- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Nyt selkesi tuokin asia varsin kivasti..
Meillä päin ei myöskään tapeta valoja, vaan ne sammutetaan..
- 0
Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.
- 0
warcryFIN wrote: Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.Määkin haluan kertaamaan, mutta kun en pääse! Kiitos armeijan hienon tehtäväjaon ja nykyisen työpaikan.. Ei kuulemma enään ole olemassa rannikkotykistön viestikeskuksenhoitajan virkaa.. Mä haluun räkäpäitä ja syödä rupiset perunani pakista!
- 0
Saas nähdä millon sitä sitten joutuu kertaamaan.Ei kyllä yhtään huvittais mennä.
- 0
Uus kertaus.
- 0
Uusi kertaus!
Damn, mä olen hidastunut kovin..
- 0
Tuplat tuli tähän..
Eikä ollut edes seinän takana..
Yök, en syö..
- 0
warcryFIN wrote: Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.Pyörremyrsky 2011, samat pippalot tiedossa. Tosin itse jään sinne Kauhavan alueelle.
- 0
Kesän kunniaksi tämän kesän hitti! Hyvää kesää!
http://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM
- 0
hulluseon wrote: Ah niin ihanat maakunta rajat ja alueiden eri murre erot taas sykähdyttävät täällä armaassa äfärseessä. No mikänhän tuo vastine olisi rannikolla, en voi tietää. Mutta ainakin itse olen sen oppinut notta rollia, siis pelkkä rollia, tarkoittaa samaa kuin kieliä, paljastaa yms vastinetta. Porukka on vain entistä enemmän sekaisin? VASIKOIDA!!! Sitä se sana rollia tarkoittaa. Esimerkki. Warjo (No anteex kun otin siut esimerkiksi) rolli Hullun poliisille, notta se sika joutuu vankilaan. Noin. Onko se nyt selvempi? Jopa minä olen eiliseen verrattuna.JUMALEISSÖN! mie en vasikois ikinä! EN vaikka perkele tulisivat pamppujen kans! Vallan loukkaannun ku noin vasikaksi vasikoidaan! EI OLE HYVÄ TÄMÄ! maine pilalla, nyyh, kukaan ei enää ikinä kerro mulle mitää ku luulevat että vasikoin.... ITQPARQ!
- 1
Ranteet auki kamaa.
- 0
Tässä mietiskelin ennen nukkumaan menoa että mikähän on eniten ylöpeukkua saanut kommentti...
- 1
Muistelisin että Djrunkkarilla oli jossain 15+
"Jokkis 17 peukkua":http://www.forzaracingclub.com/forum/13/747/
- 0
Lesottaa ^tökkää harjan varrella ja carcuun THIIHIIHIHIIHIIIH^
- 0
^Tshihihi^
- 0
^Ottaa kierroksia...^
- 0
Hihi..
- 0
I'm Back! Takana 1300 km, Tuurin Kyläkauppa, Ähtärin Eläinpuisto ja Summassaari. Vois melkein sanoo "nyt on mieli virkeenä!" ;)
- 0
^Naurahtaa itselleen, ja omalle tuurille^ , ja käykoisimaan..
- 0
Nyt loppuu se Banin kiusaaminen!
Ehkä vain vähäksi aikaan..
Kaveri soitti Baarista ja sanoi notta siellä olevan yksi hyvän-näköinen asiakas..
Mä soitan gummijalat paikalle ja lähden katsomaan..