun. Eihän siitä oo ko pari vuatta, kun mä olin siälä. Miten se muuttuu nuin nopiaa? Bani pääsi sotkuun varmaan vasta samana päivänä, ko se kotiutu.... =P
- 0
Uusi sotku
- 0
Sfäiski oli intissä kolme ja puoli viikkoa, ennenkuin mä näin sotkun sisältäpäin..
Eka neljä viikkoa oli kaikilla alokkailla automaattisesti kines..
Kuudennen viikon kohdalla en pystynyt ilmottautumaan iltalomilta poies, oli liian vaikeaa puhua..
Onneksi yksi pätevä ylikessu sanoi, että Sfäiski on tosi fiksu ja päästetään se nyt vain nukkumaan.
Muut oli viemässä putkaan selviämään.. =(
En ollut pundella useasti, valehteloo ikävästi jos sanovat niin!
- 0
Jimmylandiassa myö oltiin niin nohevia että päästiin ekan viikon sunnuntaina käymään sodessa kun oltiin kiltisti. Korohoro, sissit, aukki ja ehis ei päässy sillon. Olipa se tosi mukava hetki. Ja myö oltiin alokkaina vaan kaksi viikkoa kiinni, mutta sitten kun saatiin vastuuta ja rautaa kaulaan, oltiinkin sitten neljä viikkoa siellä nätisti. Ehkä purin sitä viltutusta sitten sulkeisissa, taisteluharkoissa ja muissa ähvääreissä pois.
Ja kun tultiin takasin kassulle sen gineksen jälkeen, mie pääsin sitten sinne putkaan. Tosin jouduin taluttamaan toista kaveria sinne kun olin mukamas ainut selvinpäin siinä porukassa.
/Miepä olin. Enkä edes jäänyt kiinni.
- 2
Itse olin intissä 2vk ja lähin vittuun.. ei siitä sen enempää.. näin mie sotkunki kyllä.
- 5
Mie jäin muutaman kerran kiinni..
Ei Sfäiski voi itselleen mitään..
Kerran tai kaksi tapailin yhden luutnantin tytärtä.
Hieno mies oli, antoi Sfäiskille opetuksen ja keskityin sen jälkeen ihan toisiin daameihin.
Kavereilla oli hauskaa, mulla ei ja vieläkin taitaa sattua nivusiin..
Kerran oltiin poikien kanssa liikenteessä isolla metelillä.
Baarissa oltiin edellisen tyttären kanssa, ilman paitoja oltiin ja laulettiin kovasti..
Olihan siellä samassa paikassa sitten yksi ylilutikin ja haistatettiin sillekkin pitkät..
Ei ollut hyvä ajatus ei..
Seuraavana päivänä päästiin poikien kanssa meren jäälle seisomaan, loskaa oli melkein munaskuukkeleihin asti ja pirun kylmä..
Luti huusi rannalta, että VIHELTÄÄPI.
Kysyin kuusi kertaa, että MITÄ TEKEE ennenkuin sukelsin.
...
Veksiin jouduttiin kaikki ja sielläkin keksittiin juoda väkeviä, ei ollut fiksuja nämä sotilaat..
- 0
DarkWarjo wrote: Itse olin intissä 2vk ja lähin vittuun.. ei siitä sen enempää.. näin mie sotkunki kyllä.Ei se intii meistä miehiä tee, joten älä vain murehdi tuota asiaa sen enempää Warjo.. Minulle ainakin ihan sama, onko käynyt intin tai ei. Olin viikon ollut intissä, kun Pappa soitti mulle. Oli muuten ensimmäinen kerta kun se soitti mulle ja viimmeinenkin kai. Sanoi notta seuraavasti: Jos tulet sieltä etuajassa poies, niin mä ammun sut ja sitten se sanoi moi..
- 0
vuojen päästä se minuaki odottaa.....
- 0
IIPPONEN wrote: vuojen päästä se minuaki odottaa.....Miten sun koulu, joko se loppui?! En mitenkään utelias ole, mutta kumminkin..
- 1
vaiski75 wrote: Ei se intii meistä miehiä tee, joten älä vain murehdi tuota asiaa sen enempää Warjo.. Minulle ainakin ihan sama, onko käynyt intin tai ei. Olin viikon ollut intissä, kun Pappa soitti mulle. Oli muuten ensimmäinen kerta kun se soitti mulle ja viimmeinenkin kai. Sanoi notta seuraavasti: Jos tulet sieltä etuajassa poies, niin mä ammun sut ja sitten se sanoi moi..Pappas kuullosti kivalta. Mulla on kaks enoo kapiaisina ja kummatki otti mun lopettamisen ihan hyvin. Kävin sit sivarin. Joskus miettiny kyl et mistä kaikesta "hauskasta" sitä lie jäi paitsi.
- 0
vaiski75 wrote: Miten sun koulu, joko se loppui?! En mitenkään utelias ole, mutta kumminkin..Loppuu toukokuu 2012, marssimaan heinäkuu 2012 :)
- 0
Olis pitäny mennä jo sotaleikkejä leikkimään, mutta diabetes_hommia.
- 0
Itse en näilä näkymin joudu menemään, elleivät tieton kulku ole ryssinyt h-linnaan päin. Alaraaja, ja selkä ongelmia.. (synnynäisiä, ei itse kustuja)
- 1
Sinne ei pidä mennä leikkimään Rampoa, jos ei paikat kestä tahi on joku muu syy. Tai jos ei vaikka kiinnosta niin sinne on aivan turha mennä itteänsä kiusimaan. Kun loppujen lopuksi jos isoon pilliin vislataan, niin siellä ollaan ihan jokainen samassa saissessa.
- 0
Sisko kävi ärmyn nii pakko itekki käyä, kävis muuten kunnian päälle :D oisin kyl muutenkin käynyt ja ihan mielelläni sitä tässä oottelen :)
- 0
Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi
- 0
Oon kateellinen :(