vaiski75
30.10.2010
HEI! Skimmy setä on poissa, kuka käy laittamassa nastan sen tuolille?
vaiski75
30.10.2010
Eissi heitti paremman, joten seuraavat minun piikkiin..
hulluseon
30.10.2010
vaiski75 wrote:
HEI! Skimmy setä on poissa, kuka käy laittamassa nastan sen tuolille?
Minä kävin jo laittamassa.
Ja miks mä en pääse mikkihiiren etsijällä kirjautumaan enää tänne?
vaiski75
30.10.2010
Olikohan se Migge varmasti paikalla, täällä huutaa joku viiksekäs Unkarilaisen näköinen mies minun oven takana ja ihan kohta mä teen siitä makaronisiivilän..?
hulluseon
30.10.2010
Mikä halvatun Kyllönen? Työ ootta kaikki ihan sekasin, menen ja otan Skimmy-sedän tuolilta kaikki nastat pois sen takia. Vaihdan ne viiden tuuman rautanauloihin.
Mudinski
30.10.2010
vaiski75 wrote:
Olikohan se Migge varmasti paikalla, täällä huutaa joku viiksekäs Unkarilaisen näköinen mies minun oven takana ja ihan kohta mä teen siitä makaronisiivilän..?
Se on Jupe. Päästä se sisään vaan. Sillä on omasta kämpästä loppunut ruoka. Anna sille purkki joqurttia niin se lähtee.
Ac3Way
30.10.2010
Mudinski wrote:
Se on Jupe. Päästä se sisään vaan. Sillä on omasta kämpästä loppunut ruoka. Anna sille purkki joqurttia niin se lähtee.
Unkarilainen tofumies, Jupe-torttu.
vaiski75
30.10.2010
Täytyy olla Jupe tosiaan, se yrittää driftata pojan skeittilaudalla ja piirtelee Japanin lippua mun Volkkariin.. Pakko laittaa pari kinkkusämpylää oven raosta, näyttää tuo riehuminen vievän voimia..
FINBULLET
30.10.2010
Korkkasit uuden sivun kunniaksi oluen.
Ac3Way
30.10.2010
LORD HOPO wrote:
Korkkasit uuden sivun kunniaksi oluen.
Ihmettelinkin minkä takia Väiski on niin usein viime aikoina avanut uusia sivuja :D
Ac3Way
30.10.2010
Narttuja ei kannata halailla.
!http://4gifs.com/gallery/d/58597-7/Pug_pees.gif!
TehBigBunny
30.10.2010
Housut alas ja turpaan !
... jälkikäteen sitten ihmetellään miksi ne housut piti vetää alas.
vaiski75
30.10.2010
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4&feature=player_embedded#!
Monta tuttua autoa näkyy tuossa, siis entistä kivasti..
Show hidden message
tappi
30.10.2010
Mudinski wrote:
Vai on tapilla se käsitys että jos kilvet vie konttorille niin ei saa ikinä takaisin ? On siinäkin FRC:llä autokauppias...
Joo, just niinhän mä sanoin..
tappileipa wrote:
Vaikka kilvet veiskin niin kyllä se pitää silti olla täysikäsen nimis. (se on eri jos vie papereineen mutta sitte sitä ei ainakaan enää saa ajoon.. :D )
ja vaikka ei tarvikkaan niin oon kuullu että jos autosta vie kilvet pois niin niitä ei saa enää takas?
*voi olla että oon ihan vääräs, mutta jostain oon kuullu että se olis muuttunu niin?*
Mudinski
30.10.2010
Niinhän mä just sanoin.
vaiski75
30.10.2010
SKIMMY ON TULLUT TAKAISIN, KAIKKI ÄKKIÄ PIILOON!
hulluseon
30.10.2010
Mä olen täällä tuolin takana piilossa. Ei saa kertoa kellekkään