Pottae
03.06.2011
Finski fani wrote:
// alkaako potalta tulla nyt kovaa gameplayviteoo?
Tarkotus olis joo. Sen näkee sitten kun PVR saapuu kotio.
MrD St Jimmy
03.06.2011
I JMM94 I wrote:
"Forza Motorsport 4 traileri, nyt lähti!":http://www.youtube.com/watch?v=aZ1fDAfEFPY
Stigu harrastaa bondagea...
Hitto vie noita E3 videoitaha joutuu venailee vielä ens viikolle.
FIN xxDRIFTERxx
03.06.2011
Finski fani wrote:
Palkka tulli ja meni.
Ostoslista näytti tältä:
!http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/images/generated_filenames/016270_laite_muumi_tikkari.jpg!
(Tuo missä on tua nipsu...)
// alkaako potalta tulla nyt kovaa gameplayviteoo?
Made in Poland, Perkele.
vaiski75
03.06.2011 (edit 03.06.2011)
Made in Poland, kuullostaa kyllä kauheelta..
Tulee Hostel-elokuva heti mieleen..
En kyllä halua autoa, tietokonetta, puhelinta ja televisiota missä lukee Mate in Finland..
Tuli vain mieleen..
Äskön kävin kaupassa, siellä sitten yritin muistella mitä piti ostaa ja haahuilin hyllyjen välejä.
Heti kun pysähdyin oluthyllyn kohdalle, niin tunsin jonkun jalkani vieressä ja ajattelin heti Mini-Meen vonkumassa lisää karkkirahaa..
Ei ollut ei.
Kun katsoin alaspäin niin siinä seisoi about 90-vuotias vanha nainen, joka tapitti minua ikääntyneillä silmillä ja heti kun se huomasi minun kääntyvän niin se alkoi:
Miten joku voi olla noin pitkä? Kauheeta kun nykynuoriso on niin pitkiä. Kuinka pitkä sä oot? Oletko yli kaksi metriä ja kuinka paljon ylitse?
Heti sen perään alkoi tarina nälkävuosilta ja pettuleivästä.
...
Nykynuoriso? Tshihihi..
Kohautin olkapäitäni ja sanoin hymyillen: vad sa du? Jag kan inte tala finska.
Aamulla minut herätti joku ulkomaalainen taulukauppias?!
Kyllä vain..
Minähän olen kesälomalla, kämppä tyhjänä ja tilaisuus nukkua niin pitkään kuin haluaa..
Niin ei, siellä se setä soitti ennen yhdeksää ovikelloa kovin tarmokkaasti ja saihan se minut heräämään.
Ajattelin heti, että nyt on joku kaveri kahvia tai kyytiä vaille..
Norpan posket ollut, jotain maisemakuvaa liiteristä tungettiin heti ovenraosta kun silmäni auki sain..
Enkä mä ollut saanut edes kahvia!
Kauniilla Lontoon kielellä annoin minuutin aikaa poistua minun oven takaa, ennenkuin revin siltä pään irti.
En jäänyt seuraamaan poistumista vaan laitoin oven kiinni ja palasin takaisin sänkyyn.
Ei tullut uni ei..
Kun sitten aikani istuin sohvalla haamuna, silmät puolitangossa ja kahvia syliin kaataneeni.
Niin keksii joku nyky-yhteiskunnan syöpä (puhelinmyyjä) soittaa mulle...
Käytiin nopea keskustelu, missä Sfäiski huutaa ja toinen pää lyö luurin korvaan..
Väsyttää!
Ups, sori tekstistä..
Nipsuhuuli
03.06.2011
Mä olin vuonna 2007 osa-aikasena puhelinmyyjänä kuukauden ajan, sitten alko vituttaa ja otin lopputilin.
IL3
03.06.2011
Ja taputetaas Nipsulle; Hyvä Nipe, me ollaan kaikki täällä sun tukena :D
Ja moi vaan kaikille, mä oon ile ja mäkin oon alkohol, eiku siis tarkoitan, että mäkin olen joskus toiminut puhelinmyyjänä kuukauden päivät. ei mulla nyt muuta, välillä tää on rankkaa, mut se auttaa kauheesti et te ootte kaikki tääl muakin tukemassa. kiitos vielä siitä.
Ja sit lähettäisin terveisiä äitille ja kaikille frc-kohtalotovereille, kyl tää sit taas seuraavan forzan myötä helpottaa..
vaiski75
03.06.2011
Nipsuhuuli wrote:
Mä olin vuonna 2007 osa-aikasena puhelinmyyjänä kuukauden ajan, sitten alko vituttaa ja otin lopputilin.
Ihan hyvä niin, koska ei siinä taida saada sellaisia tuloja kun kivasti esitetään..
Rakas pikku-broidikin joskus yritti, mutta sekin hokas homman juonen.
Tiedän kyllä, että ei se sen myyjän vika ole ja sehän vain yrittää saada leivän päälle jotain ylimääräistä..
Mutta...
Heti kun puhelinmyyjät myy tehoputkia autoon, olutta, mökkimatkoja Lappiin ja karvanpoistoainetta, niin minä voin vaihtaa ehkä muutaman kauniinkin sanan..
vaiski75
03.06.2011
IL3 wrote:
Ja taputetaas Nipsulle; Hyvä Nipe, me ollaan kaikki täällä sun tukena :D
Ja moi vaan kaikille, mä oon ile ja mäkin oon alkohol, eiku siis tarkoitan, että mäkin olen joskus toiminut puhelinmyyjänä kuukauden päivät. ei mulla nyt muuta, välillä tää on rankkaa, mut se auttaa kauheesti et te ootte kaikki tääl muakin tukemassa. kiitos vielä siitä.
Ja sit lähettäisin terveisiä äitille ja kaikille frc-kohtalotovereille, kyl tää sit taas seuraavan forzan myötä helpottaa..
Nyt et enään Illi karkaa poies täältä, vaan pysyt täällä meidän kanssa!
Elämäkin hymyilee sitten taas kivasti ja maitokin on valkoisempaa kuin ennen..
IL3
03.06.2011
Mä kyl tienasin sen 450-600euroa käteen per viikko, ja olinkin hyvä hommassani, mut koko ajan siin on vähän tuli persuksen alla, et jos ois tullu esim 3 peräkkäistä päivää ilman myyntejä, ei ois tarvinnu neljäntenä päivänä enään tulla yrittämäänkään.. työtoverit vaihtu siellä ollessa tiheään :)
Mut meni neki massit kaikkeen turhaan ku olin nuorempi jaja lähes yhtä tyhmä ku nykyäänkin. asuin viel vanhempien nurkis silloin ni ois helposti saanu sillo vaik säästettyä autoon jne.
IL3
03.06.2011
Juu mä pyrin olemaan läsnä, asutaan vaa nyt kuukaus anopin hoivissa ennenku päästään muuttaa uuteen kotiin ni pitää käydä tääl lähinnä kännyn kautta (tosin sekin nyt mukavampaa ku hommasin just uuden kännyn, tämmösen samsung galaxy s kakkosen ni on nopeempi ja toimivampi ku aiempi luuri) ja boksikin on pakattuna autotallissa..
hulluseon
03.06.2011
Kuka on syöny kissacaccaa mun suulla?
Schimanski76
03.06.2011
"Sad Skimmy :(":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060313833217_uu.shtml
Nipsuhuuli
03.06.2011
IL3 wrote:
Juu mä pyrin olemaan läsnä, asutaan vaa nyt kuukaus anopin hoivissa ennenku päästään muuttaa uuteen kotiin ni pitää käydä tääl lähinnä kännyn kautta (tosin sekin nyt mukavampaa ku hommasin just uuden kännyn, tämmösen samsung galaxy s kakkosen ni on nopeempi ja toimivampi ku aiempi luuri) ja boksikin on pakattuna autotallissa..
Hei mäkin ostin Galaxy s II:n! Muutaman päivän ollu käytössä ja on kyllä hyvä puhelin!
FIN xxDRIFTERxx
03.06.2011
"Esimerkki siitä, miten upean auton voi pilata rumilla Bling Bling -vanteilla..":http://www.youtube.com/watch?v=4Z8HKoKmHZM&feature=related
Finski fani
03.06.2011
!http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/06/funny-car-photos-fleur-de-rims.jpg!
???
vaiski75
03.06.2011
hulluseon wrote:
Kuka on syöny kissacaccaa mun suulla?
Tshihihi..
Sfinski oli, mä näin..
DarkWarjo
03.06.2011
Nipsuhuuli wrote:
Hei mäkin ostin Galaxy s II:n! Muutaman päivän ollu käytössä ja on kyllä hyvä puhelin!
Onneksi olkoon, hyvä käyttis, liekkö luuri silti yhtä paska ku normi ässäki... kaveril kaks sellasta särkyny, mikki vaa lopettanu toimimasta.
Finski fani
03.06.2011
vaiski75 wrote:
Tshihihi..
Sfinski oli, mä näin..
TU tommosten kanssa! Sinne meni sitten ne Tequilat! Onko nyt kiva? Ei jäänyt miittiin yhtään. Ei ole hyvä tämä Sfäiski!